سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیده بان شیعیان

سرویس عکس

سرویس فیلم

صوت

سردبیر

صفحات داخلی

اختصاصی/

لیست خطرناکترین تروریست های تحت تعقیب در جهان + تصویر

آمریکا در اقدامی لیست خطرناکترین تروریست های تحت تعقیب در جهان و جوایز تعیین شده برای بازداشت آنها را اعلام کرده، سرکردگان داعش و القاعده با جوایز 10و 25 میلیون دلار برای بازداشت، در صدر این لیست قرار دارند.
کد خبر: ۶۸۱۹۵
۰۱:۴۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، آمریکا لیست خطرناکترین تروریست های تحت تعقیب در جهان و جوایز تعیین شده برای بازداشت آنها را اعلام کرده این لیست به این شرح است:

ایمن الظواهری سرکرده القاعده، 25 میلیون دلار

ابوبکر بغدادی سرکرده داعش، 10 میلیون دلار

سرکرده طالبان ملا عمر ، 10 میلیون دلار

حافظ محمد سعید ،10 میلیون دلار (هند از وی به دلیل دست داشتن در حملات سال 2008 شهر ممبی که منجر به کشته شدن بیش از 160 نفر شد به اینترپل شکایت کرد)

محمد الفاضلی ،7 میلیون دلار (کمک های مالی به زرقاوی و القاعده داشته است)

احمد یا محمد عبدی موسس الشباب صومالی ، 7 میلیون دلار

ابوبکر شیکاو ، سرکرده بوکوحرام نیجریه، 7 میلیون دلار




عبدالله أحمد عبدالله، قاتل شهروندان آمریکایی در خارج از این کشور،  5 میلیون دلار

سیف العدل متهم به دست داشتن در حوادث انفجار دو سفارت آمریکا در تانزانیا و نیروبی در سال 1998، 5 میلیون دلار

 عبد الباسط الحاج الحسن حاج محمد قاتل یک شهروند آمریکایی جان گرنویل کارمند آژانس توسعه بین المللی آمریکا، 5 میلیون دلار

علی العطوه متهم به برنامه ریزی برای ربودن یک هواپیمای تجاری در 14 ژوئن 1985 و آزار و اذیت مسافران و قتل یک شهروند آمریکایی، 5 میلیون دلار

جمال محمد البدوی متهم به بمب گذاری در ناوشکن آمریکایی "کول" در عدن یمن سال 2000 و کشته شدن 17 ملوان آمریکایی ، 5 میلیون دلار

زکریا اسماعیل احمد حرسی رئیس اطلاعات حرکت الشباب صومالی، 3 میلیون دلار

عبد الله یاری مدیر رسانه ای الشباب، 3 میلیون دلار

حافظ عبدالرحمن مکی مرد دوم گروه تروریستی موسوم به لشکر طیبه در هند و پاکستان، 2 میلون دلار

آدم یحیی غدن ، پشتیبان مالی القاعده، 1 میلیون دلار

رادولان ساهيرون یکی ار فرماندهان گروهک ابوسیاف در فیلیپین، 1 میلیون دلار

عبدالباسط عثمان ، فعال در گروهک ابو سیاف و آشنا به ساخت بمب ، 1 میلیون دلار

خبیر مندوس، پشتیبان همه جانبه گروهک ابو سیاف در فیلیپین ،500 هزار دلار



انتهای پیام/ ز.غ


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
نظرات بینندگان
مهدی
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
تو کامنت ها عده زیادی از دوستان نوشتن که چرا همه ی اینها عرب هستن؟!اگر مطالعه کنید متوجه میشین عده زیادی از اونها مثل ملا عمر افغانی هست،حافظ محمد سعید پاکستانی هست،ابوبکر آبائو آفریقایی هست،با اسم عربی که کسی عرب نمیشه،بعضی ها که این سوال رو پرسیده بودن اسمشون محمد و علی و...بود
چیزی که بین همه اینا مشترکه عقاید اونهاست که مسلمان سنی هستن
احمد
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
اینا همشون بطور رسمی میگن مسلم هستن تشهد خوندن چه جوری شما میگین مسلمان نیستن ممکنه بین شما و اونا نگرش های متفاوتی باشهدن بر سر اسلام ولی اونا تشهد خوندن یعنی شما از شکم مبارک نمیتونی حرف در بیاری بگی مسلم نیستن اگه خیلی تاکید داری برو جلوشون بگو ببین چی جوابت رو می
ناشناس
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
متاسفم اینا.مثلا مسلمونن هه درس گفتن اسلام دین وحشی های
محمد
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
چرا همه عرب اند؟
جواد
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
بدیم به آمریکا که دوباره آزادشون کنن
روزبه
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
ساکت شو انگلیسی پست کجای اسلام میگه بکشین گفت در راه اسلام دفاع از اسلام و جهاد در راه خدا تو بی ایمان کافر به خدا توهین می کنی
صالح
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
نور اسلام در چهرشان (قاتلان) نیست
حسین
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته!

به یقین در آخرت، اینه با کفار و مشرکین مهشور می شوند ولی از ان جا که به زبان شهادتین را می گویند ما مجبوریم آنها را مسلمان بدانیم. مستضعفان واقعی اینها هستند
حسین40
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
جالبه که همشون وهابی هستن ان شاالله باکمک برادران شیعه و سنی همشون به هلاکت میرسن
ناشناس
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وهابی ها استتار کردند!
دیگر حتی حامیانتان شما را تروریست می دانند .
0451
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بعد میگیم چرا هالیوود مسلمانها و خصوصآ اعراب را در فیلمهاش تروریست جلوه میده ؟
ناشناس
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
چرا تروریستهای المانی و فرانسوی و اطریشی و نروژی و ... را نگذاشته و فقط روی مسلمانان متمرکز شده؟
مهدي
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
اين حرفا چيه؟
انگليس مكار خود اين تروريستارو پرورش ميده تا شيعيان مولا را به شهادت برسونند بعضي جاها ديگه نميتونه كنترلشون كنه ميرتد سراغ خودشون
عرب و عجم چيه؟
حالا اگه تو اين ليست اسم چندتا ابراني هم بود اين حرفارو ميزدبد؟
مگر همين ريگي لعنت الله عليه نبود؟؟؟؟
علی
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
جالبه خیلی هاشون عربستانی هستند ولی آمریکا واروپا هیچ اسمی از عربستان نمی آره ولی همش به ایران می گه حامی تروریسم
احسان
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
نه آقا مشکوک نیست
ناشناس
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
همه شان مسلمانند .مشکوک نیست؟
ناشناس
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
نكته اي در بين اين اسم ها خيلي خيلي قابل تأمل است اين كه قريب به اتفاق همه آنها عرب هستند و اين يعني همان نظري كه كه اگر سقيفه اي نبود جهنمي برپا نمي شد .