۰

تبديل نظام آموزشي به 2 دوره 6 ساله تصويب شد

وي گفت: پيشنهاد شوراي عالي آموزش و پرورش به شوراي عالي انقلاب فرهنگي، تقريباً مشابه طرحي بود كه ما در كميسيون ارائه داده بوديم.
کد خبر: ۱۵۹۸۶
۱۳:۰۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۸۸

فارس: نايب‌رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: تبديل سال‌هاي تحصيلي به 2 دوره 6 ساله ابتدايي و راهنمايي در اين كميسيون به تصويب رسيد.

اسدالله عباسي اظهار داشت: قرار بود كه وزير آموزش و پرورش براي پاسخ به سؤالات برخي از نمايندگان در جلسه ديروز كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس حضور يابد. ظاهراً به دليل اينكه اين نمايندگان سؤالات خود را پس گرفته بودند حميدرضا حاجي‌بابايي در اين جلسه حضور نيافت و مهدي نويدادهم دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش به كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس آمد.

نايب‌رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس ادامه داد: طرحي تحت عنوان «تغيير ساختار نظام آموزش و پرورش كشور» توسط اعضاي كميسيون تهيه شده بود كه ديروز مورد بررسي قرار گرفت.

وي گفت: پيشنهاد شوراي عالي آموزش و پرورش به شوراي عالي انقلاب فرهنگي، تقريباً مشابه طرحي بود كه ما در كميسيون ارائه داده بوديم.

عباسي با بيان اينكه يكي از مباحث مطرح شده در جلسه ديروز كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس تبديل سال‌هاي تحصيلي به 2 دوره 6 ساله ابتدايي و راهنمايي بود، اظهار داشت: اين موضوع پس از بررسي به تصويب اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس رسيد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: