۰

جنجال آفرینی جدید پسر قذافي

کد خبر: ۱۵۶۴۱
۰۱:۴۵ - ۱۲ دی ۱۳۸۸

پسر سرهنگ معمر قذافي با حمله به همسرش در هتلي گرانقيمت در لندن جنجال آفريد و پليس را وارد ماجرا كرد. معتصم قذافي كه به هانيبال معروف است همراه با همسر 29 ساله و فرزندان خود در يك سوئيت لوكس در كلاريج اقامت داشت كه اين حادثه رخ داد.پس از آنكه كادر اين هتل در ساعت 1:30 شب فريادهاي كمك يك زن را شنيدند پليس را در جريان گذاشتند اما زماني كه ماموران پليس به هتل رسيدند معتصم قذافي در اتاق‌شان را قفل كرد و محافظانش هم مانع ورود ماموران پليس به اتاق شدند. در اين بين پليس سه نفر از محافظان پسر 33 ساله قذافي را به جرم ممانعت از انجام وظيفه نيروهاي پليس دستگير كرد. با وجود اين پسر قذافي پس از تماسي كه با سفارت ليبي گرفت با توجه به مصونيت سياسي‌اش از هتل بدون هيچ مشكلي خارج شد. معتصم قذافي كه كلكسيوني از پورشه دارد با اتومبيل مخصوص سفارت ليبي به سفارت كشورش منتقل شد.

يكي از شاهدان اين درگيري در اين باره مي‌گويد: من ديدم كه كادر هتل سعي مي‌كردند براي نجات زني كه فرياد مي‌كشيد وارد آن سوئيت شوند اما محافظان مانع آنها شدند. سپس تعداد زيادي مامور پليس آمدند كه برخي از آنها مسلح بودند و محافظان را دستگير كردند. من زني را در آن اتاق ديدم كه در وضعيت بدي قرار داشت. صورت و بيني او خونريزي داشت. معلوم بود بيني او شكسته و به عمل جراحي نياز دارد.

آلين اسكاف 29 ساله كه اهل ليبي است و به خوبي عربي و فرانسه صحبت مي‌كند. پس از اين حادثه با آمبولانس به بيمارستاني در لندن منتقل شد تا درمان روي بيني شكسته‌اش صورت گيرد.با وجود اين، همسر معتصم قذافي در بيمارستان به ماموران پليس گفت آسيب ديدگي‌اش در اثر تصادف بوده و به خاطر زمين خوردن زخمي شده است. محافظان خانواده قذافي به اداره پليس منتقل اما اندكي بعد آزاد شدند. پسر قذافي و خانواده‌اش قصد داشتند تا ژانويه در اين هتل كه شبي 4000 پوند برايشان هزينه داشت اقامت كنند اما پس از اين حادثه با هتل تسويه حساب كردند.
اين اولين باري نيست كه هانيبال قذافي جنجال مي‌آفريند و پاي پليس را وسط مي‌كشد. اين زوج زماني كه در هتلي در ژنو اقامت داشتند تا خانم قذافي فرزندش را به دنيا بياورد كادر هتل را مورد ضرب و شتم قرار دادند. دو نفر از كادر اين هتل مدعي شدند اين زوج آنها را با كمربند و چوب لباسي زده‌اند. وقتي كه پليس قصد داشت اين زوج را دستگير كند محافظان آنها وارد عمل شدند تا مانع اين كار شوند اما پليس اين افراد را هم دستگير كرد. محافظان معتصم قذافي كه مدعي بودند كار خطايي از آنها سر نزده است به قيد وثيقه آزاد شدند و شاكيان هم با دريافت مبلغي كه رقم آن منتشر نشد از شكايت خود گذشتند. پس از اين حادثه روابط سياسي سوئيس و ليبي رو به تيرگي گذاشت و دولت ليبي صدور نفت به اين كشور را متوقف و از واردات كالاهاي سوئيسي ممانعت به عمل آورد.

معتصم قذافي در فرانسه هم جنجال آفريني كرده است. او در سال 2005 در هتلي در پاريس مشتي به صورت همسرش كه هشت ماهه باردار بود زد و او را زخمي كرد. او سپس با اسلحه شروع به تهديد همسرش كرد كه پليس وارد عمل شد. قذافي سپس به هتلي نقل مكان كرد كه در آنجا هم با آسيب رساندن به مبلمان هتل با شكايت مسئولان هتل رو به رو شد. هانيبال به خاطر اين كارش به چهار ماه زندان تعليقي و 350 پوند جريمه نقدي محكوم شد.سال قبل از اين حادثه هم پسر سرهنگ قذافي به دليل سرعت بالايش در خيابان شانزه‌ليزه توسط پليس متوقف شد كه در اين حادثه محافظان او با پليس درگير شدند. البته به خاطر عذرخواهي دولت ليبي جريمه‌اي براي معتصم قذافي در نظر گرفته نشد.

سفارت ليبي در انگليس هنوز اظهار نظري درباره اين حادثه نكرده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: