۸۱
جناب آقای علم الهدی؛

ابروی نظام ما وابسته به گوشه ی چشم حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) و مولایمان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است نه بالعکس !

سخن بنده مسأله شعار و احساسات انقلابی نیست، مسأله یک واقعیت است؛ آبروی امام حسین و امام زمان‎(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در روی کره زمین به این نظام وابسته است، حالا خوب یا بد! با پیروزی این انقلاب، فرهنگ اهل بیت عليهم‌السلام 33 سال در دنیا توسعه پیدا کرده است و امروز آبروی اهل‎بیت عليهم‌السلام به آبروی نظام گره خورده است، از این جهت توسعه این نظام به توسعه فرهنگ اهل بیت عليهم‌السلام تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۴۲۳۸
۱۸:۰۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :
 
به گزارش «شیعه نیوز»، امام جمعه مشهد، در نشست رؤسای کانون مداحان و شاعران آئینی سراسر کشور، که صبح امروز در تالار نور مشهد مقدس برگزار شد، گفت: افتخار من این است که روضه خوان هستم و هیچ افتخاری را با این افتخار عوض نمی کنم و همه سمت های بنده در شعاع این روضه خوانی است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران اصلاحات در دانشگاه سخنرانی داشتم و برخی به ما گفتند شما شخصیت آکادمیک هستید و با این موضع سیاسی این شخصیت را از دست دادید، من به آنها پاسخ دادم که من فاتحه این آکادمیک بودن را می‎خوانم، زیرا اصل کار ما این است که روی منبر بنشینیم و بگوییم السلام علیک یا اباعبد الله، بقیه نقش‎ها حاشیه است و برخی از اوقات نوکری ارباب چیز دیگری را اقتضاء می‎کند.

وی با بیان این که بین نوکر و کارمند تفاوت بسیاری وجود دارد، تصریح کرد: کارگر، کار می‎کند و مزدش را می‎گیرد و مزدش هم را که دادند کارفرما به هیچ یک از امورات زندگی او کاری ندارد، که آیا این حقوق زندگی‎اش را کفاف می‌دهد یا نه! اما به نوکر مزدی تعلق نمی‎گیرد و باید نوکر باشد و نوکری ساعت و زمان ندارد و هر کار هم ارباب به نوکر بگوید باید آن را انجام دهد، اما ارباب همه امورات زندگی آن را اداره می‎کند و البته شب اول قبرش را هم اداره می‎کند.

امام جمعه مشهد ابراز داشت: مهم این است که ما بتوانیم نوکر باشیم، یعنی وقتی نوکر شدیم روی هیچ چيز حساب نکنیم که در آمد و فرآیند ما در اجرای برنامه چقدر است، حساب نکنیم در ارتباط با اجرای برنامه نوکری چقدر موقعیت پیدا می‎کنیم! اگر تشخيصی دادیم که برنامه‎ای در امتداد نوکری امام حسین‌(عليه‌السلام)  است باید آن را انجام دهیم.

آيت‌الله علم‌الهدي تاكيد كرد: نوکر باید در برابر دشمن بیاستد و در همه جا، همه هستي‌اش را فدای ارباب کند و اگر این طور شد ارباب همه امور او را تأمین می‎کند.

وی با تذکر این نکته که مداحان در برخی از اوقات شخصیتی پیدا می‎کنند که با ميلیاردها تومان قابل معاوضه نيست، توضیح داد: دست‎یابی به این شخصیت به واسطه نوکری ارباب است و در مداحی مهم این است که انسان هر نوکری‎اي که لازم است را انجام دهد و خودش را در خط نوکری ارباب بسازد؛ گاهی اوقات نوکری کردن ابزاری می خواهد که ما در دست نداریم و باید برویم آن امکانات را فراهم کنیم و بسازیم و همیشه اینطور نیست که نوکری یک شکل داشته باشد.

وی اظهار داشت: همان‎طور که شرایط روز اقتضائات جامعه را عوض می‎کند به همان نحو موضع‎گیری‎های دشمنان اهل‎بیت عليهم‌السلام هم متفاوت می‎شود؛ نوکر امام حسین عليه‌السلام باید نوکری‎اش را متناسب و مقتضی با شرایط روز کند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به سخناني از حضرت موسی بن جعفر عليه‌السلام كه می‎فرمایند «خدا رحمت کند فردی که مردم را عاشق ما کند» گفت: بین تمامی نوکران اهل بیت عليه‌السلام عزیزتر برای مردم آن نوکری است که با برنامه‎ای هزار دل عاشق را به طور یک پارچه در خانه امام حسین عليه‌السلام می‎آورد و از دو هزار چشم اشک جاری می‎شود.

وی با بیان این که افتخاری که در هم‌قطاری با یک مداح پیدا می‎کنم، در هیچ جا برای من حاصل نمی شود، متذکر شد: آدم باید مردم را به گونه ای دلداده اهل بیت کند که آنان هرگز غیر از امام حسین علیه السلام را نخواهند و این به معنای آن است که در ساحت نوکری مرزی وجود ندارد.
وی ادامه داد: مداحان اهل بیت عليهم‌السلام باید به تجهیزاتی مجهز شوند که همه عشق‎ها و مودت‎ها را به طرف اهل‎بیت عليهم السلام جذب کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‎که امروز اسلام در شرایط دیگری غیر از شرایط گذشته قرار دارد، بیان داشت: سخن بنده مسأله شعار و احساسات انقلابی نیست، مسأله یک واقعیت است؛ آبروی امام حسین و امام زمان‎(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در روی کره زمین به این نظام وابسته است، حالا خوب یا بد! با پیروزی این انقلاب، فرهنگ اهل بیت عليهم‌السلام 33 سال در دنیا توسعه پیدا کرده است و امروز آبروی اهل‎بیت عليهم‌السلام به آبروی نظام گره خورده است، از این جهت توسعه این نظام به توسعه فرهنگ اهل بیت عليهم‌السلام تبدیل شده است.

وی در ادامه به خاطره ديدار خود با رهبر شيعيان نيجر اشاره كرد و گفت: دو سال پیش رهبر شیعیان نیجر در مشهد با من ملاقات کرد؛ من پرسیدم در نیجر چه تعدادشیعه وجود دارد، گفت قبل از پیروزی انقلاب هزار نفر بودند، ولی بعد از پیروزی انقلاب ما پنج میلیون شیعه داریم، این اثر نظام اسلامی است یعنی نظام اسلامی، امام حسین عليه‎السلام را به یک کشور کمونیستی برده است که یک مجلس عزایش یک میلیون 200 هزار سینه زن درست کرده است.

وی با اين هشدار كه تفکر بی‎تفاوتی نسبت به مسائل روز و نظام، تفکری براي 50 سال قبل است، افزود: امروز نوکر امام حسین عليه‎السلام نمی‎تواند ببیند که آبروی امام حسین عليه‎السلام دارد از بین می‎رود و خودش را کنار بکشد، اگر انسان یک طرفه به ساحت اهل‎بیت عليهم‌السلام نگاه کند، اهل‎بیت عليهم‌السلام او را رها می‎کنند، زیرا اهل‎بیت عليهم‌السلام کسی را می‎خواهند که تا آخر پای نوکری بایستد و به درد آنان بخورد.
آیت الله علم الهدی در ادامه به بیان خاطره ای دیگر پرداخت و عنوان کرد: در زمان صدام نخستین سالی که راه باز شد و به کربلا می‎رفتند ما عازم کربلا شدیم؛ در حال خارج شدن از حرم سیدالشهدا عليه‎السلام بودم و در راه‌رویی که در زاویه صحن مطهر بود با یکی از دوستان برخورد کردم، آن فرد به من گفت كه کاری ندارید برایتان انجام دهم، گفتم چرا؛ سپس به او گفتم سال اولی که من برای شما منبر رفتم چند سال پیش بود؟ گفت 28 تا 30 سال، گفتم از وقتی به کربلا آمده‎ای حرم حضرت عباس عليه‌السلام  رفتی یا نه؟ گفت تازه رسیدم گفتم اولین دفعه‎ای که رفتی بگو این آقا 30 سال پیش برای شما روضه خوانده و او را قبول کنید، بعد از 30 سال که نوکر را گزینش نمی‎کنند.

امام جمعه مشهد با هشدار به این نکته که مسأله نوکری امام حسین عليه‌السلام کاری احساساتی و تشریفاتی نیست بلکه یک کار جدی است و باید به صورت جدی روی آن حساب کرد، گفت: مداحان اهل بیت عليه‌السلام  نباید اخلاص نوکری را از دست بدهند، البته این حفظ کردن اخلاص خیلی خطرناک و دشوار است، زیرا ممکن است در یک گرایش حزبی و گروهی اخلاص از انسان سلب شود.

وي تاكيد كرد: نوکر امام حسین عليه‌السلام  نباید کارگزار دیگری شود، اخلاص اقتضاء می‎کند که فقط نوکر باشیم.در اين نشست مداحان و شاعران آئيني اهل‌بيت عليهم‌السلام جمع خواني كردند كه صوت آن در ادامه آمده است.

منبع : رجا نیوز
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۱
نظرات بینندگان
ali
Netherlands
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
آفرین شیعه نیوز

درود به شرفت!

آزاده باش نه مثل اینها ...

ممنون بخاطر حق گویی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
علما و مراجع لطفا واکنش در برابر اینگونه سخنان نشان دهند تا مردم بیشتری بی دین نشوند.
از کی عالی فدای دانی شده؟؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
چه حرفا می شنویم!
اینهمه شیعه های ناب در هند و پاکستانند که وقتی بعضیشون ایران میایند و ولایتمداری اونا را نسبت به اهل بیت می بینیم با خود میگیم اگه اینها شیعه هستن پس ماها چی هستیم؟؟
اونم با اونهمه حساسیت که هنوز محرم نیومده مرتب هشدار میدیم که آسه برو آسه بیا !
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
بابا امام جمعه س دیگه!
اینو نگه چی بگه...!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
اهلبیت اصلا به هیچ چیزازاین دنیای دنی وابستگی واحتیاج ندارند....این مائیم که برای آبروپیداکردن باید اسم آنهارا برروی خود بگذاریم
عبدالله دائم الحزن
United States
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
واقعا متاسفم.
طاها
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
بسم رب الحیدر

خداییش چی بگیم به اینها ؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
باریکلا.تنهابه این نتیجه رسیدی.
آبروی عالم وامکان به پر شال قنبرغلام سیاه مولام علی بن ابیطالب علیهماسلام بنده.
امان از......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
بله آبروى هر صاحب آبرويى در عالم در گرو دوستى و محبت و نوكرى درب خانه اهل بيت (ع) به خصوص حضرت سيدالشهدا اقا امام حسين (ع) است و هر كسى نسبت به محبت و اخلاصى كه به ان ذوات مقدس دارد نزد خداوند شرف و بزرگى پيدا ميكند o
سید صادق
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
خیلی بی انصاف هستید مگر خود ایشون نگفتند من یک روضه خوان هستم و این رو با هیچ چیز دیگر عوض نمی کنم .اگر صدر و ذیل سخنان ایشان را دقت کنید متوجه می شوید که حرف مستهجنی نگفتند .آیا در کجای دنیا حکومت شیعی بر پایه آموزه های ولایت فقیه هست ؟و فعلا چه بخواهید چه نخواهید دنیا ایران را با اهل البیت علیهم السلام می شناسند .بله داخل ایران این آبروی اهل بیت و ائمه علیهم السلام بود که باعث بمیدان آمدن مردم شد . پس آقای علم الهدی حرف عجیبی نزده اند فقط عینک بد بینی از روی سخنان این نوکر ائمه را بردارید.
احسان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
اگر انصاف داشته باشیم اگر این نظام بر پایه نیابت و دستور امام معصوم تشکیل شده باشد ;آبروی آن هم متضمن آبروی امام معصوم است
ولی اگر این طور نباشد و دستوری از جانب معصومین نیامده باشد و فقط به نام اهل بیت تشکیل شده باشد باز هم هر چند در ظاهر آبروی آن وابسته به اهل بیت است
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
موافقم. متأسفانه نظرات کاربران احساسی شده است. واقعیت این است که ایران را داعیه دار تشیع و نام اهل بیت در دنیا می دانند بنابراین هر حرکت سلبی و منفی ایران باعث بدبینی به عقبه دینی این کشور و اهل بیت می شود و هر گونه موفقیت و حرکت ایجابی نظام در ایران باعث اعتلای نام کسانی خواهد شد که این نظام پرچم و رایت آنها را به اهتزاز در آورده است. آقای علم الهدی سخن بیجایی نگفته اند. کمی تأمل کنید
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
آقایون عزیز چرا اینقدر سریعا موضع گیری میکنید ؟!! چرا مفهوم مخالف میگیرید این سخن ایشون مفهوم موافق هم داره ، یعنی اینکه ایران شیعی و حسینی و فاطمی اگر کاری بکنه که بر خلاف روش و منش ائمه اطهار علیهم السلام باشه ؛ در اصل با آبروی ائمه بازی کرده ؛ آیا هر روز جمعه پرونده های اعمال من و شما محضر امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف نمی رسه؟! و آیا ما با اعمال نابخردانه ای که در گوشه گوشه نظام مرتکب میشویم با ابروی ارباب بازی نکرده ایم ؟! آیا جهان ما رو با پیشانی بند یازهرا نمیشناسه ؟! آیا یک شیعه اگر گناهی رو آشکارا یک جا مرتکب بشه دل امام زمان عج الله رو خووون نکرده ؟!! رابطه نوکر و ارباب همینه رابطه پسر و پدر همینه ؛ اگر یک بچه ای یک جا در یک جمعی بی ادبی کنه مردم نمیگند تقصیر تربیت پدر و مادرشه ؟!!!! چراااا حرف های آقای علم الهدی رو چپولکی فهمیدید‍‍؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
اگر واقعا منظور ایشان این است چرا به گونه ای سخن گفته که ابهام ایجاد شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
بعضی ها دوست دارند از بعضی افراد مطالب را چپولکی بفهمند.

از این دست موارد تو این سایت کم نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
شما اومدی حرفشو 180 درجه برگردوندی که خوب جلوه کنه...پس هرچیزبه این راحتی توجیه میشه.......برو بحرینو کمک کن نظرنده
عبدالحسين
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
حضرت امام سيدالزكي العسكري سلام الله عليه فرمودند:«أُوصيكُمْ بِتَقْوَى اللّهِ وَ الْوَرَعِ فى دينِكُمْ وَالاِْجْتَهادِ لِلّهِ وَ صِدْقِ الْحَديثِ وَ أَداءِ الأَمانَةِ إِلى مَنِ ائْتَمَنَكُمْ مِنْ بَرٍّ أَوْ فاجِر وَ طُولُ السُّجُودِ وَ حُسْنِ الْجَوارِ. فَبِهذا جاءَ مُحَمَّدٌ(صلى الله عليه وآله وسلم) صَلُّوا فى عَشائِرِهِمْ وَ اشْهَدُوا جَنائِزَهُمْ وَ عُودُوا مَرْضاهُمْ وَ أَدُّوا حُقُوقَهُمْ، فَإِنَّ الرَّجُلَ مِنْكُمْ إِذا وَرَعَ فى دينِهِ وَ صَدَقَ فى حَديثِهِ وَ أَدَّى الاَْمانَةَ وَ حَسَّنَ خُلْقَهُ مَعَ النّاسِ قيلَ: هذا شيعِىٌ فَيَسُرُّنى ذلِكَ. إِتَّقُوا اللّهَ وَ كُونُوا زَيْنًا وَ لا تَكُونُوا شَيْنًا، جُرُّوا إِلَيْنا كُلَّ مَوَدَّة وَ ادْفَعُوا عَنّا كُلَّ قَبيح، فَإِنَّهُ ما قيلَ فينا مِنْ حَسَن فَنَحْنُ أَهْلُهُ وَ ما قيلَ فينا مِنْ سُوء فَما نَحْنُ كَذلِكَ.»:
لَناحَقٌّ فى كِتابِ اللّهِ وَ قَرابَةٌ مِنْ رَسُولِ اللّهِ وَ تَطْهيرٌ مِنَ اللّهِ لا يَدَّعيهِ أَحَدٌ غَيْرُنا إِلاّ كَذّابٌ. أَكْثِرُوا ذِكْرَ اللّهِ وَ ذِكْرَ الْمَوْتِ وَ تِلاوَةَ الْقُرانِ وَ الصَّلاةَ عَلَى النَّبِىِّ(صلى الله عليه وآله وسلم)فَإِنَّ الصَّلاةَ عَلى رَسُولِ اللّهِ عَشْرُ حَسَنات، إِحْفَظُواما وَصَّيْتُكُمْ بِهِ وَ أَسْتَوْدِعُكُمُ اللّهَ وَ أَقْرَأُ عَلَيْكُمْ السَّلامَ.»:
شما را به تقواى الهى و پارسايى در دينتان و تلاش براى خدا و راستگويى و امانتدارى درباره كسى كه شما را امين دانسته ـ نيكوكار باشد يا بدكار ـ و طول سجود و حُسنِ همسايگى سفارش مىكنم. محمّد(صلى الله عليه وآله وسلم)براى همين آمده است. در ميان جماعت هاى آنان نماز بخوانيد و بر سر جنازه آنها حاضر شويد و مريضانشان را عيادت كنيد. و حقوقشان را ادا نماييد، زيرا هر يك از شما چون در دينش پارسا و در سخنش راستگو و امانتدار و خوش اخلاق با مردم باشد، گفته مىشود: اين يك شيعه است، و اين كارهاست كه مرا خوشحال مىسازد. تقواى الهى داشته باشيد، مايه زينت باشيد نه زشتى، تمام دوستى خود را به سوى ما بكشانيد و همه زشتى را از ما بگردانيد، زيرا هر خوبى كه درباره ما گفته شود ما اهل آنيم و هر بدى درباره ما گفته شود ما از آن به دوريم. در كتاب خدا براى ما حقّى و قرابتى از پيامبر خداست و خداوند ما را پاك شمرده، احدى جز ما مدّعى اين مقام نيست، مگر آن كه دروغ مىگويد. زياد به ياد خدا باشيد و زياد ياد مرگ كنيد و زياد قرآن را تلاوت نماييد و زياد بر پيغمبر(صلى الله عليه وآله وسلم) سلام و تحيّت بفرستيد. زيرا صلوات بر پيامبر خدا(صلى الله عليه وآله وسلم) ده حسنه دارد. آنچه را به شما گفتم حفظ كنيد و شما را به خدا مىسپارم، و سلام بر شما.
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
هم بحرین رو کمک می کنم هم نظر میدم !! لا یجتمعان که نیستند ‍! وانگهی دقت کن و مفهوم گیری کن نیازی نیست به مخت فشار بیاری مطلب خیلی واضحه ، به قول یکی از دوستان این همه سخن مثبت اون وقت یک خط قرمز ؟!!! خوب لا اقل شیعه نیوز همه صحبت ها رو خودش نوشته و چیزی کم نکرده ؟!
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
به به جواب به حقی است ابروی کل عالم امکان وابسته به گوشه چشمی است از سوی یوسف فاطمه علیه السلام بلکه گوش چشم قنبر غلام مولا امیر المومنین علیه السلام آقای علم الهدی ما چی باشیم که ابرومون باشه اگر این نظام تا الان حفظ شده فقط قطعا به همین گوشه چشم مراقب باشیم این گوشه چشم رو حضرت از ما برندارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
امام صادق به شقرانی كه گرفتار ارتكاب بعضى معاصى بوده - به اين شرح نصيحت فرمودند: " ان الحسن من كل احد حسن وانه منك احسن لمكانك منا وان القبيح من كل احد قبيح وانه منك اقبح لمكانك منا، كار خوب از همه پسنديده است واز تو پسنديده تر چون خودت را به ما وابسته كرده اى وكار بد از همه ناپسند است واز تو ناپسندتر چون به ما مربوط گشته اى "

پس می بینیم که کارهای ما می تواند باعث خدشه ی وجهه ی معصومین شود.
احسان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
بلی شیعه نیوز متاسفانه این نظرات ریشه در مبنای این فکر دارد و نظریه پردازان آن و شاگردانشان بارها تاکید کردند که اگر امر دایر شد بین حفظ جان امام زمان و حفظ نظام ;حفظ نظام واجبتر است
دوستان می توانید در نت سرچ کنید ببینید چند بار از این جملات گفتند اگر من بیشتر بگم دیگه شیعه نیوز منتشر نمی کنه
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
چون قدم در جمع مردان مینهی مردانه باش **طاقت مردی نداری چون زنان در خانه باش.
گفته آیت الله اعلم الهدی عین واقعیت است بنا به حدیث امام صادق علیه السلام که میفرمایند زینت ما باشید یا در جای دیگر میفرمایند طوری عمل کنید که بگویند خدا رحمت کند جعفر بن محمد را با چنین شیعیانی.
"یعنی اینکه کاری نکنید که آبروی ما برود" پس اگر جامعه ما که در نظر جهان شیعه هستند از مسیر خارج شوند به آبروی اهل بیت لطمه وارد میشود(لطفا فکر کنید)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
دوستان منفی بدین به احادیث امام صادق شما مثل همون کسانی هستین که در زمان امام هادی بودند و اسمشون رو شیعه گذاشته بودند هر روز یک طور حضرت امام هادی رو اذیت میکردند یک روز میگفتند قران تحریف شده یک روز میگفتند اسم حضرت علی از قران افتاده و .... پیرو ائمه هستین منتها تا جایی که مطابق میل شماست هر چقدر عشقتونه منفی بدین به احادیث
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
...... تا پایین ان با معارف اهل بیت هیچ گونه تناسبی ندارد ( بانک ها، سینما، تلویزیون، دروغگوییها، تبعیض و ... ) هیچ ربطی به اهل بیت پیامبر ندارد و صحیح نیست که با ابروی اهل بیت مقایسه شود.
مدیر پایگاه ویرایش شد.
اهل کوفه
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
برادر ناشناس گزینه منفی به حدیث امام صادق علیه السلام نمی باشد همانطور که حضرت علی علیه السلام با لا حکم الالله خوارج مخالفت نمودند
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
مواظب باشید حب و بغض از مسیر خارجتان نکند.بدون بغض به نظام صحبت کنید.اگر نظام دارای اشکالاتی هست که هست ما در نظر جهان اسلام شیعه و پیرو اهل بیت علیهم السلام هستیم.منظور ایشان هم این بوده که میخواسته مخاطبین در اعمال خود تجدید نظر کنند و در جهت حفظ آبروی اهل بیت علیهم السلام بکوشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
بمیرم برای مولای غریبی که ............... سربازیش و داره
ادرکنی یا صاحب الزمان (عج)
مدیر پایگاه ویرایش شد
سلمان حدادی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
ابروی امام حسین و امام زمان صلوات الله علیه به هیچ کس وابسته نیست و هزار چهارصد سال است ابرو دارند وابرو و عزت شیعه را فقط خدا حفظ می کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
کونوا لنا زینا و لا تکونو لنا شینا
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
برادر عزیز!
ائمه صلوات الله علیهم اجمعین نه هزار و چهارصد سال که از ابتدای خلقت نوریشان آبرو داشتند و اصلا ریشه همه آبروها و عزت ها می باشند ..
باید در گفتارهایمان بیشتر تأمل کنیم..
محب اهل بیت
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
بند خدا حضور جسمانی بر روی زمین منظورش در ضمن این سلمان حدادی کیه که انقدر دنبال اشکال ازش می گردید چه دشمنی با او دارید چون در چند نظر دیگر ایشان هم انتقاد های الکی زیاد دیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
هماره عده ای بودند و هستند وخواهند بود که می خواهند عمل خود را در لوای اهل علیهم السلام توجیه نمایند .
به نام ائمه به کام خودشان!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
بله مثلپال یکی شان همین حضرت شیعه نیوز امام صادق فرمودند زینت ما باشید این یعنی ابروی انها به ما شیعه هم وابسته است اگر من شیعه خطایی کن اون مسیجی میزاره پای ائمه
omid
United States
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
قال رسول الله: اذا رایتم عالما مکبا علی الدنیا فاتهموه علی دینه . وقیل ما الدنیا؟ قال (ص): اتباع السلطان
اهل کوفه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
انا لله و انا اللیه راجعون -----امان از دل مهدی امان از دل مولا ----- خداوندا به ما کمی معرفت شناخت اهلبیت عنایت بفرما
محب الحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
امام جعفر صادق خطاب به یاران و شیعیانش فرمودند(( مبادا کاری کنید که ما را بدان سرزنش نمایند))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
احسنتم واقعاجوابی خوبی بود به شیعه نیوز بیانصاف اگرهمین حرفاهارو اقایون دیگه میزنند قسمت هایی که فرموده من روضه خوان هستم رو پررنگ منیکردند
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
بازم شما بچه هاي شيعه نيوز دمتون گرم
.........
.......
مدیر پایگاه ویرایش شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
دوستان معذرت اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
اشکال نداره بذار جای خیلی ها که ندادن
وحیئ فرزان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
شما مثل اینکه در امر تفرقه افکنی و ایجاد شبهه مهارت خوبی دارید!!
جمله ایشان میگوید که این دو به هم وابسته اند یعنی اولویت نداده و این آبروها به هم گره خورده اند! آیا منکرش هستید؟!
امام صادق(ع) درخواست مي كند كه: "كونوا لنازينا ولاتكونوا علينا شيناً، قولوا للناس حسنا و احفظوا السنتكم و كفوا عن الفضول و قبح القول" ؛ (شيعيان) زينت (و آبرومندي) ما باشيد نه باعث ملامت و سرزنش ما، با مردم نيكو سخن بگوييد، و زبانتان را حفظ كنيد و از زياده روي و زشت گويي بازداريد.
محب الحسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
احسنت - خیلی خوب است که عین یکی ازحادیث در این زمینه، را آورده اید
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
عزيزان من،امثال ايت الله علم الهدي بسيارند كه با شئائر متقن ومستدل حسيني مثل قمه زني مخالفند،همه چيز به كنار،خواهشا روي عزاي امام حسين نظر نديد،فقط حضرت مهدي ميتونه اين كا را بكنه وبگه مثلا قمه حرامه،95مراجع بزرگ شيعه همه قائل به استحباب و بلكه وجوب امثال اين كارها بوده اند.مثل ايت الله العظمي مرحوم امام بروجردي،مرحوم مرعشي،مرحوم گلپيگاني وبسياري ديگر.
محب الحسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
رژیم کمونیستی شوروی سابق مسلمانان را از ادای سنن وفرایض دینی ممنوع نموده بود الا اینکه قمه زنی را آزاد گذاشته بود-------بهر حال کارهای ثواب بسیاری وجود دارند اگر توفیق باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
فقط حضرت مهدی می تونن بگن چی تو عزای امام حسین حرامه؟!
پس چرا همون مراجعی که شما قبول داری نمی گذارن ارگ و سنتور بیارند در هیاتها و دسته جات؟
وهن مذهب حرام نیست؟
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
همه ی کامنت ها رو خوندم و جالبه که همه یه جورایی درست میگن.
البته که جهان بر آبروی اهل بیت حفظ شده و در این شکی نیست ولی توجه داشته باشید کسانی که ادعای شیعه بودن میکنن و فریاد عدالت خواهیشون گوش دنیا رو پر کرده, وقتی با اسم اسلام ظلم کنند این ناخودآگاه به اسم اسلام نوشته میشه و دید ها رو نسبت به اسلام تغییر میده
میتونید در جامعه ببنید نه تنها جوون ها بلکه پیر ها هم از دینشون برای اشتباهات نظام اسلامی, برگشتن.
من کاری ندارم اون اقای روحانی چی گفته جایگاهی هم ندارم حرفش رو تفسیر کنم ؛ چیزایی که گفتم متاسفانه واقعیت هایی هست که میبینم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
انالله و انا الیه راجعون ...............................................................
علوی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
با سلام حضرت آقا با توجه به سخنان رهبری در خراسان شمالی اولا این حکومت را وافراد این حکومت را با ائمه اطهار مقایسه نفرمایید و ثانیا اگر ابروی ائمه اطهار به این نظام وابسته است که باید به عرض برسانم چندین سال است که ابرو رفته چرا که مسئولین اعم از مجلسیان جلو ازدواج جوانان را گرفته اند و جلو افزایش نسل شیعه علوی گرفته شده است آقای علم الهدی شما بنده را میشناسید علوی هستم . امید است که پیرو راه امامان باشیم نه اینکه از حکومت بی مورد دفاع کنیم ضمنا در جریان هستید که حضرت اقا مقام معظم رهبری در سخنان اخیر فرمودند استغفار میکنیم از جلوگیری وایجاد سد راه ازدواجها فلذا شما با الفاظ بازی نفرمایید و دوستان رهبری را بیش از این به خشم نیاورید.....یاعلی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
امام زمان ناراحت نشه اقا لا اله الا الله
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
...لااقل مشهدی ها هر جمعه یک بدعت و تحریف جدید در دین را می شنوند/همه شان بر سر قدرت یا ... کمر به نابودی شیعه بسته اند-به چه قیمتی-خدا و بقیت الله شاهد بر صحت سخنم
متهم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
نمی دانم چرا با خواندن این متن سرشار از مظلومیت اهل بیت علیهم السّلام هرچقدر تلاش می کنم و با خود کلنجار میرم نمی توانم این جمله ی امیرالمؤمنین همیشه مظلوم علیه السّلام را از ذهن برانم که : لبس الاسلام لبس الفرو مقلوبا
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
با حضور در این سایت http://www.dar-alhuda.net/ بقیع را جهانی کنید تا از تخریب بیشتر جلوگیری شود ؛؛؛ عجله کنید عجله کنید فقط کافیه صفحه رو باز کنید فقط 22 هزار امضا می خواد ؛ شیعه ها کجائید
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
بعضیاتون یا نفهمید یا نمی خواید بفهمید،
البته تقصیر شما نیست عیب از شیعه نیوزه؟!
شیعه نیوز یه مطلب گذاشته بود که آیت الله العظمی وحید (حفظه الله) گفتن که به جای وزارت ارشاد باید گفت وزارت اضلال. امروز این قضیه واسم روشن شد که اگه وزارت اضلال نبود دره این شیه نیوز را تخته میکرد.
اشکال اینجاست که از این متن چند صفحه ای فقط یک خطش با قرمز جلب توجه میکنه و آدمو ناراحت میکنه و منو شما بدونه خوندن کامل متن با کمال بی انصافی و نامردی نظر میدیم .
البته این کار شیعه نیوز واسه منو توی بچه شیعه جدید نیست، این کارا در بین وهابی ها خیلی هست که از یک آیه یا یک سوره ، یک کلمه یا یک جمله اش را استفاده میکنن و با بقیه اش کاری ندارن .( مثل یدالله فوق ایدیهم که میگن خدا مثل منو شما دست داره ....)
شاید یه دلیل حرف آقای علم الهدی این باشه که چند وقت پیش یه مداح مشهدی یه شعری خونده ( نوار مغز سرم در محضر دکترا خط خطی و قاطی بود .....) که شما هم که گوش بدی ناراحت میشی،
یکی مثل شاهین نجفیه شیطان پرست یه جیزی میخونه و یکی هم مثل این مداح تو شهر مشهد کنار امام رضا علیه السلام این جوری جلسه امام حسین علیه السلام و سینه زنانش را به سخره میگیره که سزای کارش باشه با خوده امام حسین....
خلاصه این منو شماایم که باید حواسمون به صاحبون حجت ابن الحسن عسگری عجل الله تعالی باشه که اگه تو این مملکت کاره ای هم نیستیم با یک نظر تو سایت دل ایشون را خون نکنیم.
یا علی مدد
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
شاید انتقادت درست باشه ولی حق نداری شیعه نیوز رو با عمر یکی کنی ؟! همه بچه شیعه هایی مثل من شیعه نیوز رو جز نهاد خبری و پایگاه اطلاع رسانی منصف و بیطرف جامعه شون قبول کردند ما نمیذاریم هر نمک خورده ای و نمک دان شکنی بیاد و هرچی دلش میخاد تهمت به شیعه نیوز بزنه ، بد قیاسی کردی!!!!!!!!!!! ؛ این وصله ها به شیعه نیوز نمی چسبه ؛ تو برو صفت اون ... رو از خودت پاک کن همون نمک خوردن و نمک دان شکستن رو میگم افتاااااااااد
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
یه نگاه به منفی ها بنداری می فهمی شیعه ها با کی هستند(تا حالا 4منفی و صفر مثبت) سرتو از لای برف در بیار در ضمن می خواستی کل یک سخن یا متنی باطل باشه؟!!! حق کامل داریم ولی به کل باطل کامل نداریم حتی بنی العباس هم تماما کارهای شان باطل نبوده است. می دونی شعار بنی عباس برای قیامشان چه بوده است؟؟ الرضا من آل محمد یعنی این قیام و انقلاب علیه بنی امیه بخاطر رضایت آل محمد است.
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
آقا رضا !
حیف این لحظات شیرین عمرت نیست که به جای دفاع از ولایت ائمه طاهرین ٰ؛ به دنبال دفاع از این آقایان هستی؟
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
احسنت آقا رضا واقعا حرفات دقیق و منطقیه
بحرین کمک نمی خواد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
بحرین کمک نمی خواد !!!!!؟
وظیفه شیعه خود سازی ، جامعه سازی ، جهانی سازی.
شما تو مرحله اولش لنگی رفتی سراغ مرحله آخر؟
شما بهتره به خودت کمک کنی چون (امام زمان سلیمان صرد نمی خواد بلکه مختار میخواد)
برید روش فکر کنید شاید به عنایت خود امام زمان متوجه شدید!
اگه هم به ظهور اعتقاد نداری که دیگه یا علی
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
بر و بچ شیعه نیوز شاهد هستید که یک عنوان " بحرین را کمک کنیم" چقدر به برخی از آقایون فشار آورده و تز روشن فکری شون گل کرده !!! وقتی یه جووون شیعه خون شیعه بحرینی براش مهم نیست من نوعی از سران حکومتی چه توقعی داشته باشم ؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
موضوع این است که ما خود را به اهل بیت گره زده ایم و سپس با رفتارهای معاویه وار و یزید وار خود آبروی آنها را نیز می بریم. حرف ایشان حرف درستی است، ولی امروز شاهدیم ربا اقتصاد کشور را دارد می خورد، صله رحم قطع می شود، ازدواج به تاخیر می افتد، احترام بین مردم نیست، مسئولان به فکر پست و مقام هستند، عزل و نصب ها بر اساس روابط است نه صلاحیت، حرف ها و توجیه ها برای رفع مسئولیت است نه پذیرش آن، مبلغین بیشتر از ولایت می گویند تا از امامت و نبوت، تاریخ اسلام به درستی تدریس و تبلیغ نمی شود، با دشمنان اهل بیت مدارا و دوستی می شود، از لعن بر دشمنان آنها به دلایل سیاسی جلوگیری می شود، و .... خوب اینها که همه به دست مردم یا به دست حکومت نیست، باید همه با هم در این جهاد شرکت کنیم. اگر علما نسبت به مسائلی که می بینند سکوت می کنند به این دلیل که نظام حفظ شود، این فرد نادان به آنها هشدار می دهد که در حدیث خود شما برای ما می گویید که اگر بدعت ظاهر شد و علما ساکت ماندند مورد لعنت قرار می گیرند. پس علمای بزرگ ساکت نمانند لطفا.
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
دوست ناشناس عزیز
ولایت همان امامت است و امامت مقامی بالاتر از نبوت است(طیق قرآن)
به عبارت دیگر اولی بالتصرف بودن در تمام شئون اعم از جان مال ناموس نتیجتا حاکمیت و امامت را به دنبال دارد.
امام باقر(ع) نقل شده است كه فرمود: «بني الاسلام علي الخمس: الصلاة و الزكاة و الحج و الصوم و الولاية.
و ولایت طبق آیه انما ولیکم الله و رسوله ...
اختصاص به خدا و پیامبر و امامان دارد
و آنچه مبلغین به قول شما از آن می گویند چیز دیگری است
محب الحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
متاسفانه در خیلی از مواقع تفسیرمان از احادیث غلط می باشد مثلاً در حدیث است که((حق گرفتنیست))خیلیها تفسیر نموده اند که حق را بزور باید گرفت ،در صورتی که تفسیر واقعی این است که اخرالامر حق به صاحب حق می رسد------ یقین بدانید که اهل بیت (س)آبروی دو جهان هستند ولی آنجا که توصیه می شود که آبروی اهل بیت را حفظ نمائید منظور این است که با رفتارهای ناپسند آن بزرگواران را نعوذبالله از منظر بیگانگان بی آبرو جلوه ندهید-----روایت واحادیث بسیاری موجود است که اهل بیت(س) یاران خود را توصیه نموده اند که آبروی ما را حفظ نمائید
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
باید به این ادمها که کم هم نیستند فهماند که این ما هستیم که از نام امام حسین(ع) و اهل بیت ابرو داریم و انها هیچ نیازی به ما ندارند
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
شما می خواهی بفهمانی؟!
گذشته از ادب باید دقت کرد که سوء ظن و برداشت دلبخواهی از کلام یک نفر خیلی با تقوا و سیره معصومین نمی سازه
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
دوستانش بی وفا و دشمنانش پر فریب
با کدامین سر کند مشکل دو تا دارد امام عصر ما
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
واقعا جای تاسف داره با این حرفها چی رو میخوان ثابت کنن
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
سلام یاد بگیریم که یک اگری اول جمله هایمان بیاوریم تا نه تهمتی زده باشیم و نه از گفتن حق کوتاه آمده باشیم !!!!! اگر ایشان منظورشان این است که ما از اهل بیت آبرو می گیریم و بر اساس این که شیعه هدر اهل بیت است و باید از باب کونوا لنا زینا آبرو داری کنیم برای اهل بیت علیهم السلام که حرفشان درست است !!!! ولی اگر منظورشان این است که اهل بیت از ما آبرو می گیرند که بشدت اشتباه کرده اند !!!! فقط یک مطلب می ماند و آن این که رفتار ما در این حکومت و به طور کلی ما مدعیان تشیع آیینه ی تمام نمای اهل بیت علیهم السلام است که بخواهیم با این رفتارهایی که بر اساس تعاریف نصفه نیمه ی خود ساخته از معارف اهل بیت داریم ،،، خود را حافظ آبروی اهل بیت علیهم السلام بدانیم ؟ مثلا در ایام بزرگداشت حافظ امثال آقای نقویان که در جلسه ای که در تلویزیون زنده پخش شد در کنار دو روحانی دیگر نشستن پای موسیقی محلی مازندرانی و لبخند بر لب داشتن این حفظ آبروی شیعه و اهل بیت علیهم السلام است ؟ یا با نام تشیع فسق را هدیه کردن است ؟ !!!!!!!!!!!!!!!! آقای علم الهدی باید بداند که رفتارهای ما در این مدت به گونه ای نبوده که بتوانیم پرچمدار خوبی برای اهل بیت علیهم السلام باشیم !!!!! ایشان باید بداند که در موارد بسیاری ما آّبروی اهل بیت را هم برده ایم ..... به هر حال باید حرفها رو آنالیز منطقی نمود . والسلام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
واقعا ما چه گناهي كرديم كه امثال ايشون ...
البته آخرالزمانه و همه روايات درباره علما داره صدق پيدا ميكنه
من خودم پاي منبرش بودم-متاسفانه و باالاجبار- كه گفت موسي ابن جعفر(ع) در زندان به كمال رسيد...
اللهم انا نشكو...
و قلــــــة عددنا...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
اشتباه مثبت دادم
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
اطلاق آیت الله به ایشان درست نمی باشد واصطلاح درست تر حجت الاسلاو والمسلمین می باشد متاسفانه هر کس که امام جمعه و...می شود فورا به او آیت الله می گویند خداوند تا ایشان از مذهب حمایت می کند حفظش کند و (لطفا تشیع رامدیون انقلاب نداند و این انقلاب است که مدیون تشیع است
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
به نظر من بهتر بود این حرف رو نمی زد که این همه سر و صدا کنه اما حرفش قابل قبوله . خوب بنده خدا راست میگه.نظام ما که ادعای اسلامی بودن و امام حسینی بودن رو داره احیانا با اقدامات نادرستش اسلام و تشیع رو زیر سوال میبره و این یک واقعیت تلخ است. البته بهتر بود لفظ امام حسین سلام الله علیه رو استفاده نمیکرد چون این واژه برای ما خیلی مقدسه. خدا رحمت کنه آیت الله العظمی بروجردی رو که همیشه به روحانیون که به تبلیغ میرفتند میفرمودند: مردم اسلام و تشیع را عقلی و برهانی و با معارفش نمیشناسند بلکه اسلام و تشیع را بواسطه عمل شما که نماینده مکتب هستید میشناسند پس طوری عمل کنید که مردم را به اسلام بدبین نکنید.امام صادق سلام الله علیه هم که به شیعیان فرمودند: کونوا زینتنا یعنی چی؟ من باز هم بگویم که ایشان اشتباه کرد که این مطلب را گفت و حساسیت درست کرد اما حرفش تا حدودی درسته . موفق باشید- التماس دعا
امین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
این خواب الان وقت نقلش هست:
در دوران جنگ جهانى اول و اشغال ايران توسط قواى انگليس و روس كه حملات و هجوم ها به ملت شيعه اوج گرفته بود، مرحوم آية الله العظمى نائينى، رحمة الله، خيلى پريشان بودند و نگران از اينكه وضع به كجا خواهد انجاميد. حضور قشون متجاوز اجنبى در خاك ايران و كشتارهاى فراوانى كه از مردم مظلوم و غيور اين سرزمين در جريان كشاكش مزبور صورت گرفت، همراه با قحطى و كمبود شديد ارزاق عمومى، قلب همه عناصر شريف و مستقل اين ديار را به درد آورده و شديداً نگران اسلام و ايران و تشيع ساخته بود. مرحوم آية الله نائينى نيز يكى از همين افراد بودكه مشاهده وضع اسفبار ايران و مردم مسلمان و شيعه آن در زير چكمه صاحب منصبان ضد اسلام، آرام و قرار را از وى گرفته بود. در همين زمانها شبى به امام عصر، عجل الله تعالى فرجه، متوسّل مى شود و در حال توسل و گريه وناراحتى به خواب مى رود و خواب مى بينند كه ديوارى به شكل نقشۀ ايران، شكست برداشته و خم شده و در حال افتادن است. در زير اين ديوار يك عده زن و بچه نشسته اند و ديوار دارد روى سر اينها خراب مى شود.
مرحوم ميرزا وقتى اين صحنه را مى بينند به قدرى نگران مى شوند كه فرياد مى زنند و مى گويند كه: خدايا اين وضع به كجا خواهد انجاميد؟ در اين حالات، مى بينند كه حضرت امام عصر، ارواحنافداه، تشريف آوردند و انگشت مباركشان را به طرف ديوارى كه خم شده و در حال افتادن بود گرفتند و آن را بلند كردند و دومرتبه سرجايش قرار دادند و بعد فرمودند:

- اينجا شيعه خانه ماست. مى شكند، خم مى شود، خطر هست، ولى ما نمى گذاريم سقوط كند، ما نگهش مى داريم.
محب الحسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
اگر قاطبه جامعه ما مسلمان وشیعه واقعی باشیم می توانیم انتظار داشته باشیم که در تمامی فتنه ها خدا وچهارده معصوم نگهدار کشورمان باشند در غیر این صورت بعید می دانم عنایتی بشود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
اگر این نظام از بین برود هیچ خدشه ای به آبروی امام حسین علیه السلام وارد نمی شود همانطور که قبل از این نظام امام حسین آبرو داشت.اشکال ما اینست که زنده ماندن اسلام را در گروی نظام میبینیم غافل از اینکه خدا وعده داده اسلام حقیقی تا قیامت زنده است.
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
با این اظهار نظر پیداست که خیلی اهل مطالعه هستید و واقعا دید منطقی و به روزی دارید!!!!!!!!
خجالت بکش از این حرفت
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
سید محمد عزیز بهتراست قدری بیشتر قران بخوانی تا بفهمی حرف این ناشناس بی مطالعه و بیراه نیست لکل امه اجل را اگر به تفسیر معصوم علیهم السلام رجوع کنی
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
آقای ناشناس و آقا سعید (امام زمان سلیمان صرد نمی خواد بلکه مختار میخواد)
برید روش فکر کنید شاید به عنایت خود امام زمان متوجه شدید
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
من یک خارجی هستم راست می گوید ایشان الان شعیان دنیا یک امید دارد ان هم کشور ایران است این کشور را کشور امام زمان می داند و من می بینند بچه شعیان ایجا اگر سید علی حکم دهد جان شان کف دست خودشان میگیرد واز این انقلاب دفاع خواهد کرد اگر انصاف داشته با شید در دنیا نگاه کند در کدام دنیا خدمت که این انقلاب می کند سراخ دارید
حسين رضايي
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
سلام
اذا فسد العالم فسد كل عالم
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
آیة الله علم الهدی انسانی متقی،شجاع،ولایتمدار و صاحب بصیرت اند و مبغوض وهابیت و اصحاب فنته. شما با اسم پایگاه خبری شیعه،با این جور انعکاس خبر رفتاری دشمن شاد کن داشتید.