۰

المنار فلسطين:دستگيري صدو سي و هفت افسر خارجي در سوريه

سازمانهاي اطلاعاتي سوريه بيش از صد و سي و هفت افسر اطلاعاتي و آموزشي خارجي از کشورهاي مختلف را که در توطئه عليه سوريه و کمک به مخالفان مسلح دست دارند دستگير کرده اند .
کد خبر: ۳۲۴۷۱
۰۹:۴۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از واحد مرکزي خبر ، پايگاه اينترنتي هفته نامه فلسطيني المنار با اعلام اين خبر افزود: اين عده از افسران خارجي به هنگام مقابله ملت سوريه و سازمانهاي امنيتي سوري با افراد مسلح مورد حمايت امريکا و اسرائيل و هم پيمانان آنها در کشورهاي عرب خليج فارس ، ترکيه و فرانسه دستگير شده اند .

منابع ديپلماتيک عربي و اروپايي به المنار فلسطين گفتند شماري از اين افسران در جنگ جهاني مورد حمايت مالي اعراب خليج فارس و به خصوص قطر و عربستان در کشتار و اقدامات تروريستي تروريستها دست دارند.

منابع عربي و اروپايي گفتند اين عده از نظاميان خارجي بر آموزش تروريستها و انتقال سلاح به آنان و مجهز کردن و آموزش دستگاههاي پيشرفته مخابراتي نظارت داشتند و در انتقال سلاح به تروريستها نيز دست دارند .

اين منابع به نقل از برخي طرفهاي «ميانجي» از چند کشور که در تلاشند افسران خارجي را آزاد کنند تأييد کردند سازمانهاي امنيتي سوري با اين ميانجيگريها مخالفت کرده اند و بر ادامه تحقيق از آنان پافشاري مي کنند و از ابتداي دستگيري آنان نيز اطلاعات مهم و حساسي دريافت کرده اند که مهر تأييدي بر اسناد و نقشهاي توطئه آميز و خرابکارانه اين کشورها عليه ملت سوريه و مشارکت آنان در قتل و تروريسم است .

اين منابع گفتند اين عده از افسران از مليتهاي متعدد از عربستان ، قطر ، فرانسه ،‌تونس ،‌ترکيه ، امارات ، پاکستان ، برخي کشورهاي آفريقايي و شماري از افسران مزدور هستند که براي امريکا و اسرائيل در افغانستان و ليبي و الجزاير کار مي کنند .

گفتني است شماري از تروريستها از عربستان و مليتهاي ديگر به دست سازمانهاي امنيتي سوري به هنگام مقابله با توطئه بي رحمانه عليه سوريه کشته شد ند .
برچسب ها: سوريه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: