۰

انصارالله خواستار تشکیل دولت قادر به مقابله با القاعده شد

سخنگوی انصارالله در دیدار با کشورهای حامی نشست صلح در کویت، طرفین یمنی را به تشکیل دولتی فراخواند که قادر باشد با گروه تروریستی «القاعده» مقابله کند.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۴
۱۵:۵۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

به گزارش «شيعه نيوز»، در حالی که امروز مذاکرات میان طرفین یمنی در سطح کمیته‌ها برگزار شد «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله همگان را به تشکیل دولتی فراخواند که با همیاری ملت یمن قادر به مقابله با «القاعده» باشد.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، عبدالسلام که ریاست هیأت میهنی در مذاکرات کویت را بر عهده دارد، در دیدار با کشورهای حامی رایزنی‌های صلح یمن گفت، «اینکه هیأت انصارالله خواستار دولت توافقی شده به معنای آن نیست که کسی طرفی خاص را کنار زده است». وی تاکید کرد: هدف ما بازگرداندن روند سیاسی به مسیر طبیعی‌اش است.

عبدالسلام به پیامدهای منفی نقض آتش‌بس بر مسیر مذاکرات اشاره کرد و افزود فعال‌سازی کمیته‌های میدانی این مشکل را حل خواهد کرد.

اما در زمینه میدانی، «شرف لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یک موشک بالستیک بر پایگاه «خمیس مشیط» در پاسخ به ادامه حملات بر یمن شلیک کرده است.

وی در ادامه افزود: ارتش و کمیته‌های مردمی علی‌رغم ادامه حملات علیه ملت یمن، به آتش‌بس پایبند هستند و تعداد حملات ائتلاف سعودی از زمان اعلام آتش‌‌بس به بیش از 94 مورد رسیده است.

انتهای پیام/٦٥٤
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: