۰

نظامیان آل خلیفه انقلابیون را از بالای ساختمان ها به پایین پرتاب می کنند

یکی از فعالان بحرینی در گفتگوی تلفنی با یورونیوز از گوشه دیگر از جنایات مزدوران آل خلیفه پرده برداشت.
کد خبر: ۳۱۵۹۳
۱۰:۱۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از واحد مرکزی خبر ، شبکه تلویزیونی یورونیوز گزارش داد: انقلابیون بحرینی در اولین سالگرد آغاز قیامشان علیه سلطنت حاکم بر این کشور حضور گسترده ای در خیابان ها داشتند. بهار عربی در بحرین بیش از یک ماه طول نکشید و نظام حاکم بر این کشور، در سال دو هزار و یازده قیام مردمی این کشور را به شدت سرکوب کرد.

با وجود هشدارهای مقامات بحرین، فعالان جوان این کشور تلاش کردند در میدان لولو منامه که نماد اعتراضات است تجمع کنند اما تلاش آنها فایده ای در پی نداشت. در این بین، درگیری بین نیروهای امنیتی و معترضان از روز دوشنبه به شدت افزایش یافته است.
گزارش ها حاکی از زخمی شدن حدود صد نفر در این درگیری هاست.

محمد المسقطی رئیس جامعه جوانان بحرینی برای حقوق بشر در گفتگوی تلفنی با یورونیوز گفت: نیروهای امنیتی حتی تظاهر کنندگان را از بالای ساختمان های بلند به پایین پرتاب می کنند.
در روزهای اخیر افراد زیادی زخمی شده اند.
ما تلاش کردیم این زخمی ها را به بیمارستان های دولتی منتقل کنیم اما آنها نگران این بودند که مبادا در بیمارستان به دست نیروهای امنیتی بازداشت شوند.

به این ترتیب ما تلاش کرده ایم آنها را در جاهای دیگر و با امکانات خودمان مداوا کنیم.
مقامات سنی حاکم بر بحرین که به شدت نگران قیام اکثریت شیعه ساکن این کشور هستند به مناسبت سالگرد این قیام محدودیت ها را تشدید کرده اند.
برچسب ها: بحرین
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: