۰

جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه حمله کردند

همزمان با سفر دبیرکل سازمان ملل متحد به غزه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز جمعه مناطقی از نوار غزه را بمباران کردند.
کد خبر: ۳۱۰۶۷
۰۰:۲۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز جمعه مناطقی از نوار غزه را بمباران کردند که طی آن یک جوان و یک کودک فلسطینی به شدت زخمی شدند.

"ادهم ابوسلمیه" سخنگوی کمیته امداد و اورژانس غزه اعلام کرد که در حملات صهیونیست‌ها به یک منزل در روستای بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه یک کودک سه سال و نیم از ناحیه سر به شدت زخمی شد.

به گفته وی در این حملات یک جوان فلسطینی نیز زخمی شد که جراحت وی متوسط اعلام شده است.

ابوسلمیه همچنین گفت که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند استان نوار غزه را بمباران کردند اما این حملات تلفات جانی دربر نداشت.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی تونل‌های واقع در نوار مرزی بین نوار غزه و مصر را در دو نوبت بمباران کردند و علاوه بر آن اراضی خالی از سکنه یکی در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه و دیگری در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که این حملات در پاسخ به شلیک موشک‌های فلسطینی به شهرک‌های صهیونیستی صورت گرفته است.

حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه در حالی است که "بان کی‌مون" دیروز از گذرگاه بیت حانون "ایرز" واقع در شمال نوار غزه، وارد غزه شد و از آنجائی که با دیدار با خانواد‌های شهدا و اسرای فلسطینی در غزه مخالفت کرده بود، ده‌ها نفر از خانواده‌های اسرا و شهدای فلسطین به سمت خودروی حامل "بان کی‌مون" کفش، سنگ و چماق پرتاب کردند.

فلسطینیان خشمگین همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: نقش سازمان ملل در ربوده شدن نمایندگان پارلمانی ملت فلسطین چیست؟ نقش شما در خصوص گرسنگی، محاصره و تخریب خانه‌ها چیست؟ اسرای فلسطینی در سلول‌های انفرادی از سازمان ملل می خواهند برای پایان دادن به اسارت آنها اقدام کند، دست از جانبداری از اسرائیل بردارید.

منبع : فارس به نقل از شبکه تلویزیونی"الجزیره"

برچسب ها: غزه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: