۰

پاکستان هم به دنبال شکار پهپادهای آمریکایی

هنوز اخبار مربوط به شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در صدر اخبار رسانه‌های جهانی است که مقامات پاکستانی نیز اعلام کرده‌اند که از این به بعد، هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که به خاک این کشور وارد شود، سرنگون خواهند کرد.
کد خبر: ۲۸۹۰۵
۱۳:۳۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، هنوز اخبار مربوط به شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در صدر اخبار رسانه‌های بین‌المللی است که مقامات پاکستانی نیز اعلام کرده‌اند که از این به بعد، هر هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که به خاک این کشور وارد شود، سرنگون خواهند کرد.

یکی از مقامات نظامی پاکستان به شبکه خبری «ان‌.بی‌.سی» گفته است که از این به بعد، پاکستان ورود هر هواپیمای بدون سرنشین به آسمانش را ـ حتی اگر متعلق به آمریکا باشد ـ عملی دشمنانه تلقی کرده و ارتش این کشور، آن را سرنگون خواهد کرد.

در همین زمینه، ژنرال «اشفق پرویز کیانی» نیز دستور داد‌ه است که سربازان این کشور در صورت مورد حمله قرار گرفتن، می‌توانند بدون اجازه از مقام مافوق خود، در برابر مهاجمان دفاع و مقابله به مثل کنند.

به گزارش تابناک، مقامات پاکستانی اعلام کرده‌اند که پس از حمله نیروهای ناتو به سربازان پاکستانی در یکی از نقاط مرزی و کشته شدن بیش از 24 سرباز پاکستانی، استراتژی دفاعی خود را تغییر داده‌اند.

این مقامات همچنین از آمریکا خواسته‌اند که پایگاه هوایی «شمسی» در استان بلوچستان این کشور را در تاریخ مشخصی تخلیه کرده و آن را در اختیار ارتش پاکستان گذارند که با انقضای این مهلت، این پایگاه هوایی در اختیار ارتش پاکستان قرار گرفته است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: