۰

پیام آیت الله صافی گلپایگانی در محکومیت جنایات وهابیت

آیت الله صافی گلپایگانی جنایات وهابیت در به شهادت رساندن عزاداران عاشورای حسینی در عراق و افغانستان را محکوم کرد. وی در این بیانیه تاکید کرده است : صدای حسین که صدای حق و قرآن است خاموش نخواهد شد و هر سال پرآواتر ،دل‌های مردم آزادِ جهان را به حق و عدالت و توحید اسلام جذب می کند .
کد خبر: ۲۸۷۴۴
۲۱:۰۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، آیت الله صافی گلپایگانی در بیانیه ای با ابراز تاسف شدید از جنایت سلفی‌های گمراه ، وهابی‌های جاهل و دشمنان اهل بیت علیهم السلام در به شهادت رساندن دهها عزادار حسینی در عراق و افغانستان ، آن را صفحه دیگری در کتاب سیاه تاریخ وهابیت ، سلفی ها  و ازناب آنها دانسته است .

وی در این بیانیه تاکید کرده است : صدای حسین که صدای حق و قرآن است خاموش نخواهد شد و هر سال پرآواتر ،دل‌های مردم آزادِ جهان را به حق و عدالت و توحید اسلام جذب می کند .

آیت الله صافی گلپایگانی در این بیانیه تصریح کرده است : ددمنشان وحشی بدانند هرچه جنایت مرتکب شوند نمی‌توانند نور خدا را خاموش کنند و افغانستان ، پاکستان و عراق عزیز و مسلمان ، ملتزم به احکام دین باقی خواهند ماند و دعوت اهل بیت علیهم السلام دل‌ها را بیشتر روشن می کند .

وی در این بیانیه افزوده است : نزدیک چهارده قرن است که  صدای شرک‌ستیز و استکبار زدا ، ویران‌سازِ بنیادهای ظلم و استبداد و استضعاف و صدای ایمان ، اسلام  ‌و قرآن امام حسین علیه السلام به جهان و جهانیان هشدار می‌دهد و شور و غوغای بیداری برپا می‌کند .

آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه آورده است : در دنیای ما و در دنیاهای آینده‌ شرق و غرب ، این صدا به گوش همگان می‌رسد و همه در برابر عظمت امام حسین علیه السلام اظهار خضوع  و بر مصیبات جانکاهی که آن حضرت برای حفظ دین و مبارزه‌ با اختناق و استکبارِ اموی متحمل شدند  اشک می‌ریزند و روحیه می‌گیرند .

وی در پایان این بیانیه آورده است : با همه مسلمانان جهان از شیعه و سنی و سائرین این جنایات را محکوم می‌کنیم و به ملت‌های برادر و هم‌دینِ افغانستان و عراق ، خصوصاً شیعیان قهرمان و پایدار که در این شرایط وحشیانه و ددمنشانه و ضد انسانی در راه اسلام و پیروی از اهل بیت علیهم السلام، استقامت می‌ورزند تبریک و تسلیت عرض نموده و مواضع شکوهمند آنان را می‌ستاییم .

منبع : واحد مرکزی خبر
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: