۲۹
اختصاصی/ عزاداری باشکوه شهادت امام علی (علیه السلام) در قطیف؛

شیعیانی که ظلم آل‌سعود، آنها را در تمسک به مولایشان قویتر کرده است+تصاویر

شهرها و بخشهای مختلف استان قطیف همزمان با ایام مناسبت سیاهپوش شد و پرچمهای سیاه در جای جای آن برافراشته شد. هزاران زن و مرد و جوان و کودک با گرد آمدن در مساجد و حسینیه ها اعمال شب قدر را انجام دادند و برای شهادت مولایشان به عزاداری پرداختند.
کد خبر: ۷۶۰۰۸
۱۲:۱۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شیعیان استان قطیف عربستان جمعه شب همزمان با شهادت امیرالمومنین (علیه السلام) در مساجد و حسینیه ها به عزاداری پرداختند.

شهرها و بخشهای مختلف استان قطیف همزمان با ایام مناسبت سیاهپوش شد و پرچمهای سیاه در جای جای آن برافراشته شد. هزاران زن و مرد و جوان و کودک با گرد آمدن در مساجد و حسینیه ها به سخنرانی ها گوش دادند ، اعمال شب قدر را انجام دادند و برای شهادت مولایشان به عزاداری پرداختند.

هیئت های عزا در ساعات اولیه بامداد با حرکت در مکانهای شخص شده یاد شهادت امام علی  (علیه السلام) را گرامی داشتند و به سینه زنی پرداختند.






انتهای پیام/ ر.ش

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
سید رضا عبداللهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ای ول .. ایمان و نورانیت از چهرشون معلومه
جواد
Germany
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
یا امیر المومنین حیدر(ع)
جواد
Germany
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
یا امیر المومنین حیدر(ع)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ای ول ایوله ای ول شیعه یله ای ول.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خدا حفظشون کنه
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
خدا اجرشون بده مایه افتخارن لعنت بر دشمنان اهل بیت
سید دور از مولا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
اوج افتخار شیعبر سر پيمان با علی سر و جان دادن است
یا علی من حقیرم اما جان حقیرم فدای نام اعلی تو، زوبی له یا شیعه علی فی القطیف، طوبی لهما
چاکر مولا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
واقعا شیعه بودن در عربستان خیلی سخته خدا بهشون امداد کنه و حفظشون کنه انشالله
محمد عظیمی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
ان شاا... نا بودی آل سعود نزدیک است
دوستدار علی وآل علی
United States of America
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
اینکه ما تو کشور شیعی هستیم وبای آقامون سیاه میپوشیم وعزاداری می کنیم خیلی کار شاقی نمیکنیم باید به این شیعیان که در میان وهابیون محاصره شدند احسنت گفت وبه حال خوبشون غبطه خورد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
ومن یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب
رمضان نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
کنار مرقد اقا امام رضا دعایتان می کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
ما فی ولی الا علی
مجید پرکاوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
شیر مادراتون حلالتون....
شابادی
Germany
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
حزب الله هم الغالبون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
سلام بر مولای ما علی (ع)
سلام بر معنی واقعی انسانیت
عاشق کاظمین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
عزای علی (ع) عزای جن وانس است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
شيعه بودن در سرزمينى كه مركز وهابيت و تفكر داعشى هست واقعاً آخر شجاعت و ايثار و فداكارى و خلاصه مؤمن بودن هستش. تبارك الله.
محمدش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
الحمدلله شیعه انشالله ÷یروز است
زهرا
United States of America
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
واقعا به حالشون غبطه خوردم. ولایی بودن یعنی این.حق ولایت مولا علی رو اینها ادا می کنن...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خدا و حضرات معصومین بهشون کمک کنن انشاالله
اینها از عمق وجود حضرت مولا علی (ع)رو شناختن
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
ولایت امیرالمومنان نوش جانتان
ناشناس
Germany
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
شیعه یعنی این
hossein
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
خوش به سعادتشون نشاالله روزی برسه که با نابودی هر چی سگ وهابی وتکفیریه همگی راحت به عزاداری بپردازن انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
خدا امثال این شیعیان پاک هر روز بیشتر کنه و دشمنانشان را اول خوار و ذلیل کنه و بعد نیست و نابود
بهزاد
Germany
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
یاشاسین شیعه و افکار شیعه مکتب سیدالشهدا مکتب ماست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
ال سعود از قدرت قبلش کم شده.ان شاءالله با مرگ عبدالشیطان وظهور اقا ریششون قطع بشه.بگو امین
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
خدایی چهره هاشون به ادم آرامش میده من به شخصه خیلی دوست دارم با شیعیان دیگر کشورا رفیق بشم... چه جوری میشه با هاشون چت کنم؟کمکم کنید. ممنون
ام احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
اللهم عجل لولیک الفرج
قربان قلب باصفاشون