۰

حمله رژيم بحرين به عزاداران

کد خبر: ۲۹۲۳۱
۱۴:۴۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :
 
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از پرس تی وی ، عزاداران بحريني روز يکشنبه در روستايي در نزديکي منامه پايتخت بحرين، در حالي مورد حمله قرار گرفتند که سرگرم مراسم خاک‌سپاري پيرمردي کهن‎سال بودند. اين مرد کهن‎سال پيشتر درجريان حملات عوامل رژيم آل‎خليفه کشته شد بود.

عزاداران شرکت کننده در اين مراسم با سردادن شعارهايي عليه رژيم بحرين، برکناري خاندان آل خليفه را از قدرت خواستار شدند.
نيروهاي رژيم آل خليفه بامداد يکشنبه ،علي علي احمد پيرمرد ۷۳ ساله بحريني را درجريان اعتراضات ضد رژيم در روستايي در نزديکي منامه هدف شليک گاز اشک آور قرار دادند.
نيروهاي رژيم بحرين که عربستان سعودي از آن‌ها حمايت مي‌کند، همچنان به سرکوب مرگ‌بار معترضان در سراسر کشور ادامه مي‌دهند.
نيروهاي پليس بحرين همچنين روز پنج‌شنبه علي القصاب نوجوان بحريني را در شهر ابوصيبع، با خودرو زير گرفته و کشتند.
بر اساس گزارش‎هاي موجود، نيروهاي رژيم آل خليفه همچنين روز شنبه به معترضان در روستايي در شهر توبلي حمله کردند.

از زمان شروع اعتراضات در بحرين در نيمه‌هاي فوريه تاکنون ده‌ها بحريني کشته و هزاران نفر ديگر بازداشت و يا از کار بي‌کار شده‌اند.
کميسيون مستقل تحقيق بحرين ۲۳ نوامبر در گزارش خود اعلام کرد، رژيم منامه در تلاش برايسرکوب معترضان و اعتراف گرفتن از آنان، به خشونت متوسل شده است.

نيروهاي امنيتي بحرين همچنين روز پنج‌شنبه در جريان اعتراضات ضد رژيم در منامه، زينب الخواجه از فعالان برجسته حقوق بشر را بازداشت کردند.

به رغم تصميم حمد بن عيسي آل خليفه براي دعوت از تمامي احزاب به منظور انتصاب مشاوري در دفتر وي با هدف نظارت بر روند آشتي و اصلاحات، معترضان اعلام کرده‌اند که در عزم خود براي حفظ " آرمان شهداي انقلاب" مصمم هستند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: