۰

بیانیه جامعه روحانیت مبارز بمناسبت 22 بهمن

کد خبر: ۱۶۰۸۶
۱۲:۱۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۸۸
راهپیمایی22بهمن دشمن را از طمع به انقلاب اسلامی نا‌امید خواهد کرد

جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: مردم شریف ایران در راهپیمایی 9 دی جواب قاطع و کوبنده‌ای به ضد انقلاب دادند که با تکرار این حضور در روز 22 بهمن برای همیشه دشمن را از طمع به ساحت مقدس انقلاب اسلامی نا‌امید خواهند کرد.

جامعه روحانیت مبارز با گرامیداشت 22بهمن ماه ، حضور مردم در راهپیمایی امسال را منجر به ناامید سازی دشمن و جلو گیری از فتنه انگیزی آنان دانست.

دراین بیانیه آمده است: امسال بزرگداشت 22 بهمن بسیار پر معناتر از همیشه است، زیرا دشمن در پی اغتشاشاتی که پس از انتخابات بوجود آمده است، به سراب واهی که ضدانقلاب بر او ترسیم کرده بود، دل خوش کرد که مردم شریف ایران در راهپیمایی 9 دی جواب قاطع و کوبنده ای به آن دادند که با تکرار این حضور در روز 22 بهمن برای همیشه دشمن را از طمع به ساحت مقدس انقلاب اسلامی نا امید خواهند کرد.

در این بیانیه افزوده شده است: جامعه روحانیت مبارز همان گونه که در تمام بیانیه‌های خود به طور موکد به اطلاع مردم شریف ایران رسانده است، تنها راه حل همه مشکلات کشور را حمایت جدی و همه جانبه از ولی فقیه می داند و معتقد است، این دستور معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند " پشتیبان ولایت فقیه باشید، تا به این مملکت آسیبی نرسد " همچنان به عنوان برجسته ترین دستورالعمل بر تارک انقلاب اسلامی می درخشد.

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه خود آورده است: ما معتقدیم تبعیت بی چون و چرا از دستورات مقام معظم رهبری ازجانب تمام جریان ها و گروه های سیاسی و فصل الخطاب قراردادن رهنمودهای ایشان، تنها راه بازگشت آرامش کامل به کشور است و در اجرای این فرامین نباید کسی خود را مستثنی بداند. تندتر از رهبری حرکت کردن و یا عقب تر از ایشان حرکت کردن هر دو حرکتی است که در درازمدت آسیب‌های جدی به انقلاب اسلامی خواهد زد.

در این بیانیه می‌خوانیم: دستاوردهای پرارزش انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف در صورتی می تواند ظهور و بروز جدی در جهان داشته باشد که وحدت ملی و همیشگی کشور هم در ارائه و معرفی آن در جهان نقش آفرین باشد، ما باید با تمام توان حول محور رهبری با همه سلایق و نگاهها به عزت اسلام و پیشرفت ایران اسلامی بیاندیشیم و از توطئه دشمن و تلاش او در جهت بهم زدن وحدت ملی غفلت نکنیم. انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب جهانی است و دفاع از امت اسلامی از اصول و ارزش های مسلم و شناخته شده این انقلاب است، قدس هویت ماست و دفاع از آن و تلاش در جهت رهایی آن جزء اصول زیربنایی انقلاب است که از بامداد انقلاب اسلامی آغاز شده است، این راه را بدون کوچکترین تردید ادامه داده و ملل اسلامی را از امت واحده می دانیم و همچنان که ایران جزئی از پیکره امت اسلامی است تمام جهان اسلام را جزء پیکره خود می دانیم و در دفاع از امت اسلامی لحظه ای تردید به خود راه نداده و فریب شعارهای پان ایرانیسم رضاشاهی را نخواهیم خورد.

در پایان بیانیه آمده است: ما در شناخت راه و هدف دشمن هیچ گاه دچار تردید نخواهیم شد و می دانیم که استکبارجهانی لحظه ای از دشمنی کردن با این انقلاب و مردم شریف ایران دست برنخواهد داشت، به اذناب داخلی و فریب خوردگان هم نصیحت می کنیم که به دامان پرمهر انقلاب اسلامی بازگردند و بیش از این در مسیر پیشرفت کشور و اعتلای آن سنگ اندازی نکنند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: