به گزارش «شیعه نیوز»، پادشاه عربستان در نخستین حضور علنی بعد از بستری شدن در بیمارستان ریاض، ریاست نشست کابینه این کشور را از داخل بیمارستان ملک فیصل برعهده گرفت.
این اولین فعالیت سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان از روز دوشنبه است که به دلیل التهاب در کیسه صفرا به بیمارستان منتقل شد.
وی به صورت مجازی از داخل بیمارستان ملک فیصل ریاض ریاست نشست کابینه را برعهده داشت.
پادشاه عربستان بعد از بستری شدن در بیمارستان تماسهای زیادی از رهبران کشورهای عربی دریافت کرد.