۱

قاچاق کودکان زلزله زده نپالی توسط اسرائیل

اسرائیلی ها تحت عناوینی هم چون حمایت از زلزله زدگان تا کنون شماری کودک نپالی را ربوده اند.
کد خبر: ۸۸۰۰۵
۱۳:۰۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، پیامدهای زلزله ویران گر نپال هم چنان بر هزاران تن از شهروندان این کشور ادامه دارد. دولت این کشور اعلام نموده که نیازهای مبرمی به حمایت های بین المللی جهت کاستن از خسارات ناشی از زلزله دارد.

در این میان رسانه آی 24 در گزارشی آورده است که مسئولین رژیم صهیونیستی با بهره بردن از فضای موجود مبادرت به قاچاق شماری از کودکان زلزله زده نپالی نموده است. این پایگاه خبری تعداد کودکان ربوده شده را تا کنون 25 تن عنوان کرده است.

از زمان وقوع زلزله در هشتاد کیلومتری کاتماندو پایتخت نپال تا کنون کشورهای زیادی آمادگی خود را جهت حمایت از زلزله زدگان اعلام نموده اند. اسرائیل نیز چندین بار از این آمادگی خود خبر داده است.

مقام های نپال می گویند که حداقل ۳۳۲۶ نفر در زلزله شدیدی که روز شنبه این کشور را لرزاند کشته و بیش از ۶۵۰۰ هزار نفر زخمی شده اند.

این درحالی است که هزاران نفر از مردم برای دومین شب پس از زلزله مرگبار در پایتخت این کشور، در فضای آزاد به سر بردند و یک مقام صلیب سرخ گفت برخی از نیروهایش را در جریان عملیات نجات از دست داده است.

بسیاری از خانه ها در کاتماندو از بین رفته است. برای اسکان بازماندگان این زلزله در پایتخت صدها چادر برپا شده است و تخمین زده می شود که یکشنبه شب هم صدها هزار نفر در مرکز نپال دومین شب را در هوای آزاد سپری کرده اند.

زمین لرزه باعث سقوط بهمن در اورست هم شد که در اثر آن دست کم ۱۷ نفر کشته و ۶۱ نفر هم زخمی شده اند.

انتهای پیام/ ز.ح

منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
لعنت به اسرائیل که در شرق و غرب عالم در حال جنایت هست اینها همون یاجوج و ماجوج هستند