۱

بزرگترین پارچه نوشته جهان به نام امام حسین(علیه السلام) مزین شد

بزرگترین پارچه نوشته جهان که نام مبارک اباعبدالله الحسین(علیه السلام) بر آن نقش بسته است با طول بیش از 1500متر در مسیر زائران اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در مراسم اربعین قرار داشت و محبان اهل بیت(علیهم السلام) این پارچه نوشته‌ها را امضاء می‌کردند.
کد خبر: ۳۱۸۲۶
۰۷:۵۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش«شیعه نیوز» ، بزرگترین پارچه نوشته جهان که نام مبارک اباعبدالله الحسین(علیه السلام) بر آن نقش بسته است با طولی بیش از 1کیلومتر در رکورد کتاب های گینس ثبت می‌شود.

این پارچه نوشته که طول آن بیش از 1500متر می باشد در مسیر زائران اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در مراسم اربعین قرار داشت و محبان اهل بیت(علیهم السلام) این پارچه نوشته ها را امضاء می کردند.


بر اساس این گزارش میلیونها زائر امام حسین(علیه السلام) این پارچه نوشته را امضاء کردند و بدین ترتیب علاوه بر تعداد راهپیمایان عزادران اربعین حسینی به کربلا، 2 رکورد دیگر از کتاب گینس نیز به نام مبارک امام حسین(علیه السلام) مزین خواهد شد که تعداد امضاء کنندگان پارچه نوشته یا پلاکارد و طول پارچه نوشته این رکوردها هستند.


"الحکیم" یکی از طراحان این ابتکار، آشنایی ملت های دیگر با قیام، زندگینامه و روش زندگی این شخصیت بزرگ تاریخ را از اهداف این پروژه عنوان کرده است.


گفتنی است از 7سال پیش تاکنون عزادارانی که برای مراسم اربعین حسینی عازم کربلا می شوند، این پارچه نوشته را امضاء می کنند و عباراتی در رثای آن امام همام به نگارش در می آورند.


منبع:انبا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
افتخار ما بود نام نکویت یا حسین
آبروی ما بود از آبرویت یا حسین
.
.
.