۰

بیانات مهم رهبر انقلاب در خصوص 22 بهمن

رهبر انقلاب با اشاره به تلاش دشمنان برای برهم زدن وحدت کلمه و اتفاق نظر ملت خاطرنشان کردند: به حول و قوه الهی ملت ایران در روز 22 بهمن با وحدت کلمه و اتحاد خود همه مستکبرین از جمله آمریکا، انگلیس و صهیونیستها را همانند گذشته مبهوت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۶۰۶۶
۲۰:۰۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۸
آیت الله خامنه ای با اشاره به تلاش دشمنان برای برهم زدن وحدت کلمه و اتفاق نظر ملت خاطرنشان کردند: به حول و قوه الهی ملت ایران در روز 22 بهمن با وحدت کلمه و اتحاد خود همه مستکبرین از جمله آمریکا، انگلیس و صهیونیستها را همانند گذشته مبهوت خواهد کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»  به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا امروز دوشنبه در دیدار جمع زیادی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش راز استحکام، ماندگاری و اثربخشی انقلاب اسلامی را وجود انگیزه الهی، اخلاص و ایمان در بنای آن دانستند.

در این دیدار که در سالروز بیعت تاریخی جمعی از افسران و کارکنان نیروی هوایی با امام خمینی (ره) در 19 بهمن سال 57 انجام شد فرمانده کل قوا حادثه نوزده بهمن 57 را یک خط شکنی بزرگ سیاسی خواندند و افزودند: در این حادثه جز انگیزه خدایی و اخلاص، هیچ انگیزه دیگری وجود نداشت و به همین دلیل حرکت نوزده بهمن 57 در تاریخ ماندگار شد و همچنان نیز اثرگذار است.

آیت الله خامنه ای انقلاب اسلامی ایران را نیز به دلیل بنای الهی و ایمانی آن ماندگار و اثرگذار دانستند و افزودند: این انقلاب، انقلابی برای خدا و برای اجرای احکام الهی و استقرار عدالت بود که با مجاهدت و ایستادگی به پیروزی رسید و ادامه یافت و دلها را تسخیر کرد بنابراین انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شد و ثبات و اقتدار معنوی پیدا کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و دستگاههای استکباری و صهیونیسم از درک علل ثبات و اقتدار معنوی انقلاب اسلامی عاجز هستند خاطرنشان کردند: هزاران رسانه و صدها مغز و فکر با مدرنترین شیوه های تبلیغاتی و ترفندهای گوناگون دائماً در حال تبلیغ و طراحی بر ضد نظام اسلامی هستند اما تا کنون نتوانسته اند به این نظام صدمه ای وارد کنند زیرا استحکام این نظام ریشه در بنای ایمانی و الهی آن دارد.

 آیت الله خامنه ای تأکید کردند: امروز هیچ نظامی در دنیا همانند نظام اسلامی وجود ندارد که با وجود حجم سنگین تبلیغات دروغ و مخرب و فشارهای سیاسی، اقتصادی و تحریمها اینگونه مستحکم بایستد.

ایشان افزودند: نظام اسلامی از این پس هم در مقابل همه این فشارها خواهد ایستاد و آمریکا و صهیونیسم و مجموعه مستکبران و زورگویان دنیا نخواهند توانست با ابزارهای سیاسی و اقتصادی و یا تهدید و تهمت و یا تحریک ایادی خود اندکی این انقلاب را بلرزانند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه راز ماندگاری انقلاب اسلامی اتکاء به خداوند متعال و ایمان مردم است خاطرنشان کردند: به همین دلیل است که هرگاه توده عظیم مردم در سراسر کشور برای انقلاب احساس خطر و دشمنی جدی می کنند بدون فراخوان به خیابانها می آیند و این همان اتفاقی است که در روز 9 دی افتاد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تلاش همیشگی بدخواهان و معاندان انقلاب اسلامی برای کوچک نمایی حضورهای میلیونی مردم افزودند: راهپیمایی و حادثه روز 9 دی آنقدر عظمت داشت که دشمنان اینبار نتوانستند عظمت آن را پنهان کنند و مجبور به تأیید آن شدند.

ایشان حضور در صحنه مردم به هنگام احساس خطر برای نظام اسلامی را یک حرکت ایمانی و قلبی و متأثر از انگیزه الهی دانستند و تأکید کردند: حضور عظیم و میلیونی مردم همچون راهپیمایی 9 دی فقط با اراده و دست قدرت الهی امکانپذیر است زیرا دلها به دست خداوند است و از آنجا که نظام اسلامی، حرکتی الهی است خداوند از آن اینگونه دفاع می کند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به عجز دشمنان از فهم این واقعیت افزودند: معاندان نظام اسلامی که نمی توانند این حقایق را درک کنند دائماً سخن از تهدید می گویند و تصور می کنند با ترفندهایی همچون حقوق بشر و یا دموکراسی می توانند برای جمهوری اسلامی نقطه ضعف بتراشند در حالیکه افکار عمومی دنیا به این ترفندها با دیده استهزا می نگرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه ابراز نفرت مردم دنیا از سران استکبار نشانگر این است که افکار عمومی دنیا شعارهایی همچون حقوق بشر و دموکراسی را از آنان باور نمی کند خاطرنشان کردند: کسانی دم از حقوق بشر می زنند که ابتدایی ترین حقوق انسانها را در زندانها و در سراسر دنیا و حتی در مورد ملت خود لگدمال، و شکنجه را رسماً قانونی می کنند. آیا این مایه سرافکندگی برای یک کشور نیست؟

ایشان افزودند: این مدعیان دموکراسی با مستبدترین و ارتجاعی ترین حکومتها در دنیا و از جمله در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا عقد اخوت می بندند و بعد هم دم از دموکراسی می زنند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: هنگامی که افکار عمومی دنیا این شعارها را با رفتارهای مدعیان حقوق بشر و دموکراسی مقایسه می کند این ادعاها را به هیچ وجه باور نمی کند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: این مدعیان با چنین عملکرد و سابقه ای، جمهوری اسلامی ایران را که قدرت به پای صندوق کشاندن 85 درصد صاحبان رای را دارد، متهم به نبود دموکراسی می کنند در حالیکه چنین سخنان و رویکردی از جانب امریکا و دیگر قدرتهای استکباری برای مردم دنیا مسخره است.

ایشان با اشاره به وجود فضای تهدید، تهمت و تحریم بر ضد جمهوری اسلامی در طول 30 سال گذشته و هوشمندی و تجربه اندوزی ملت ایران خاطرنشان کردند: نظام اسلامی در چنین فضای سنگین تبلیغاتی و انواع فشارها توانسته است به پیشرفتهای شگرف کنونی در عرصه های دفاعی و علمی و فناوری از جمله زیست شناسی، هسته ای و لیزری دست پیدا کند.

رهبر انقلاب اسلامی حفظ وحدت آحاد مردم را خاری در چشم دشمنان و اصلی ترین نیاز کنونی برشمردند و تأکید کردند: مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه بعد از انتخابات، ایجاد شکاف بین آحاد مردم بود که این هدف بدست نیامد و اکنون کاملاً مشخص شده است کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران در انتخابات ایستادند از ملت نیستند بلکه افراد ضد انقلاب صریح و یا افرادی هستند که بر اثر جهالت و لجاجت خود همان کار ضد انقلاب را انجام می دادند و ربطی به توده مردم ندارند.

 آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: حرکت آحاد مردم در راه خدا، اسلام و انقلاب اسلامی و پیاده کردن احکام اسلامی است و توده مردم راه خود را برای رسیدن به عزت و استقلال در پناه اسلام ادامه خواهند داد.

ایشان افزودند: البته عده ای از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با این نظام مخالف و خواستار بازگشت سلطه آمریکا بودند که اکنون نیز در خارج و داخل کشور هستند و عده ای هم که وابستگان زخم خوردگان از انقلاب و مزدوران رژیم طاغوت هستند همان کینه های 30 ساله را دارند و خواهند داشت و عده دیگر نیز از اساس با حاکمیت اسلام و فقه اسلامی مخالف هستند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: همه این افراد مجموعه کوچکی هستند و در مقابل ملت عظیم ایران با وجود برخی سلایق سیاسی متفاوت در مسیر اسلام و اجرای احکام الهی با یکدیگر متفق و متحد هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تلاش دشمنان برای برهم زدن این وحدت کلمه و اتفاق نظر ملت خاطرنشان کردند: به حول و قوه الهی ملت ایران در روز 22 بهمن با وحدت کلمه و اتحاد خود همه مستکبرین از جمله آمریکا، انگلیس و صهیونیستها را همانند گذشته مبهوت خواهد کرد.

ایشان تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران راه عزت در سایه اسلام، امنیت در سایه اسلام، عدالت در سایه اسلام و مردمسالاری برخاسته از اندیشه اسلامی را بدون هیچ تردید و سستی ادامه خواهد داد و جوانهای امروز و نسلهای آینده با استفاده از تجربه انباشته ملت ایران در مواجهه با استکبار قله های پیشرفت را فتح خواهند کرد.

فرمانده کل قوا افزودند: ملتی هوشمند همچون ملت ایران که دارای ایمان، ابتکار و آزادی ناشی از اسلام و انقلاب است هیچگاه در حرکت رو به جلو خود متوقف نخواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای همه بخشهای کشور را به همت و تلاش مضاعف فراخواندند و با اشاره به پیشرفتهای بسیار خوب نیروی هوایی ارتش تأکید کردند: نباید به هیچ حدی قناعت کرد بلکه نیروی هوایی باید با استفاده از ابتکارها به پیشرفتهای بیشتری دست یابد و همواره مظهر ایستادگی و اقتدار ملت ایران باشد.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ایام دهه آخر صفر را متعلق به حضرت زینب کبری سلام الله علیها دانستند و با اشاره به عظمت، تأثیرگذاری و ماندگاری کار آن بانوی بزرگ در طول تاریخ خاطرنشان کردند: حضرت زینب سلام الله علیها با انگیزه الهی و برای رضای خداوند متعال همه مصائب و محنت های بسیار سخت مربوط به حوادث عاشورا از قبل از آن تا به شهادت رسیدن عزیزترین عزیزان خود و بعد هم دوران اسارت را تحمل کردند و به همین دلیل عظمت کار آن بانوی بزرگ در نزد خداوند به هیچ وجه قابل توصیف نیست.
 
آیت الله خامنه ای حضرت زینب سلام الله علیها را یک ولی الهی بی نظیر در طول تاریخ خواندند و تأکید کردند: ماندگاری و گسترش اسلام، راه خدا و ارزشهای اسلامی همه به برکت نیت الهی و صبر عظیم امام حسین (ع) و حضرت زینب سلام الله علیها و ایستادگی و تحمل مصائب از طرف آن دو بزرگوار است.

در ابتدای این دیدار امیرسرتیپ شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ضمن گرامیداشت خاطره بیعت تاریخی جمعی از افسران و کارکنان نیروی هوایی با امام خمینی (ره) در 19 بهمن 57، گزارشی از اقدامات نیروی هوایی ارتش در بازسازی، طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته، برگزاری دوره های مهارتی و آموزشی، اجرای رزمایش میلاد نور ولایت و افزایش و ارتقای توان رزمی این نیرو ارائه کرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: