۰

تداوم حملات هوايي عربستان به صعده

جنبش الحوثي با اشاره به ادامه حملات هوايي عربستان به خاك يمن از 25 مورد حمله هوايي جنگنده‌هاي سعودي به مناطق مختلف صعده خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۵۲
۱۵:۳۶ - ۱۲ دی ۱۳۸۸

جنبش شيعي الحوثي در بيانيه‌اي كه يك نسخه از آن در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته از ادامه حملات موشكي و هوايي ارتش عربستان به يمن خبر داد.

اين جنبش با اشاره به 25 حمله هوايي عربستان به خاك يمن اعلام كرد: 6 حمله به منطقه سحار، 4 حمله به منطقه ساقين، 2حمله به منطقه وادي الحبال ساقين، 2 حمله به منطقه وادي بني سعد ساقين، 3 حمله به منطقه شدا، 2 حمله به منطقه ذويب، 2 حمله به منطقه الركبة الشعف، سه حمله به منطقه رازح، جبل الدخان و جبل الرميح و يك حمله به طلان صورت گرفت كه در جريان آن چندين نفر كشته و زخمي شدند.

جنبش شيعي الحوثي در بيانيه خود همچنين به ادامه حملات موشكي عربستان به مناطق جبل المدود، جبل الدخان، جبل الرميح، پايگاه جابري و مناطق ملاحيط، شدا، الصبه و المجدعه با 350 موشك خبر داد و اعلام كرد: در تحركات ارتش عربستان در نزديكي يك روستا در منطقه الجابري مبارزان الحوثي يك زره پوش بي ام بي را منهدم كردند.

اين جنبش همچنين 4 نوار ويدئويي از حملات عربستان و آمريكا در هفته‌هاي گذشته را بر روي اينترنت قرار داد.

جنبش الحوثي همچنين از حملات توپخانه‌اي و موشكي يمن به منطقه الحمزات در حومه شهر صعده و كشته شدن يك كودك شش ساله و يك زن خبر داد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: