سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

سرویس عکس

سرویس فیلم

صوت

سردبیر

صفحات داخلی

مسمومیت دانش آموزان به زاهدان رسید

آقای علی عبدالرزاق نژاد روز سه‌شنبه افزود: ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام شرایط این دانش آموزان اولین گروه از نیروهای اورژانس به همراه آمبولانس اعزام شد.
کد خبر: ۲۷۷۵۹۸
۱۳:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، دبیر بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از انتقال ۴۱ دانش آموز دختر به مراکز درمانی خبر داد و گفت: این دانش آموزان با علائمی مانند حالت تهوع و درد شکم به وسیله اورژانس راهی مراکز درمانی شدند.

آقای علی عبدالرزاق نژاد روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایسنا افزود: ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام شرایط این دانش آموزان اولین گروه از نیروهای اورژانس به همراه آمبولانس اعزام شد.

وی بیان کرد: تیم ارزیاب به فاصله ۱۰ دقیقه در محل حضور یافت و مدیریت بحران دانشگاه تشکیل و اقدام به ارائه خدمات و آرام‌بخشی فضا کردند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان با پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: هم اینک حال عمومی دانش‌آموزان مساعد و بیمار بدحال نداریم.

وی گفت: مردم به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند و از تجمع در مقابل مراکز درمانی خودداری کنند تا اقدامات لازم به سرعت انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: