سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیده بان شیعیان

سرویس عکس

سرویس فیلم

صوت

سردبیر

صفحات داخلی

مسعود بحرینی به دادسرای ویژه روحانیت احضار شد

کد خبر: ۵۲۱۵۱
۱۸:۰۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۱

به گزارش «شیعه نیوز»، مسعود بحرینی، مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز در وبلاگ خود از احضارش به دادسرای ویژه روحانیت قم خبر داد .

در یادداشت وی آمده است :

روز گذشته از شماره خصوصی با من تماس گرفته شد و اظهار داشتند از دادسرای ویژه روحانیت قم هستند و از من خواستند آدرسی را بدهم تا احضاریه را به آن آدرس ارسال نمایند . بنده هم آدرسی را ارائه کرده و عرض کردم: آیا اشتباه نشده ؟! چون من روحانیت هم ندارم چه برسد که روحانی باشم ؟! فرد مذکور آدرس را گرفت و قطع کرد .

ادامه مطلب

علت این احضاریه عنوان نشده است . شایان ذکر است شیعه نیوز در 24 اسفند ماه 1386 به مدت چهار ماه توسط کمیته ی موسوم به فیلترینگ توقیف شد .

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۲
نظرات بینندگان
عبدالحسین
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
جناب آقای بحرینی من یک راهکاری به شما میدم برای نجات و...خیلی موثر و کارساز بوده: ساعت دو نصف شب با وضو به سجده برید و 500 مرتبه یگید لااله الّا أنت سبحانک إنّی کنت من الظّالمین. خیلی مجربه بسیاری از اعدامی ها رو نجات داده! ایشالا که بلا از شما شیعه مخلص امیرالمونین دور باشه! دعاگوتون هستیم
میلادص
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
سلام آقای بحرینی عزیز و دوستان شیعه ...
آنچه که متاسفانه دوباره شاهد آن بودیم پخش سری جدید فیلم پایتخت
هستیم که در این مجموعه به امام بزرگوار امام هادی النقی توهین میشود از شما میخواهم که این قضییه رو پوشش بدید
شاید این موضوع ربطی نداشته باشه ولی شاید جایی باشه که بتونیم راحت درد دلامون رو بگیم
منتظر منتقم
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
این اقایون و خانمهایی که دم از وحدت میزنن.
چطوریه ما برائتی ها بسیار احادیث تبرائی و ایات قران که امر به برائت کردنند رو داریم ولی شما برای وحدتتون با اهل بدعت حتی یک حدیث ویک ایه قران هم ندارید؟
برای ما از عیادت فلان سنی که حدیث اومده یا رفتر خوب با فلان مردمان که اسم اهل سنت رو خودتون بهش اضافه کردن و... نگین!!!
وقتی ما اصل حدیث میاریم که برائت واجبه دین اسلام هست
تو بیا یه اصل حدیث بیار که بگه وحدت با عمری سزاست. وگرنه اینگونه احادیثی که درباره مثلا عیادت سنی هاست چه ربطی بر ضد برائت داره؟
تقیه هم وقتی باید انجام بشه که خونی ریخته نشده باشه نه اینکه ما چه برائت داشته باشیم و چه نداشته باشیم همش شاهد کشته شدن تشیع باشیم.

ایه قران درباره برائت

«لاَّ تَجِدُ قَوْمًا یُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الاَْخِرِ یُوَآدُّونَ مَنْ حَآدَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ...؛
مجادله (58)، آیه 22.
هیچ قومی را نَیابی که به خدا و روز واپسین ایمان داشته باشند [و] با کسانی که با خدا و رسولش مخالفت و دشمنی کرده باشند، دوستی ورزند».

ایه ای دیگری هم هست که چنگ زدن به حبل الله هست که وحدتی ها به سود خودشون تفسیر میکنن ولی در واقع اون ایه هم ایه تبرایی هست چون حبل الله به فرموده پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله همون ولایت امیر المومنین علیه السلام هست.
وقتی عمری ها این ولایت رو قبول ندارن جزئی از اون ایه که باید باهاش وحدت داشت حساب نمیشن.

اینم یک نمونه از صدها حدیث برائتی
امام صـادق عـليـه السـلام فرمودند كه رسول خدا (ص ) فرموده است : هـرگـاه پـس از مـن اهـل ريـب و بـدعـت را ديديد بيزارى خود را از آنها آشكار كنيد، و بسيار بـه آنـهـا دشـنـام دهـيـد، و دربـاره آنـها بـد گـوئيـد، و آنـهـا را بـا بـرهـان و دليـل خـفـه كـنـيـد كه نتوانند در دل مردم القاء شبهه كنند و نتوانند بفساد در اسلام طمع كـنـنـد، و در نـتـيـجـه مـردم از آنـهـا دورى كـنند و بدعتهاى آنها را ياد نگيرند، و خداوند در بـرابـر ايـن كـار بـراى شما حسنات و درجات بنويسد و درجات شما را در آخرت بالا برد. (اصول كافى جلد 4 صفحه :83 روایت 4)

و اینم کامل کننده انتهایی عرایض بنده
امام باقر علیه السّلام فرمودند:
إنَّما جُعِلَتِ التَّقِيَّةُ لِيُحقَنَ بِهَا الدَّمُ، فَإذا بَلَغَ الدَّمَ فَلَيْسَ تَقِيَّةٌ؛
تقيّه براى اين است كه خونها حفظ شود، وقتى مسأله به خون ريزى رسيد، ديگر جاى تقيّه نيست.
اصول كافى، ج 3، ص 313.

یا علی مدد
ناشناس
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
نیابد زود قضاوت کرد ضمنا اگر شما روحانی نیستید احضار شما به عنوان طرف دوم پرونده ای خواهد بود که طرف دیگرش روحانیست و یا اتهامی در مورد روحانیت به شما داده شده
در هر صورت اگر برای اهل بیت خالصانه کار کرده باشید خودشان از شما دفاع خواهند کرد
مهدس
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
اگه یادتون باشه چند وقت قبل آقای بحرینی یه مقاله درباره ی وحدت نوشته بودند که ظاهر بعضی از آقایون نپسندیده اند و واسه همین احضارش کردن.
سجاد
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
کار بسیار خوبی است..ایکاش زودتر اتفاق می افتاد....انشاالله شاهد برخورد شدید با این فرد باشیم
عارف
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
امیدوارم پرونده اخلاقی ساخته نشده باشه . که البته این انگ هابه شماها چسبیدنی نیست .
رضا
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
فااااااااااااااتحه
احمد
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
این دادگاه روحانیت را برای .......... شیعیان علی این ابیطالب تاسیس کرد ه اند ودیگر هیچ/ اقای بحرینی از تهدیداتشون نترسید
ناشناس
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
آقا مسعود !هرکی به شما زنگ بزنه وادعایی بکنه شما همینطوری آدرس خونه بهش میدی!
عیسی
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
سلام عرض ارادت خدمت آقای بحرینی :عرض شودکه اگراحساس میکنیدرسالت شمادرست ومتین هست نبایدباین تماسهاوهشدارهانگران شوید.پیشنهادهم نمیکنم به خارج ازکشورسفرکنیدچون حمایت های گروههای مختلف باعث انتظاراتی ازشمامیشودروش پیامبران وامامان راونیزسیاست آنهارانیزفراموش نکنید.درضمن ننوشته ای که رفتین یانه وبعدچی شد،موفق ومویدباشید.
مهدي
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
رحم الله من يقراء الفاتحه من صلوات!!
نثار روح مرحوم تازه خواهد گذشته صلوات!!

در دادگاههاي ايراني هر كي عمودي بره افقي بر ميگرده
امین
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
خسته نباشید .
ناشناس
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
مگر دوستان نخوانده اند که در سالهای قبل از ظهور دوستان اهل بیت چه مشکلاتی را باید تحمل کنند. خوب همه مشکلات که از اردوی دشمن نیست، اجازه بدهیم کمی هم دوستان ما را مورد لطف قرار دهند!
مهدی
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
سلام
یکی از مسائلی که در این چندوقت در مطالعه این سایت دیده ام فتنه انگیزی است که متاسفانه در دستور کار سایت است به چند نمونه آن اشاره می کنم:
1)همین نظر سنجی هایی که انجام می شود مثل همین موضوع سوریه سه گزینه است وجای گزینه سوم که پیروزی اسد است خالی است این یعنی نظر سنجی گزینشی.
2)ما جرای احضار بعضی از افراد به دادسراها یا درگیری آنها با نیروی انتظامی که بدون هیچ دفاعی از جانب آن نهاد پخش می شود یا باز شدن اصل حقیقت که نشان می دهد فقط برای نوعی جو سازی بر علیه نظام است.
3)مردم در راهپیمایی 22بهمن تکلیف خیلی از مسائل را روشن کردنداز جمله افکاری که وحدت را زیرپا گزارده ودر پی ایجاد فتنه ای بدتر از فتنه کر بلا وقتی شیخ احصایی کتاب ذم خلفا را منتشر کرد می باشند .
نتیجه آنکه:اگر می خواهید بمانید برای خدا کار کنید واز فتنه جویی بپر هیزید مسجد ضرار نسازید که به طور قطع انفاق فی سبیل الله نیست.
سید صالح الموحدی
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
جناب آقای بحرینی
سلام علیکم
در این یک ده که در راستای اعتلای مذهب تشیع خدمت فرمودید. شده است که یکی از مسئولین با شما تماس بگیرند و یه تقدیر خشک و خالی هم از شما انجام بدهند ؟
یقین دارم پاسختان منفی است !

هم فشرمالی و هم تهدیدات چند جانبه نتیجه فعالیت دینی در جمهوری اسلامی است . سال 86 شیعه نیوز را فیلتر کردند و اون حکایات زشت . من هممهاجرت از ایران را به شما توصه میکنم . ظاهرا اینها بنا دارندفعالان مذهبی را به انزوا بکشند . روشهایشان هم این شکلی است .
والامر و الیکم
fizikdan3000
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
haqiqat gahi haqe matlabash ra be sheddat ada mikonad !!!!!!!!!!!

khey bashe ensha allah
ناشناس
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
نثار روح آقا مسعود صلوات
ناشناس
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
حتما حرف حق زده که فراخونده شده.
ناشناس
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
اللهم قک کل اسیر
علی
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
عجب !!
اگر این موضوع حقیقت داشته باشه در امور چنین دادسرایی تأمل باید کرد !!