۰

کمک گروه‌های افراطی سعودی به عضو العراقیه

سند افشا شده از سوی سفارت عراق در ریاض، از کمکهای مالی گروه های افراطی سعودی به وزیر فعلی دارایی عراق تحت پوشش "کمکهای اهدایی" در دوران مدیریت او بر بیمارستان فلوجه ، پرده برداشت.
کد خبر: ۳۰۵۴۶
۱۷:۵۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از العالم، سفارت عراق در ریاض در نامه ای محرمانه به وزارت امورخارجه عراق مورخ 23/7/2011 تأکید کرده است که، روزنامه الریاض در تاریخ 21/7/2011 برخی از جزئیات بیست و هفتمین جلسه محاکمه 16 متهم پرونده "سازمان سری" را منتشر کرد.


بر اساس این پرونده که در دادگاه جده به آن رسیدگی شده است، اتهامات متهم ردیف اول، ارتباط با عناصر گروه‌های مسلح در عراق و جمع آوری پول بصورت محرمانه و تحت پوشش طرفهای رسمی، برای حمایت مالی از اقدامات تروریستی در داخل و خارج از عربستان است. این متهم نیز مستندات خود را برای دفاع از خود به قاضی دادگاه ارایه داد.

بر اساس این سند، رافع العیساوی مبالغی را از متهم ردیف اول دریافت کرده است.

در زمینه جمع آوری "کمکهای اهدایی" یکی از متهمان، به اتهامات مطرح شده علیه متهم ردیف اول درخصوص جمع آوری "کمکهای هدایی" به صورت رسمی برای کمک به عراق، اعتراف کرده است.

متهم ردیف اول در خصوص اعتراف یکی از متهمان مبنی بر کمک مالی به رافع العیساوی، با وجود مشخص شدن نشانه های نگرانی بر چهره اش، این توجیه را مطرح کرد که کسی که این اعترافات را مطرح کرده، هنگام اعتراف دچار مشکلات بد روحی شده بود.

رافع العیساوی از سران فهرست العراقیه و وزیر دارایی کنونی عراق است.

برچسب ها: عراق
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: