۰
رییس دانشگاه بین المللی پاکستان

آماده همکاری با حوزه علمیه قم هستیم

رییس دانشگاه بین المللی اسلامی پاکستان با تأکید بر لزوم توسعه همکاری های علمی و پژوهشی میان صاحب‌نظران ایران و پاکستان، گفت: آماده همکاری با مراکز علمی و پژوهشی حوزه علمیه قم هستیم.
کد خبر: ۲۸۶۹۰
۱۸:۴۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، دکتر "ممتاز احمد" امروز ضمن بازدید از بخش های مختلف پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در نشست مشترکی با حضور رییس این پژوهشگاه و مدیران بخش های مختلف آن، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: با توجه به رویکرد اسلامی دانشگاه بین المللی پاکستان و اشتراکات آن با نوع فعالیت های این پژوهشگاه، لازم است که سطح تعاملات علمی میان اعضای هیئت علمی و صاحب نظران دو مجموعه، بیش از پیش ارتقا یابد.

وی با بیان این که آمادگی همکاری با مراکز علمی و پژوهشی حوزه علمیه قم به ویژه دفتر تبلیغات اسلامی را داریم، افزود: از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه دعوت می کنیم که در همایش ها و کنفرانس های علمی ما به عنوان سخنران شرکت نمایند.

این شخصیت علمی پاکستان همچنین اضافه کرد: در زمینه برگزاری دوره های علمی کوتاه مدت نیز می توانیم با شما تعامل و همکاری لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه با تقدیر از مهمان نوازی مسئولان پژوهشگاه و دفتر تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: بسیار دوست داشتم که به قم بیایم و از نزدیک با فعالیت های حوزه علمیه و مراکز علمی و پژوهشی آن آشنا شوم و امیدوارم که باز هم بتوانم چنین توفیقی را پیدا کنم.

منبع: خبر حوزه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: