۰

اتحاد و ايستادگي در مقابل دشمنان اسلام واجب است

آيت الله نوري همداني از مراجع تقليد قم گفت: بر همگان واجب است با همان شدت گذشته و با وحدت در مقابل دشمنان ايستادگي نمايند.
کد خبر: ۶۴
۰۰:۰۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۶

به گزارش «شیعه نیوز»،آيت الله نوري همداني در مراسم افتتاح مرکز تداوم آموزشي نيروي زميني سپاه در قم گفت: اگر دلاور مردي و شهامت پاسداران و رزمندگان نبود آمريکا تاکنون اين مملکت را بلعيده بود.

اين مرجع تقليد افزود: ايمان، شهامت و اتحاد ايثارگران دشمن را به وحشت و هراس انداخته است. وي خاطر نشان کرد: سلطه گران و استبداد گران پس از تحکيم سلطه استبداد خود دو قدرت را بر سر راه خود ديدند که اين دو قدرت يکي حوزه و حوزويان و ديگري دانشگاه و دانشجويان بودند.

وي در ادامه افزود: ترويج فرهنگ غربي در دانشگاه ها، وابسته کردن قشر روشنفکر و به حاشيه بردن روحانيت از جمله توطئه هاي دشمنان در برهه اي از زمان اين کشور بود که متاسفانه در مقاطعي هم توانستند به نتيجه برسند و با ترفندهاي فراوان از جمله ترويج تفکر جدايي دين از سياست اين فرهنگ غلط را پيگيري مي کردند که با عنايت خداوند و با حضور امام خميني در عرصه و همراهي مردم و علما و با تکيه بر اسلام ناب محمدي تمامي توطئه ها يکي پس از ديگري نقش بر آب شد.

آيت الله نوري همداني تصريح کرد: دشمنان هيچ گاه در مقابل اسلام ساکت ننشستند و هر روز به دنبال توطئه اي جديد هستند، يک روز در دانشگاه به مقدسات مسلمانان و شيعيان توهيين مي کنند و روز ديگر در دانشگاهي ديگر حجاب را از سر دختر دانشجو بر مي دارند و براي تکميل حلقه هاي توطئه از طريق شبکه الجزيره به مرجعيت و روحانيت توهين مي کنند تا ميزان حساسيت ملت را بسنجند.

وي تاکيد کرد: بر همگان واجب است با همان شدت گذشته و با وحدت در مقابل دشمنان ايستادگي نمايند.

 

 

T

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: