۰

ديدار رييس حوزه علميه کاشان از مناطق سيل زده اطراف کاشان

آيت الله ميرسيدمحمديثربي رييس حوزه علميه کاشان روز جمعه ازمناطق سيل زده بخش برزک کاشان ديدار کردند و با مردم آن مناطق از نرديک گفتگو کردند.
کد خبر: ۴۷۰
۰۰:۰۰ - ۱۷ تير ۱۳۸۶
به گزارش «شیعه نیوز»،آيت الله ميرسيدمحمديثربي رييس حوزه علميه کاشان روز جمعه ازمناطق سيل زده بخش برزک کاشان ديدار کردند و با مردم آن مناطق از نرديک گفتگو کردند.
در اين ديدار مردم مشکلات خويش را مطرح نمودند . در ادامه آيت الله يثربي در جمع مردم به ايراد سخنراني پرداختند .
استاد دروس خارج حوزه علميه قم اين حادثه را از جمله امتحانهاي الهي برشمردند و با توجه به آيه شريفه < عسي ان تکرهوا شييا و هو خير لکم > چنين بيان داشتند : مانمي دانيم شايد يک امر مکروه يا يک امر نامطلوبي براي جوامع گاهي اتفاق مي افتد و خيلي هم باعث نگراني ميشود اما اميدواريم هر چه باشد خداوند خيراتش را نصيب شما بفرمايد و بعد از اين ديگر خسارت و بدي متوجه منطقه شمانگردد .
ايشان در ادامه با اشاره به مساله سيل پنجم تيرماه سال 1335 از اينکه هنوز در اين فاصله متجاوز از نيم قرن براي پيشگيري از حادثه ، درمان و علاجي صورت نپذيرفته است ابراز تاسف نموده ادامه دادند :
اميدوارم همچنانکه در اين چند روزه مسؤلين براي ياري رساندن به سانحه ديدگان تلاش کردند نسبت به حل ريشه اي مشکل اقدام جدي معمول دارند .
حضرت آيت الله يثربي در خاتمه به راههاي مهار نزولات آسماني و استفاده از آنها براي تأمين مصارف گوناگون کشاورزي و غيره اشاره نمودند و آمادگي هر گونه خدمت به منطقه را اعلام نمودند .
گفتني است ايشان را در اين سفر جمعي از اساتيد و فضلاي حوزه علميه و عده اي از نمايندگان اصناف و بازاريان شهرستان کاشان همراهي مي کردند .

 

 

منبع: SHIA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: