۰

دانش آموزان در کاروان پیاده روی نجف تا کربلا

کاروان پیاده‌روی نجف تا کربلا در موسم اربعین حسینی با عنوان«در مسیر بهشت» توسط اعضا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۰۴۲۱
۱۱:۱۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، کاروان پیاده روی اعضاء اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با عنوان «در مسیر بهشت» امسال نیز همانند سال گذشته از شهر نجف تا شهر کربلا می‌باشد و با حضور حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، پیشکسوتان اتحادیه، مسئولان اتحادیه استان‌ها و فارغ‌التحصیلان در ایام اربعین حسینی، برگزار می‌شود.

همچنین در ایام اربعین امسال برای نخستین بار است که بانوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بزرگ‌ترین تجمع عالم بشریت(اربعین حسینی- کربلای معلی) شرکت می‌کنند.
زمان اعزام، از 15 آذر 93 پيش‌بيني شده است و چنانچه از لحاظ موارد امنيتي يا ساير موارد پيش‌بيني‏ نشده، مانع خاصي به وجود نيايد، كاروان در تاریخ اعلام‏ شده، به صورت زمینی (با اتوبوس) از طریق مرز مهران عازم سفر روحاني عتبات عراق خواهند شد.
پیاده‌روی از صبح سه‌شنبه 18 آذر 93 آغاز می‌شود که با توجه به مسافت ۹۰ کیلومتری پیاده‌روی در طول مسیر نجف تا کربلا پیش‌بینی می‌شود زائران در مدت سه روز (دو روز قبل از اربعین) خود را به شهر کربلا و بارگاه ملکوتی اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) و حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام) برسانند.
لازم به ذکر است با توجه به متفاوت بودن سفر پیاده‌روی اربعین با سایر سفرهای زیارتی، جشنواره عکس، شعر و خاطره‌نویسی نیز در این سفر برگزار می‌شود و زائران در جریان سفر و پیاده‌روی می‌توانند آثاری زیبایی را خلق کنند و درپایان به برگزیده‌ترین آثار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ ز.خ

منبع:اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان
 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: