۶

محجبه شدن یك خواننده نوازنده دیگر عرب

دلیل اینکه گفته می‌شود، «الوهبی» شیعه شده این است که او از میان مساجد متعدد قاهره، مسجد الحسین را که یکی از مساجد پرجمعیت شیعیان است، برگزیده و با پوشش کامل بدون اینکه شناخته شود، به مؤسسات خیریه رفت و آمد کرده و به آنها کمک مالی می‌کند.
کد خبر: ۱۵۹۳۱
۱۸:۵۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۸

در اقدامی ناگهانی، «هیفاء الوهبی»، یکی از دو نوازنده مشهور لبنان با ترک کشور خود به مصر رفته و با برگزیدن پوشش حجاب در صف نمازگزاران مسجد «الحسین» قاهره دیده می‌شود. این خواننده پس از آنکه به مصر منتقل شده، پوشش کامل حجاب را رعایت کرده و در این شهر شنیده شده که به مذهب تشیع نیز روی آورده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از «الجمهوریه» مصر، دلیل اینکه گفته می‌شود الوهبی شیعه شده، این است که او از میان مساجد متعدد قاهره، مسجد «الحسین» را که یکی از مساجد پرجمعیت شیعیان است، برگزیده و با پوشش کامل بدون اینکه شناخته شود، به مؤسسات خیریه رفت‌وآمد کرده و به آنها کمک مالی می‌کند.

خانواده «الوهبی»، یکی از بزرگترین خانواده‌های بیروت بوده و تماما شیعه اثنی عشری هستند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
این خواننده شیعه بوده و مسئله جدیدی نیست.برادر بزرگواری هم داشته اند که در میان نیرو های حزب الله به فیض شهادت نادل شده اند.دختری هم به نام زینب دارد که از مادر فاسدش دوری گزیده و با مادر بزرگش در کویت زندگی می کند.ضمنا این خواننده فاسد سمبل سکس در بین اعراب می باشد.گویا در 16 سالگی برنده جایزه دختر شایسته لبنان می شود که بدلیل اینکه خانم باردار بود ازشون پس گرفته میشهوخواهشا تا اطلاع کافی از چیزی ندارید هر لجنی رو به تشیع نچسبانید.گویا در وب سایت خود شما بود حدود دو سال پیش که این خواننده به همراه نانسی اجرم از سوی یک خانم روانشناس کویتی به عنوان عوامل گسترش طلاق در جهان عرب معرفی شدند چه اینکه مردان با دیدین این خانم ها انتظاراتشون از همسرانشون میره بالا!چه زود فراموش کار شدید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
بنده نظر كار بر عزيز را تاييد مي كنم. هرچند ما جاي علماي شيعه نيسيتيم و نيز جاي خداهم ننشسته ايم اما اشاعه فحشا به نظر مي رسد كه مذموم است. اين خواننده مبتذل مبدع ابتذال جديد در بين جوانان به ويپژه مسلمان است و حتي روي زنان خارجي را هم سفيد كرده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
فقط خدا کند تو طئه نباشد که این را زمان نشان می دهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
شاید نفوذی است و با برنامه ریزی آمده !!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
مگر حر در صف کفار قرار نداشت لحطه اخر چی شد یا اینکه جایگاه توبه کجاست از اینکه کسی خودراازمنجلاب دراورده و شیعه از نوع عمل کننده شده باید نگران باشیم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
ما نباید زود قضاوت کنیم .شاید واقعا توبه کرده است