۲

دشمن با تمام ابزار به میدان آمده تا شیعه را از بین ببرد

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، گفت: وقتی ما ارزش و عظمت انقلاب را به‌خوبی برای جوانان تبیین نکنیم دشمنان از فرصت استفاده می‌کند تا جوانانی که دوران طاغوت را ندیده‌اند، فریب دهند.
کد خبر: ۱۳۵۳۰۳
۱۴:۵۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی، در جمع مدیران، معاونان و اساتید مدارس علمیه شهرستان بجنورد با اشاره به نزدیکی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما هنوز به درستی به عظمت انقلاب پی نبرده‌ایم چراکه عظمت، ارزش و ویژگی‌های انقلاب به‌خوبی روشن نشده است و متناسب به شأن آن نبوده است.

وی گفت: دشمنان در تلاشند به وسیله تبلیغ چهره طاغوت را برای ما تطهیر کرده و منافقان را که دستشان به خون مردم آغشته شده است را خوب جلوه دهند.
رئیس مرکز خدمات بیان کرد: وقتی ما ارزش و عظمت انقلاب را به خوبی تبیین نکنیم دشمنان از فرصت استفاده می‌کنند تا جوانانی که دوران طاغوت را ندیده‌اند فریب دهند.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت طلاب حوزه بسیار ارزشمند است گفت: شما سعادت بسیاری داشته اید که از بین همه فضلای این استان توفیق تربیت سربازان امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر عهده شما قرار داده شده است.

حجت الاسلام و المسلمن ربانی با بیان اینکه در یک شرایط تاریخی قرار داریم گفت: دشمن با تمام ابزار به میدان آمده تا شیعه را از بین ببرد و ما هم باید با تمام ابزار به مقابله با آنها برویم.

وی گفت: بهترین راه برای رسیدگی به شیعیان اهل بیت(علیهم السلام) و مقابله با دشمنان تربیت طلبه خوب است.

رئیس مرکز خدمات با اشاره به رویکرد هدفمندی مرکز خدمات بیان کرد: فعالیت‌های مرکز خدمات متناسب با رسالت حوزه است و برای اساتید و طلاب ممتاز اولویت ویژه‌ای در ارائه خدمات قائل است.

وی ابراز داشت: مرکز خدمات در تلاش است اساتید با دغدغه کمتری تدریس کرده و طلبه نیز با دغدغه کمتری به تحصیل و تحقیق بپردازد.

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه توسعه خدمات مرکز از خدمات مادی به خدمات عاطفی و فرهنگی یکی از رویکردهای مرکز خدمات است گفت: گاهی ارزش دلجویی از یک طلبه‌ای که تازه ازدواج کرده است و یا تکریم معمری که عمر خود را صرف تبلیغ دین مبین اسلام کرده است بسیار بیشتر از خدمات مادی است.

وی به خدمات فرهنگی مرکز خدمات ویژه خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: جامعه هدف مرکز خدمات از خود روحانی به خانواده و فرزندان او گسترش یافته است و مرکز خدمات توجه ویژه به خانواده‌ها را جزء برنامه‌ها اصلی خود قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: خانواده می‌تواند زمینه فعالیت روحانی را فراهم کند تا بهتر بتواند به وظایف و رسالت خود بپردازد.
در ابتدای این جلسه، مدیران و اساتید مدارس علمیه بجنورد مشکلات و مسائل موجود در مدارس علمیه استان را مطرح و پاسخ خود را از رئیس مرکز خدمات دریافت کردند.

محبت، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت معلم است

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان عضو هیئت مدیره مرکز خدمات نیز در این جلسه گفت:  هیچ کاری لذت‌بخش‌تر از این نیست که انسان تعدادی جوان با استعداد و شیفته اخلاقیات را آموزش دهد.

وی با اشاره به عوامل موفقیت معلمان بیان کرد: عاطفی بودن و دلسوز بودن نسبت به شاگرد یکی از مهم‌ترین عوامل موفقت معلم است.

عضو هیئت مدیره مرکز خدمات تصریح کرد: محبت اثری کیمیایی دارد و اگر طلبه احساس کند استاد نسبت به او دلسوز است، تسلیم او می‌شود و هرگز حرف، منش و مطالب او را فراموش نخواهد کرد.

وی ادامه داد: طلبه‌ها شیفته امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت به مردم و علاقه مند به دستگیری هستند و استعدادهایی هستند که در خدمت شما اساتید قرار گرفته‌اند تا اسلام ناب را به آنها بچشانید.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان ابراز داشت: علمای بزرگ ما با مشکلات بسیاری رو به رو بودند ولی با تلاش و سختی‌های بسیار میراث گران بهای مکتب اهل‌بیت(علیهم السلام) را به ما رسانده‌اند و امروز این معارف در دست ما قرار دارد و ما هستیم که باید این میراث گران‌بها را حفظ کنیم.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
هر گز نباید شیعه را به یک حکومت چسپاند یا خواسته آن حکومت را خواسته شیعه قلم داد کرد .
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
شیعه اثنی عشری صراط مستقیم اسلام و حق است و کسانی که به جنگ آن بیایند محکوم به شکست و نابودی اند...((چراغی را که الله بر فروزد... هر آنکس پف کند ریش و ریشه اش بسوزد))