۱

عبدالله صالح به اتيوپي می‌رود

نخست وزير يمن روز جمعه در ديدار با جان برينان مشاور امنيت ملي رئيس جمهور امريكا قبل از برگزاري انتخابات يمن گفته است بازگشت علي عبدالله صالح به معناي جنگ داخلي ديگري خواهد بود. به همين دليل نخست وزير يمن از امريكا درخواست كرد تا علي عبدالله صالح را وادار به ترك يمن كند.
کد خبر: ۳۲۱۶۱
۱۷:۴۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از العالم، آسوشیتد پرس درباره علت انتخاب اتيوپي به عنوان تبعيدگاه اختياري‌اش نوشت: اين تصميم پس از آن اتخاذ شد كه صالح به دنبال انتظار طولاني موفق به دريافت پاسخ عمان درباره درخواست براي اقامت در آن كشور نشد. همچنين شماري از افراد خانواده علي عبدالله صالح عملا يمن را ترك كرده و در امارات متحده عربي اقامت گزيده‌اند.

خبرگزاري مذكور به نقل از شاهداني در كاخ رياست جمهوري يمن مي نويسد: محتويات سالن نمايش هداياي گرانبها، ساعت هاي طلايي، اسلحه ها و هداياي ديگر به طور كامل تخليه شده است و طارق محمد عبدالله صالح برادر رئيس جمهور سابق و رئيس گارد رياست جمهوري دستور انتقال آنها به مكان مجهولي را صادر كرده است.

از سوي ديگر سرتيپ يحيي صالح فرمانده نيروهاي امنيت مركزي يمن، درخواستها براي بركناري وي به همراه ساير نزديكان علي عبدالله صالح از مناصب عمومي را در راستاي تلاش ها براي به حاشيه راندن شخصيت هاي يمني دانست و گروههايي را به تلاش براي حذف حزب "كنگره ملي" سابقا حاكم در اين كشور از صحنه سياسي يمن متهم و تأكيد كرد: آنها هرگز قادر به اين كار نخواهند بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Lebanon
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
هاي كيفك انا حوحو يا البي شو اخبرك موووووووووووووووووووووه الك