۰

"یورونیوز" فارسی می‌آید

شبكه خبري 24 ساعته يورونيوز كه در حال حاضر به هشت زبان انگليسي، فرانسوي، آلماني، ايتاليايي، اسپانيولي، پرتغالي، روسي و عربي برنامه پخش مي‌كند در صدد است برنامه‌هاي خبري فارسي و تركي زبانش را از طريق ماهواره، تلويزيونهاي كابلي و همچنين بصورت اينترنتي پخش نمايد.
کد خبر: ۱۵۹۱۸
۱۱:۱۴ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
شبكه تلويزيوني يورونيوز در مسير ايجاد بستري جديد براي جنگ نرم عليه جمهوري اسلامي ايران، برنامه‌هاي خبري خود را به زبان فارسي آغاز مي‌كند.

به گزارش فرس به نقل از بي.بي.سي، شبكه ماهواره‌اي يورونيوز مستقر در شهر "ليون " فرانسه اعلام كرد كه آغاز پخش برنامه‌هاي خبري به زبان فارسي و تركي را در سال جاري ميلادي آغاز خواهد.

بر اساس اين گزارش، شبكه خبري بي بي سي تاكيد كرد كه پخش اين برنامه‌هاي خبري براي رويارويي با محدوديت‌هاي خبري در منطقه است و شبكه يورونيوز تصريح كرد‌ه است كه پخش اين برنامه‌ها براي سال جاري ميلادي برنامه‌ريزي شده است و برنامه‌هاي تركي نيز از اواخر همين ماه(ژانويه) شروع به كار خواهد كرد.

در ادامه اين گزارش آمده است كه يورونيوز در صدد است پخش برنامه‌هاي تركي خود را از 30 ژانويه آغاز كند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط پايگاههاي خبري جهان، شبكه خبري 24 ساعته يورونيوز كه در حال حاضر به هشت زبان انگليسي، فرانسوي، آلماني، ايتاليايي، اسپانيولي، پرتغالي، روسي و عربي برنامه پخش مي‌كند در صدد است برنامه‌هاي خبري فارسي و تركي زبانش را از طريق ماهواره، تلويزيونهاي كابلي و همچنين بصورت اينترنتي پخش نمايد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: