۰

توقع آیت الله سیستانی از خواص

شبهات برای عوام است، اما امثال شما نباید شبهه داشته باشید. شما رییس یک حزب و پزشک و فعال سیاسی هستید و باید حق را از باطل تشخیص دهید و به فکر چاره باشید.
کد خبر: ۳۵۳۶۵
۲۰:۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، حاج حامد خفاف سخنگوی آیت الله سیستانی و مولف کتاب"سفر درمانی آیت الله سیستانی و بحران نجف" در صفحات 87 و88 این کتاب به عیادت ابراهیم جعفری(نخست وزیر سابق عراق) از آیت الله سیستانی در لندن اشاره می­کند.

این دیدار در شرایطی صورت گرفت که عراق و به خصوص نجف شاهد روزها و لحظات سخت و خونباری بوده و درگیری میان نیروهای سید مقتدی صدر و نیروهای امنیتی عراق در نجف لحظه به لحظه شدت بیشتری می­گرفت.

حاج حامد خفاف درباره این دیدار نوشته است:

روز یکشنبه 15/08/2004 ساعت 12 ظهر آیت الله سیستانی، دکتر ابراهیم جعفری را به حضور پذیرفت و با ایشان در مورد اتفاقات جاری نجف صحبت کرد. جعفری گفت: آقا! این یک فتنه بزرگ است و شبهاتی دارد. جناب سید فرمود: شبهات برای عوام است، اما امثال شما نباید شبهه داشته باشید. شما رییس یک حزب و پزشک و فعال سیاسی هستید و باید حق را از باطل تشخیص دهید و به فکر چاره باشید.

جعفری در پاسخ گفت: آقا! جد شما امام زین العابدین(علیه السلام) در توصیف برخی فتنه ها می­فرماید: فتنه ای که انسان بردبار(حلیم) در آن حیران می­شود. در این لحظه جناب سید تبسمی کرد و فرمود: امام سجاد(علیه السلام) فرموده: حلیم و نفرموده علیم و شما جزء انسان های علیم و آگاه هستی.

منبع : خبرگزاری حوزه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: