۰

وقوع ۶ انفجار در بغداد و حومه آن

وقوع چندین انفجار در مناطق مختلف پایتخت عراق و حومه آن، در مجموع جان چند نفر را گرفته و بیش از ۱۰ زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۷۱۲۵۱
۰۸:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، وقوع چندین انفجار در مناطق مختلف پایتخت عراق و حومه آن، در مجموع جان چند نفر را گرفته و بیش از ۱۰ زخمی بر جای گذاشت.

 منابع امنیتی مختلف در عراق تاکید کردند که برخی مناطق واقع در شهر بغداد، پایتخت این کشور و حومه آن، روز (یک شنبه) شاهد انفجار شش بمب دست ساز بودند که در مجموع چهار کشته و ۱۲ زخمی در پی داشتند.

در همین راستا نیز یک منبع در پلیس عراق اعلام کرد که شامگاه امروز یک بمب دست ساز جاسازی شده در نزدیکی میدان «مالک اشتر» در ورودی «جکوک» در شمال بغداد منفجر شده و در نتیجه آن نیز یک غیر نظامی جان خود را از دست داده و یک تن دیگر نیز زخمی شده است.

دقایقی پیش از آن نیز یک منبع دیگر در پلیس از کشته شدن دو غیر نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر در نتیجه انفجار بمب دست ساز جاسازی شده در نزدیکی مغازه های واقع در منطقه «ابودشیر» در جنوب پایتخت عراق خبر داد.

یک منبع امنیتی نیز تاکید کرد که انفجار بمب دست ساز تعبیه شده در داخل یک خودروی مسافربری در شهرک «الشعله» در شمال بغداد، دو زخمی در پی داشته است.

کمتر از یک ساعت پیش از آن نیز یک منبع امنیتی دیگر اعلام کرد که در نتیجه انفجار یک بمب دست ساز جاسازی شده در نزدیکی یک ایست بازرسی نیروهای ارتش عراق در شهرستان «ابوغریب» در غرب پایتخت این کشور، یک سرباز جان خود را از دست داد و دو سرباز دیگر نیز زخمی شدند.

عصر امروز نیز یک منبع امنیتی عراقی از جراحت شدید چهار غیر نظامی در پی انفجار یک بمب دست ساز تعبیه شده در داخل یک خودروی مسافربری در بخش «الرشید» در جنوب بغداد خبر داده بود.

یک منبع امنیتی دیگر نیز بعد از ظهر روز یکشنبه تاکید کرده بود که انفجار بمب دست ساز تعبیه شده زیر یک خودروی غیر نظامی هنگام عبور از منطقه «النصر و السلام» در شهرستان ابوغریب، زخمی شدن مالک خودرو را در پی داشته است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: