۷

دزدیدن اجساد جان باختگان زلزله هائیتی توسط اسراییل ها

نیروهای به اصطلاح امداد رسان وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به سرقت اعضای اجساد قربانیان زمین لرزه اخیر هائیتی متهم شدند.
کد خبر: ۱۵۹۲۷
۰۱:۲۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
صهیونیست ها این بار در هائیتی اعضای اجساد را به سرقت بردند

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از واحد مرکزی خبر، یکی از امداد رسانان آمریکایی در هائیتی اعلام کرد: نیروهای به اصطلاح امداد رسان وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به سرقت اعضای اجساد قربانیان زمین لرزه اخیر هائیتی متهم شدند.

تی ویست گفت: من سیاسی نیستم اما اطلاعات به دست آمده نشان از آن دارد که برخی از نظامیان صهیونیست در قالب نیروی امداد رسان به هائیتی آمده اند تا اعضای اجساد قربانیان را همچون اجساد قربانیان در آفریقای جنوبی و اجساد شهدای فلسطینی به سرقت ببرند.

این عضو امدادرسان هیئت آمریکایی در هائیتی تاکید کرد: از بازمانگان قربانیان زمین لرزه اخیر هائیتی می خواهم زمانی که اجساد بستگان خود را تحویل می گیرند به این نکته توجه کنند وپیکر قربانیان را کامل تحویل بگیرند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۱
من دشمن اسرائل ام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۱
صهیونیست ها خیلی جالبند: حتی به اجساد کشته های خودشان هم رحم نمی کنند و اعضاشان را می دزدند. خود مردم اسرائیل هم به این کارشان اعتراض دارند.
ناشناس
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
صهیونیستهایی که برای رسیدن به تسلط کامل بر بشر نقشه های مخوف و ترسناک دارند وتانابودی همه دشمنانشان آرام نمی شوند، البته شک دارم این زلزله را هم خودشان به وسیله امواج الکترومغناطیس "هارپ" ایجاد نکرده باشند که آب خوب گل آلود بشه و اونها هم از دریای اجساد و مجروحان زلزله زده ماهیهای رنگارنگ اعضای بدن مورد نیاز برای بانک اعضای بدن انسان رو بگیرند. پیشنهاد می کنم به بخش(پروژه هارپ سلاح مخوف اربابان قدرت )تو سمت چپ حتما مراجعه کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
اسرائیل، یک گرگ به تمام معنا؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۹
صهیونیست ها واقعا یاغی و وحشی و ... هستند در حالی که فیلم 300 رو ساختن که ما رو وحشی نشون بدن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۴
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
الله و اعلم