۰

برگزاری شوی لباس در دانشگاه الزهرا

این شو و نمایشگاه که به پوشش دخترانه اختصاص دارد در بهمن‌ماه و همزمان با دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۹۱۵
۱۰:۴۲ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) گفت:‌ شو و نمایشگاه پوشش دخترانه گروه طراحی و دوخت لباس دانشگاه الزهرا(س) در بهمن‌ماه و همزمان با دهه فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس ایزدی معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) در خصوص فعالیت‌های کارگاه طراحی و دوخت لباس این دانشگاه اظهار داشت: از تعدادی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه درخواست داشتیم که یک کارگاه خیاطی را راه‌اندازی کنند که در این زمینه مکان اسقرار و یک سری امکانات اولیه را در اختیار آنها قرار دادیم.

وی افزود: این گروه تاکنون لباس‌های دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در جشنواره‌های مختلف را طراحی کرده و دوخته‌اند که این لباس‌ها برای گروه کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی بوده‌است.

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) با بیان اینکه قرار است یک نمایشگاه شو مانند از فعالیت‌ها و آثار این گروه در بهمن ماه برپا شود، گفت: در این نمایشگاه نمونه‌های کار این گروه ارائه می‌شود و بازدید‌کنندگان سفارش‌های خود را ارائه می‌دهند که بعد از برپایی نمایشگاه نیز این گروه با انجام مقدمات لازم می‌توانند با برند دانشگاه الزهرا (س) سفارش دریافت کنند.

ایزدی ادامه داد: این گروه تاکنون نیز چندین سفارش دریافت کرده است و امیدواریم فعالیت‌های این گروه بتواند سلیقه دختران دانشجو را تأمین کند، چون نتیجه کار آنها هم از نظر قیمت مناسب است و هم اینکه اعضای گروه افراد با سلیقه‌ای هستند که یک نمونه از کار آنها طراحی یک مقنعه با دکمه بود که یک پوششی کامل برای دختران در یک محیط علمی محسوب شده و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) با بیان اینکه فضای فعالیت این گروه در داخل دانشگاه الزهرا(س) قرار دارد، اظهار داشت: کلیه مراحل کار به خود دانشجویان واگذار شده است، چون هم دانشجوی طراحی و هم دانشجوی دوخت در این گروه عضویت دارند و در مورد سفارش‌هایی که داشته‌ایم تنها مشخصات و معیارهای موردنظر را به آنها انتقال داده‌ایم.

ایزدی همچنین خاطرنشان کرد: این گروه می‌تواند در زمینه‌های مختلف مانند لباس کارکنان و حتی لباس فارغ‌التحصیلان طرح‌های خوبی را ارائه کند و باید روی فعالیت آنها تبلیغ لازم انجام شود که امیدواریم که در شوی بهمن ماه گام‌های موثری در این خصوص برداشته شود.

وی در خصوص اجرای این شوی لباس هم یادآور شد: این شو و نمایشگاه که به پوشش دخترانه اختصاص دارد در بهمن‌ماه و همزمان با دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: