۰

گزارشی از وضعيت حجاب در فرودگاه‌های کشور

امام جمعه عسلويه گفت: وضعيت حجاب در فرودگاه‌هاي مختلف كشور بسيار ناپسند است.
کد خبر: ۱۵۷۷۵
۱۵:۱۹ - ۱۹ دی ۱۳۸۸

به گزارش خبرگزاري فارس از عسلويه، حجت‌الاسلام محمد گنجي پيش از ظهر امروز در كارگاه عفاف و حجاب در عسلويه اظهار داشت: پوشش سالم و كامل موجب حفاظت زنان از چشمان نامحرم مي‌شود و از فساد و ناهنجاري اخلاقي جلوگيري مي‌كند و رواج بي‌حجابي نيز موجب افزايش فساد در جامعه مي‌شود.
وي افزود: اگر همه به دستورات قرآن به طور كامل عمل كنيم، تمام اعمال و رفتار ما زيبا مي‌شود و جامعه بشري به سلامت كامل مي‌رسد و تمام دستورات قرآن براي نجات بشريت و سربلندي انسان نازل شده و رعايت حجاب اسلامي نيز از مهم‌ترين دستورات قرآن است.
امام جمعه عسلويه خاطرنشان كرد: زن بي‌حجاب در حقيقت به نوعي بيمار است و با اين بيماري، ويروس و ميكروب خود را به ديگران نيز انتقال مي‌دهد و موجب مريض شدن تمام جامعه مي‌شود.
گنجي تصريح كرد: رعايت حجاب در حقيقت موجب واكسينه شدن زنان در مقابل بيماري مي‌شود و سبب مي‌شود كه از چشم مردان بيمار در امان باشند.
وي افزود: دشمنان نظام اسلامي در سال‌هاي گذشته از طريق تهاجم فرهنگي و رواج بي‌بند و باري در جامعه، سعي دارند مقدسات و ارزش‌هاي ما را زير سئوال ببرند و ترويج بدحجابي و بي‌حجابي را در دستور كار خود قرار داده‌اند و به دليل جذابيتي كه دارد، به سرعت موجب فريب جوانان مي‌شود كه بايد بصيرت داشته باشيم و گول اين تبليغات را نخوريم تا سلامت جامعه حفظ شود.
گنجي در ادامه اظهار داشت: در تمام تاريخ، استعمارگران به منظور تسلط بر كشورهاي اسلامي به دنبال ترويج بي‌حجابي در اين كشورها هستند و در شرايط امروزي نيز دشمن به‌شدت بر روي اين مسئله كار مي‌كند و تا حدودي نيز موفق بوده و اين مسئله به دليل غفلت مسئولان كشور در سال‌هاي گذشته است.
وي افزود: به عنوان مثال در فرودگاه‌هاي كشور، وضعيت حجاب بسيار ناپسند است و وقتي براي مسافرتي به فرودگاه‌هاي كشور مراجعه مي‌كنيم بسيار تاسف مي‌خوريم و باورمان نمي‌شود كه اين فرودگاه در كشور ايران است و از مسئولان و دلسوزان نظام مي‌خواهيم كه فكري اساسي براي اين مسئله انجام دهند.
امام جمعه عسلويه يادآور شد: دشمنان با از بين بردن عفت و حيا در زنان، مي‌خواهند زنان را ابزار دست نامحرمان و نامردان روزگار قرار دهند و مي‌خواهند از زن به عنوان يك كالاي تبليغاتي استفاده كنند و اين مسئله در اسلام به شدت مطرود است.
گنجي خطاب به دختران مسلمان افزود: دختران و زنان بايد از زنان پاكدامن، الگو بگيرند و مانند آنها زندگي كنند و هيچ الگويي براي زنان بالاتر و بهتر از حضرت فاطمه(س) نيست.
وي گفت: دختران امروز در حقيقت مادران فرداي جامعه هستند و بايد با رعايت عفت و حجاب، خود را براي تربيت و پرورش دختران با عفت و با حجاب آماده كنند و با اين كار موجب سالم ماندن جامعه نيز شوند.
امام جمعه عسلويه در ادامه اظهار داشت: زنان بايد در مقابل نامحرم خود را به طور كامل و مطابق دستور اسلام بپوشانند و تنها در مقابل شوهران، خود را عرضه كنند و زيبايي خود را نمايان كنند.
گنجي اضافه كرد: مسئولان نيز در اين ارتباط وظيفه سنگيني بر عهده دارند و بايد تلاش كنند با گسترش فرهنگ حجاب و عفاف به ساختن جامعه‌اي سالم كمك كنند و برگزاري اين‌گونه كارگاه‌ها بسيار ارزشمند است و نتايج خوبي در بر دارد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: