۹
معاون سني رئيس جمهور عراق :

توهين به آيت‌الله سيستاني همچون ريختن نفت بر آتش است

موج محكوميت گسترده توهين به آيت‌الله سيستاني از مراجع شيعيان در عراق توسط يك مفتي تندروي وهابي سعودي از سوي شخصيت‌هاي ديني و سياسي عراق، لبنان و عربستان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۵۷۶۶
۲۳:۵۱ - ۱۸ دی ۱۳۸۸
به گزارش «شیعه نیوز » به نقل از "الراصد "،"طارق الهاشمي " معاون سني رئيس جمهور عراق توهين به آيت‌الله سيستاني را همچون "ريختن نفت بر آتش " توصیف نمود.

همچنین "عادل عبدالمهدي " معاون ديگر رئيس جمهور عراق از  پادشاه عربستان خواست تا جلوي توهين‌هاي عمدي از سوي مفتي‌هاي وهابي عليه مسلمانان و به ويژه شيعيان عراق را بگيرد.

وي توهين به آيت‌الله سيستاني و شيعيان را اقدامي اشتباه و خطرناك دانست و در نامه‌اي به ملك عبدالله خواستار برخورد شدید وي شد.

وی توهين به آيت‌الله سيستاني را عبور از حدود و تمامي خطوط قرمز دانست .

همچنین شيخ حسن الصفار  از رهبران شيعي منطقه قطيف در سخناني جديد از موضع‌گيري دولت عربستان درباره توهين به شيعيان و شهروندان شيعه اين كشور انتقاد كرد و گفت:
 
اين سخنان افراطي عليه شيعيان در عربستان تا هنگامي كه دولت از آنها چشم پوشي مي‌كند، پايان نخواهد يافت.

"محمد العريفي " مفتي وهابي سعودي در خطبه نماز جمعه هفته قبل در "رياض " با توهين به آيت‌الله سيستاني وي را "فاجر " و "زنديق " خطاب كرده بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
خدا را شکر هرچه بیشتر فحش دهند چهره واقعی این مفتی ها بیشتر نمایان می گردد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
با سلام خطبه ي العريفي در تاريخ 1430/10/18 يعني ماه دي القعده ( حدود 3 ماه قبل ) بوده است. نه هفته قبل ؟!!!!!!!!!!!!! دقت كنيد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
خدا بهتر میداند فاجر و زندیق و قاتل و بی دین و دشمن بدتر از اسرائیل کیست . به امید ظهور آقامون ، اونوقته که می بینند فاجر و زندیق خودشونن و ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
با سلام و خسته نباشيد خدمت برادران ما در سايت شيعه نيوز شما به امام زمان (عج) جلوي سايت سني نيوز را بگيريد بخدا دل آدم به درد مي آيد وقتي كه يه مشت نامرد از خدا بي خبر تو مملكت ما دارند راست راست ميرندو مي آيند و زندگي مي كنند دارند به دين ومذهب وامامان بزرگوار ماوولايت فقيه توهين مي كنند شما را بهامام حسين(ع) سيدالشهدا جلوي نامردا رو بگيريد اجركم عند الله
ناشناس
Kuwait
۲۳:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
توهین به ایت الله سیستانی برای شما اتش بر نفت ریختن است اما تهمت و توهیتی که شما به زن و داماد پیامبر می کنید مانند توهین به خود ماست . خدا شما را هدایت کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
به زودی نقاب از چهره خبیثشان کنار رود با ظهور مولا و مقتدایمان حجه ابن الحسن العسکری روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
آقاي عريفي خودت فاجرفاسق واحمق بي حيا هستي ننگ برتو مفتي بي لياقت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
خدا لعنتشان كند

حقا كه مرتدند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۵
توهین به مرجعیت توهین به اسلام است