۰
پس از بازی با تیم ملی بحرین ؛

پاسخ‏های عجیب مربی بحرین به سؤالات خبرنگار ابنا !

سرمربی تیم ملی بحرین امشب پس از بازی تیم بحران‏زده‏اش در پاسخ به سؤال خبرنگار ابنا که دلیل غیبت «علاء حبیل» بازیکن انقلابی این تیم را پرسید ادعا کرد که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بحرین را نمی‏شناسد!
کد خبر: ۲۶۸۰۹
۰۹:۱۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، سرمربی تیم ملی بحرین در کنفرانس مطبوعاتی که پس از بازی امشب با تیم ملی ایران برگزار شد ادعا کرد که «علاء حبیل» بازیکن انقلابی این تیم را نمی‏شناسد!

«پیتر تیلور» در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری ابنا که پرسیده بود "آیا دعوت نشدن «علاء حبیل» به تیم به خاطر مسائل فنی بوده یا به خاطر حضور در تظاهرات مردمی؟" ابتدا سکوت اختیار کرد ولی پس از تکرار سؤال، پاسخ داد: «من اصلاً ایشان را نمی‏شناسم!».

این در حالی است که حبیل با 68 بازی ملی و 24 گل زده و کسب مقام آقای گلی جام ملت های آسیا در سال 2004، از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال بحرین به شمار می آید ؛ اما پس از شرکت در انقلاب مردم بحرین علیه ستمگران آل خلیفه، از سوی مقامات امنیتی بحرین دستگیر و شکنجه شد.

خبرنگار ابنا سپس سؤال کرد: «آیا فکر نمی‏کنید نتیجه ضعیف تیم ملی بحرین در بازی امروز به دلیل نارضایتی بازیکنان از حکومت بحرین و دل‏نگرانی آنان از وضع موجود در بحرین بود؟».

که تیلور از پاسخ دادن طفره رفت و گفت: «من به این سؤال جواب نمی‏دهم!».

شایان ذکر است که تیم بحران‏زده بحرین در بازی امشب مقابل تيم ملي فوتبال كشورمان که از مرحله مقدماتي مسابقات جام جهاني 2014 برزيل برگزار شد با نتیجه شش بر صفر بازی را واگذار کرد.

در دیدار امشب صدها تن از تماشاگران، تصویر شهدا و زندانیان شیعه بحرینی را در ورزشگاه بلند کنند و با شعارهای خود از مردم مظلوم بحرین حمایت کردند.

برچسب ها: مربی بحرین
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: