۰
ادامه سیاست شیعه هراسی در آذریایجان،

بازداشت یک روحانی در باکو

طی یک سال گذشته مراجع عظام تقلید از جمله حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی به مناسبت های مختلف و از طریق سخنرانی و یا ارسال پیام برای رئیس جمهور آذربایجان نسبت به اقدامات شیعه هراسانه این کشور هشدار داده و توصیه هایی به الهام علی اف بیان کرده اند.
کد خبر: ۲۸۵۳۰
۱۳:۵۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، سیاست های اسلام ستیزانه جمهوری آذبایجان همچان ادامه دارد و حاکمان این کشور بدون در نظر گرفتن سرانجام حکومت های اسلام ستیز به این سیاست نابخردانه خود ادامه می دهند.

خبرهای رسیده از جمهوری آذربایجان حکایت از سختگیری های دور از انتظار دولت این کشور برای عزاداری های سید و سالار شهیدان برای محرم امسال دارد..درهمین راستا گزارش می رسد که" حاج محسن نوروزاف" امام جماعت مسجد امام خمینی ناحیه بلبله در حومه باکو و عضو معتمدان محلی به دست ماموران وزارت امنیت ملی اذربایجان بازداشت و به دو سال زندان محکوم شده است.

براساس این گزارش ماموران اداره مالیات بر درآمد باکو چندی پیش پس از بازرسی کارگاه سنگبری "حاج محسن نوروزاف"درحومه باکو، وی را به بهانه خودداری از پرداخت مالیات، 3500 منات آذربایجان جریمه کردند .

اما علی رغم پرداخت این مبلغ از سوی حاج محسن نوروز اف ، وی بازداشت و به ماموران وزارت امنیت ملی باکو تحویل شد.

گفته می شود وی پدر خانم "آبگل سلیمان اف" روحانی بازداشت شده و "رامین بایرام اف"سردبیر روزنامه اینترنتی اسلام آذری است.

گفتنی است حاج محسن نووز اف امام جماعت و متولی مسجد امام خمینی (ره) ناحیه بلبله حومه باکو سال‌ها ست که از سوی ماموران دولت باکو تحت فشار قرار دارد تا نام امام خمینی را از روی این مسجد بردارد؛ ولی وی تاکنون در برابر این فشارها مقاومت کرده است و بازداشت اخیر او هم به همین علت بوده است.

ماموران امنیتی جمهوری آذربایجان چند روز گذشته هم با حمله به یک مسجد در گنجه نمادهای عزاداری امام حسین (علیه السلام) را توقیف کرده بودند.

خاطر نشان می شود طی یک سال گذشته مراجع عظام تقلید از جمله حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی به مناسبت های مختلف و از طریق سخنرانی و یا ارسال پیام برای رئیس جمهور آذربایجان نسبت به اقدامات شیعه هراسانه این کشور هشدار داده و توصیه هایی به الهام علی اف بیان کرده اند.

منبع: ابنا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: