۴

آغاز به کار شبکه ماهواره ای انگلیسی زبان شیعه با عنوان «انوار الحسین»

شبکه ی انوار الحسین علیه السلام نخستین کانالی است که فقط به زبان انگلیسی برنامه پخش می کند. هدف این شبکه نشر و معرفی اندیشه و فرهنگ اسلامی شیعی، به ویژه احیای اهداف والایی است
کد خبر: ۲۹۰۷۲
۲۳:۵۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :
 
به گزارش «شیعه نیوز» ،شبکه ماهواره ای «انوار الحسین» در روز هفدهم ماه محرم الحرام 1433ق مصادف با 22/9/1390 همزمان با روز هفتم شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام آغاز به کار کرد.
 
این شبکه مقدس که برنامه های خود را کاملا به زبان انگلیسی ارائه می دهد، در ماهواره هاتبرد و گالکسی قرار دارد و یک ماه پس از آغاز به کار به مرحله ی پخش برنامه خواهد رسید.
 
در پیام تأسیس شبکه ی جهانی «انوارالحسین» علیه السلام آمده است: تأسیس این کانال ماهواره ای در پاسخ به یاری خواهی حضرت سیدالشهدا علیه السلام بوده است، آن جا که فرمودند: «هل من ناصر ینصرنی؟ آیا یاریگری هست که یاری ام کند؟».
 
از این رو و به منظور تلاش در راه دفاع از مظلومیت این امام همام و سر نهادن به سخن امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف که خطاب به جدّ غریبشان فرمودند: اگر به هنگام استغاثه و یاری خواهی تو نبودم، اما قلب، شنوایی و بینایی ام تو را اجابت می کند» این شبکه تأسیس شد تا وظیفه ی شرعی خود را در قبال جامعه ی غربی تشنه ی فرهنگ حسینی هرچند اندک به انجام رسانیم، باشد که در پیشگاه حضرت رب العالمین و اهل بیت علیهم السلام در شمار کسانی قرار نگیریم که در دفاع از مقام سیدالشهدا علیه السلام و راه او کوتاهی کرده اند.
 
شایان ذکر است که تأسیس این شبکه در روز عاشورای سال 1430ق در واشنگتن اعلام شد و در روز ولادت با برکت امام باقر علیه السلام به ثبت رسید و با توکل بر خدای متعال و توسل به اهل بیت علیهم السلام کار تکمیل استودیو و تهیه ی دستگاه های پخش، این شبکه آغاز به کار کرد.
 شبکه ی انوار الحسین علیه السلام نخستین کانالی است که فقط به زبان انگلیسی برنامه پخش می کند. هدف این شبکه نشر و معرفی اندیشه و فرهنگ اسلامی شیعی، به ویژه احیای اهداف والایی است که آن حضرت به جهت تحقق آن قیام کردند و سرانجام در همین راه به شهادت رسیدند، این امر با رعایت و لحاظ داشتن آموزه های رسول اکرم صلی الله علیه وآله و خاندان پاک آن حضرت دنبال می شود.
 
Galaxy 19
Transponder 20
Frequency: 12060
Polarity: Horizontal
Symbol Rate: 22000
FEC: 3/4
ـــــــــــــــــــــــــــ
Hot Bird
Transponder 6
Frequency: 11317
Polarity: Vertical
Symbol Rate: 27500
FEC: 3/4
 
آدرس دفتر مرکزی شبکه: 8924 Victoria RD Springfield VA 22151
آدرس نامه نگاری با شبکه: P.O.BOX 2244 Springfield VA 22152
سایت رسمی شبکه: www.alhussaintv.tv
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
حسيني
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
لازم به ذكر است كه اين شبكه هم مانند بسياري از شبكه هاي جهاني تشيع زير نظر حضرت آيت الله العظمي سيد صادق حسيني شيرازي ميباشد
ناشناس
Sweden
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
salame khoda bar hazrate ayatollah al ozma seyyed sadeq hoseini shirazi va afarin bar shiayane bagheyrati ke be dastoore marja aly-qadr jameye amal pooshandand
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
سلام،خیلی چیز خوبیه من هنوز فیلم هاشو ندیدم ولی از تصویری که توی کادر ویدئو بود به نظرم امد که انچنان با اعتقاد پیش نمیرن، ایا به نظر شما درسته یه مروج با کروبات باشه!!!! حالا شاید هم این تصویر مربوط به چیز دیگه ای هسته من زود تصمیم گرفتم انگلیسی هم زیاد خوب نیست که متوجه حرف هاشون بشم.یا علی
مرتضی خاکپور
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
با سلام . به رزمنده هايي كه از جايي حقوق نمي گيرند و كسب و كار و درآمدي ندارند حقوق مستمري بدهيد و اين مدافعان جبهه و جنگ و خالقان تنهاترين حكومت شيعه جهان را بيمه كنيد . كه اگر اين عزيزان به جبهه نمي رفتند استقلال و امنيت و ثروت ايران به يغما مي رفت . پس بياييد قدر داني كنيد و حق الناس رزمنده ها را پرداخت كنيد . هر روز و همه جا پيگيري كنيد . و باز هم پيگيري كنيد . تا رزمنده ها به حقوق خود برسند . حق گرفتني است . دادني نيست . ولي اين بار هم گرفتني است و هم بايد دلشان بخواهد كه دادني شود كه بدهند . اگر كسي از حقوق رزمنده ها دفاع نمي كند . باز هم پيوسته و هميشه و همه وقت پيگيري كنيد كه به رزمنده هاي جنگ مستمري حقوق بدهند و بيمه كنند . انشا الله كه روزي را خواهيم ديد كه حق رزمنده ها را بدهند . آرزو بر جوانان ديروز و پيران امروز عيب نيست .