۰

تولید شربت تریاک در داخل و مصرف در خارج

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: شربت تریاک از پیش از انقلاب در کشور تولید و توزیع می شد و دراین مدت نیز صادرات آن به برخی کشورها صورت می گرفت اما حالا برای توزیع آن سنگ اندازی می شود.
کد خبر: ۱۵۶۲۰
۰۰:۱۸ - ۱۰ دی ۱۳۸۸
مهر: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: شربت تریاک از پیش از انقلاب در کشور تولید و توزیع می شد و دراین مدت نیز صادرات آن به برخی کشورها صورت می گرفت اما حالا برای توزیع آن سنگ اندازی می شود.

طاها طاهری روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه هفتمین دوره جشنواره آثار برتر مکتوب در حوزه اعتیاد که در مجتمع شقایق برگزار شد با اعلام این مطلب تصریح کرد : اجرای طرح پایلوت شربت تریاک به تعویق افتاده و به بهانه‌ای برای ایجاد برخی حواشی تبدیل شده است در حالی که هیچ بهانه‌ای برای این سنگ‌اندازیها وجود ندارد.

وی همچنین در رابطه با رویکرد جدید این ستاد در عرصه کارهای پژوهشی گفت: گاهی وقتها اطلاعات غلط و آلوده موضوع بررسی و پردازش اطلاعات در وضعیت اعتیاد در کشور، ارزیابی سیاستهای اتخاذ شده در گذشته، ترسیم وضعیت آینده کشور در زمینه مواد مخدر و شرایط فراوانی داده‌ها موجب می‌شود در تصمیمگیریهای ستاد کژروی داشته باشیم.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: