۰

افشای نحوه مرگ خبرنگار زن آمریکایی در سوریه

منابع آگاه در پزشکی قانونی سوریه از وجود میخ درون جمجمعه خبرنگار زن آمریکایی خبر داندند که این امر همه داستانهای قبلی درخصوص نحوه کشته شدن وی را رد می کند.
کد خبر: ۳۲۳۹۳
۱۷:۴۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه به نقل از منابع آگاه در پزشکی قانونی سوریه اعلام کرد، پس از رؤیت جسد خبرنگار زن فرانسوی، مشخص شد که یک میخ درون جمجمعه این خبرنگار وجود دارد. این امر بیانگر آن است که این زن درنتیجه انفجار یک بمب دست ساز کشته شده است.

به گزارش «شیعه نیوز» ، پیش از این ادعا می شد که این خبرنگار در جریان بمباران منطقه باباعمرو از سوی ارتش سوریه کشته شده است.

این منابع تأکید کردند، که پزشکی قانونی سوریه، برای آگاهی مراجع ذیربط در آمریکا از این حقیقت، به این میخ دست نزد، و گزارش خود را به سفارت آمریکا در دمشق و همچنین سفارت لهستان بعنوان حافظ منافع آمریکایی ها در سوریه، ارسال کرد.

این خبرنگار زن آمریکایی به همراه یک خبرنگار فرانسوی در جریان ورود نیروهای ارتش سوریه به منطقه باباعمرو و پاکسازی آن از عناصر مسلح، کشته شدند.

پس از ورود نیروهای ارتش به این منطقه حدود 700 نفر از عناصر مسلح خود را تسلیم ارتش کردند که بیش از صد نفر از آنها از افسران اطلاعاتی و آموزشی خارجی هستند.
برچسب ها: سوریه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: