۰

انتقال ۱۰۰۰ نفر از تروریست‌ها از جنوب سوریه به استان ادلب

خبرگزاری «اینترفکس» گزارش داد که مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه قصد دارد ۱۰۰۰ نفر از تروریست‌ها به همراه خانواده‌هایشان را از جنوب غربی سوریه به استان ادلب منتقل کند.
کد خبر: ۱۶۶۱۳۴
۱۵:۲۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، خبرگزاری «اینترفکس» گزارش داد که مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه قصد دارد ۱۰۰۰ نفر از تروریست‌ها به همراه خانواده‌هایشان را از جنوب غربی سوریه به استان ادلب منتقل کند.

بر اساس این گزارش طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ شهر و روستا به این توافق افزوده شده‌اند.

اینترفکس به نقل از مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه گزارش داد که تعداد شهر و روستا‌هایی که در جنوب غرب سوریه به توافق آتش‌بس پیوسته‌اند به ۹۰ مورد رسیده است.

روز شنبه نیز مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه گزارش داد که مذاکراتی درباره توافق آتش‌بس و همچنین بازگشت آوارگان سوری از مرز‌های اردن به خانه‌های خود میان ارتش سوریه و تروریست‌ها در استان درعا انجام شده است.

بر اساس اعلام مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه، تروریست‌ها توافق کرده‌اند تا سلاح‌های خود را تحویل ارتش سوریه داده و به درگیری‌ها پایان دهند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که در پی مذاکرات با سران گروه‌های مسلح در استان درعا با نظارت مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه توافقی درباره موارد زیر به دست آمده است: پایان دادن به خصومت ها، آغاز تحویل سلاح‌های سنگین و نیمه‌سنگین به ارتش سوریه در تمام شهرک‌های تحت کنترل گروه‌های مسلح.
منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: