سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

سرویس عکس

سرویس فیلم

صوت

سردبیر

صفحات داخلی

دعوای امام جمعه با بخشدار سر گرفتن میکروفن!

ویدئویی در فضای مجازی از مراسم سخنرانی 13 آبان در بخش الوار اندیمشک در فضای مجازی منتشر شد که در آن بخشدار و امام جمعه برای سخنرانی از سر جای خود همزمان بلند می شوند و به سوی تریبون می روند.
کد خبر: ۱۷۲۸۸۷
۰۸:۳۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، ویدئویی در فضای مجازی از مراسم سخنرانی 13 آبان در بخش الوار اندیمشک در فضای مجازی منتشر شد که در آن بخشدار و امام جمعه برای سخنرانی از سر جای خود همزمان بلند می شوند و به سوی تریبون می روند.

امام جمعه از بخشدار می خواهد پشت تریبون نرود. بخشدار دست امام جمعه را کنار می زند.



امام جمعه الوار بدون توجه میکروفون را می گیرد و سخنرانی می کند و بخشدار به پشت جایگاه می رود و میکروفون را قطع می کند!

کاربران درباره این ویدئو واکنش نشان دادند.

کاربری نوشت: «تا دیروز مسئولان تشنه خدمت بودن و تمام تلاششون رو می کردن تا یه میزی گیر بیارن بهش بچسبن تا خدمت کنن و این روزا دنبال میکروفون می گردن که مردم رو موعظه کنند».

کاربر دیگری نوشت: کاش به جای این که سر صحبت کردن دعوا کنن برای کمک به بخش و منطقه ای که هستن تلاش می کردن!


منبع: روزنامه خراسان
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: