۰

80 هزار مترمربع به صحن‌های حرم حضرت معصومه‌(سلام الله علیها) اضافه می‌شود

استاندار قم از اضافه شدن 80 هزار متر مربع به فضای صحنهای مطهر حضرت معصومه‌(سلام الله علیها) در اجرای طرح توسعه و بهسازی حرم مطهر کریمه اهل بیت(علیهم السلام ) خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۱۲
۲۰:۵۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۸
به گزارش خبرنگار مهر در قم، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های در حال احداث میدان بزرگ امام خمینی‌(ره) و توسعه ضلع غربی حرم مطهر حضرت معصومه‌(سلام الله علیها) از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها  قرار گرفت.

وی در این بازدید اظهار داشت: در دولت نهم کار توسعه و بهسازی حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) از سه ضلع غربی، شرقی و شمالی آغاز شد که با اجرای آن 80 هزار مترمربع به صحن‌های حرم مطهر اضافه خواهد شد.

موسی پور افزود: صحن غربی با 20 هزار مترمربع مساحت آماده بهره‌برداری است و بزودی افتتاح خواهد شد و در ضلع شمالی حرم علاوه بر احداث 40 هزار متر مربع صحن جدید، 150 هزار متر مربع مستحدثات مانند فضای خدماتی، تجاری، بهداشتی و چند طبقه برای پارک دو هزار خودروی زائران در حال احداث است.

استاندار قم در جریان این بازدید سرعت و دقت را از ضروریات مهم پروژه‌های عمران شهری دانست و بر ضرورت تلاش مسئولان و دست اندرکاران عمران شهری در جهت تکمیل و بهره‌برداری به موقع طرح‌ها  تأکید کرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: