۷۷
اختصاصی/ تکرار

تصاویر/ برخی مظاهری که وهابیون آنان را شرک مینامند و هر چه زودتر باید از صفحه روزگار محو شوند

بن باز مفتی اعظم پیشین وهابیت در عربستان سعودی اظهار داشته است: بنا و ساختمان و گنبد بالای قبور از اسباب شرک است و سبب غلو نسبت به اهل قبور می باشد و یهود و نصاری چنین کاری کرده اند.(تحفه الاخوان بن باز ص 15)
کد خبر: ۴۰۰۱۲
۰۲:۴۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

به گزارش «شیعه نیوز»، بن باز مفتی اعظم پیشین وهابیت در عربستان سعودی اظهار داشته است: بنا و ساختمان و گنبد بالای قبور از اسباب شرک است و سبب غلو نسبت به اهل قبور می باشد و یهود و نصاری چنین کاری کرده اند.(تحفه الاخوان بن باز ص 15)




بنا بر فتوای علمای وهابیت میبایست تمام قبور صحابه به شکل زیر تبدیل شود !



ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۷
نظرات بینندگان
علی حاجی زاده
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
سال پیش به سفر حج واجب مشرف شدم و هیچ جایی نبود که لازم باشه پول داخل ضریح بیندازیم و کسی درب های ورودی خانه خدا را بوس نمی کرد و راحت میشد در کنار خانه خدا دراز کشید و خوابید تمام مسجد الحرام یک پیش نماز داشت در حالی که روحانی کاروان می گفت کسانی که در سوی دیگر امام و کعبه هستند چون مقابل امام هستند نماز جماعتشان درست نیست تصورش را بکنید اداره مسجد الحرام را به ما ایرانی ها بدهند و مثل اداره حرم امام رضا(ع) این مسجد را اداره کنیم چهار طرف کعبه چهار امام جماعت بایستند و نماز جماعت بخوانند و مقداریی از کعبه را نیز ضریح درست کنیم که حجاج هدایای یشان را داخل آن بیندازند چند تا پنجره فولاد هم درست کنیم و داخل هر رواقی هم یک نماز جماعت صدها امام جماعت داشته باشیم مقابل کعبه هم همه باید دوزانو بنشینند یا نهایت چهار زانو و به هیچ کس اجازه نداهیم که بی حرمتی کند و بخوابد
مدینه که رفتم خیلی دردم آمد که وهابیون مزار ائمه را به این ترتیب تخریب کرده و اجازه خواندن یک فاتحه و زیارت را نمی دهند و حتی مزار پامبر را نیز مخفی کرده اند و تمام بناهایی را که خود اهل تسنن بنا نموده اند تخریب کرده اند یا درش را جوش داده اند خداییش ظلم کرده اند و خداییش ماهم از این ور بام افتاده ایم مگر غیر این نیست که صلوات طلب رحمت برای پیامبر و ائمه است ولی کداممان به نیت طلب رحمت این دعای مستجاب را کرده ایم یا هر وقت می ریم امام زاده ای فاتحه و سوره ای برای امام یا امام زاده خوانده ایم غیر از اینکه فقط برای گرفتن حاجت می ریم و می گوییم از کعبه صفای این حرم بیشتر است؟! کاش این مطالب من نمایش داده می شد که بینندگان سایت تصدیق می کردنند یا این طرز تفکر را توبیخ می کردند یا کارشناسان سایت توضیحی می دادند که آیا نباید ما شیعیان هم کمی به خودمان بیاییم که جلسات علمی خودمان را از عزاداری هایمان بیشتر کنیم جلسات تفسیر قرآنمان احکام مان را بیشتر کنیم و رونق بدهیم
ya ali
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
حاجی یه ذره زیادی داری تند میری هر کی تو جامعه هر چی گفت که ما نباید قبول کنیم

فقط میشینیم پا حرف این و اون و بر اساس دیده ها وشنیده ها خودمون حکم صادر میکنیم
ولی نمیدونیم اون پولی که مثلا میریزی تو ضریح امام رضا خیلیش صرف برطرف کردن گیروگور بعضیا میشه
من نمیدونم چرا بعضیا چشم دوختن به این پنجره فولادایی که برا ائمه ساختن و بگن چرا این ساخته شده چرا باید فلان جا گنبد طلا داشته باشه عزیز اینا برا احترام به اون شخصه هر جای دنیا هم که بری برا عزیزانشون از این جور احترام ها قائلند اون که قائل نیست از بی فرهنگیشه این مفتی های وهابی الان دارن تو همون زمان جاهلیت قبل پیغمبر زندگی میکنند

شما نیازی برا جلسات علمی دل بسوزونی تا وقتی مستمع نیس تعداد جلسه از این بیشتر نمیشه شما برو اول مستمعش رو پیدا کن
این واقیعیته جامعه است اگه بدونی همین جلسات عزاداری چه تاثیری رو جوونا میذاره ما فقط ظاهر قضیه رو میبینیم


حرف اخر ما تا ابد برا ائمه همه جوره احترام قائلیم و نمیذاریم کسی ذره ای بی حرمتی کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
اولا :‌لازم نيست داخل ضريح پول بيندازيد.
ثانيا :دربهاي ورودي خانه خدا هم مقدس و براي بوسيدن مناسب است .
سوم : خوابيدن در مسجد - هر مسجدي باشد - مكروه است چه برسد به اين كه در مسجد الحرام پا دراز كني !!!
چهارم : حكم نماز جماعت دور كعبه به شكل دايره محل بحث واختلاف ميان فقهاء است كه برخي از فقهاء مانند مرحوم صاحب عروة درست ميدانند ، وانگهي بر فرض كه درست نباشد پس بايد به اين شكل نماز جماعت خوانده نشود ، مگر اقامه نماز جماعت واجب است !!! اين شرط هم مي شود مانند ساير شروط صحت نماز جماعت مثل عدم فاصله بين مامومين و عدم حائل و...
پنجم : ساختمان مسجد الحرام اقتضاي ساختن پنجره فولاد نمي دهد ، و اتفاقا در آنجا هم پنجره فولاد هست هم ضريح ، همان مقام حضرت ابراهيم عليه السلام كنار كعبه مكرمه ضريح است ، و درب كعبه مكرمه هم مثل پنجره و ضريح بوسيده مي شود ، تازه مسجد الحرام بيشتر هم دارد : پرده خانه خدا ، حجر الاسود ، چاه زمزم ، حطيم ، حجر اسماعيل ....
ششم : بله بايد در مسجد الحرام با ادب بود ، محل فرود و طواف ملائكه است ، بلكه محل تشريف آوردن امام زمان است ، و محل دفن پيامبران الهي و...
هفتم : شيعه نيوز هم اگر كارشناسي ندارد كه به اين شبهات پاسخ دهد بهتر است اصلا اين نقد را نشان ندهد تا مثل بنده مجبور بشويم چند جمله اي براي دفع شبهه بنويسيم

كلمه آخر اين كه تفكر وهابيت اين چنين رشد ميكند و در دل نادانان نفوذ مي كند پس چه بهتر كه در امور ديني دانا شويد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1- اماکن مذهبی و بقاع متبرکه بالاخره باید با یک پولی اداره بشود؛ این پول یا باید از نذورات مردمی تهیه شود یا باید از پول و خزانه ی نفت! که در عربستان اینچنین است. هر چند هدف از ساخت ضریح دریافت پول نیست! هر چند دریافت نذورات از طریق آن مرسوم شده است؛ هدف از ساخت آنها بنای بقعه ای با عظمت برای حضرات معصومین علیهم السلام است.

2- مساجد محل شور و تزکیه و تطهیر است؛ خوابیدن در آنها جدا از بی احترامی بودن، مکروه است و فضای معنوی مسجد را تحت تاثیر قرار می دهد.
3-در مورد نماز خواندن دور کعبه، هر چند قبل از وهابیت، اهل سنت چهار نماز در اطراف کعبه می خواندند و هر نماز را یکی از فرق اهل سنت عهده دار بود ظاهرا این مسئله (با رعایت قدم امام بر ماموم)بلااشکال است. البته چیزی که ما در سفر به حجاز دیدیم این بود که ظهر برای اینکه امام جماعت گرمش نشود عقب و در قسمت ساختمان مسجد الحرام می ایستاد و مامومین جلوتر از وی و زیر آفتاب به او اقتدا می کردند!!!
به هر حال در این گونه موارد مسلمان باید دنبال حکم خدا باشد نه آنچه به نظرش زیباتر و راحتتر است!!! برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید http://hajj.ir/hadjwebui/library/wfViewBookPage.aspx?bookId=1759
در مرود مشهد هم چند تکه بودن آن بنا به علت اینکه ساختهای مختلفی را به خود دیده است موجب چند تکه شدن نمازهای جماعت است.

4- در مورد صلوات بهتر است شما نیتتان را اصلاح کنید؛ و آن را به دیگران تعمیم ندهید. فکر میکنم ترجمه ی آن واضح است.

5- حاجت گرفتن از خدا(از طریق وسیله هایی که تعیین فرموده است) هم بسیار مطلوب و مورد سفارش است. در روایت داریم که حتی نمک غذایت را هم از خدا بخواه! البته فراموش نکنیم این قول خداوند سبحان را که فرمود ابتغوا الیه الوسیلة

در آخر با شما موافقم که اگر به راستی یکی از شیعیان هستید بهتر است به خودتان بیایید و این نگاهتان را اصلاح فرمایید.
با آرزوی موفقیت
یا علی
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
احسنت آقا علی گل!کاملا باهات موافقم.
اهل کوفه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
انشالله حج شما مورد قبول خداوند باشد و با معرفت مناسک حج را انجام داده باشید اما در مورد اینکه نوشته اید هیچ جایی نبود که لازم باشد پول داخل ضریح بیندازیم این مطلب را شما جوری بیان فرموده اید که انگار داخل عوارضی شده و اجبار به پرداخت هزینه شده اید برادر این یکی از افتخارات شیعه است که مکانهای مقدس ان به جایی وابسته نیست و حتی خیلی ها از این اماکن مقدس ارتزاق می نمایند ضمنا اداره و سازوکار حرم مطهر امام رضا علیه السلام از افتخارات کلیه ایرانیان می باشد -و اما مسله دوم برادر شما بهتر است در هتل بخوابید نه در خانه خدا چون ممکن است در هنگام خواب مسله ای پیش بیاید و وضوی شما باطل شود احترام مساجد و خانه خدا واجب است --- در مورد نماز جماعت باید از به فتوای مرجع تقلید خود مراجعه نمایید --- در مورد تایپ کلمه پیامبر عظیم الشان اسلام دقت بیشتری نمایید چون نوشته اید پامبر انشالله بی غرض بوده است ---فکر می کنم شما از اولیالله باشید و اگاه به قلوب تمام افراد که متوجه می شوید همه برای گرفتن حاجت امده اند نه چیز دیگری بهتر است ما بندگان جای خداوند تصمیم نگیریم و به بندگی خود بپردازیم --کسی جلوی شما را برای شرکت در جلسات علمی نگرفته ا ست امیدوارم شما در این جلسات از کلام نورانی اهلبیت و نهج البلاغه حضرت علی علیه السلام استفاده نمایید نه از کتب ......
علی حاجی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
ای کاش امسال برای اقامه نماز عید قربان هم این سایت فعالیت کند و مصداق برپا کنندگان نماز باشد که اصل و ستون اسلام نماز است همانطور که جهت تخریب حرمهای ائمه نماینده اعتراض ما شیعیان هستند من خودم در پست پیش خواستم که اگر اشتباه می کنم دوستان توبیخم کنند و دوستی مرا نادان و در مقدمه وهابی شدن تلقی نمود که حرف اول شاید مصداق داشته باشد ولی حرف دوم خیر ما باید دین خودمان را بشناسیم و افراط و تفریط نکنیم دوست دارم در امهات کتب فقهی، نگاهی بیندازیم مثلا در کتاب لمعه دمشقیه ببنیم اسلام در خصوص قبر و قبرستان مسلمین چه نظریاتی دارد آرامگاهها باید چگونه باشد حضرت پیامبر که فرمودند هرکس به مدینه بیاید و قبر عمویم حمزه را زیارت نکند بر من جفا کرده چه مقبره ای برای عمویشان ساختند؟!!
یا حضرت علی برای پیامبر چه مقبره ای ساختند و در سالروز وفات ایشان چه می کردند؟!!
مقام مقابر ائمه مسلما از خانه خدا و مساجد نمی تواند بالاتر باشد بعد در خصوص شرایط ساختمان مساجد که چه طور باید باشد خواهش می کنم لااقل در کتابی مثل لمعه دمشقیه که همه طلاب ابتدا فقه را با آن شروع می کنند نگاهی بیندازید بعد ببنید ما چقدر از اسلام و تشیع فاصله گرفتیم حتی مراجع امروز همه در رساله هایشان بکار بردن طلا در ساخت مسجد را جایز نمی دانند مساجد ما مثل کلیسا ها شده و اگر شما بخواهید ساعت 15 نماز ظهر و عصر را اقامه کنی هیچ مسجدی بروی شما باز نیست؟؟؟!!
کدام مسجد برای نماز شب به شما اجازه ورود می دهد امامی که مقبره طلایی ندارد به اسلام ضرر می زند چرا خانه خدا آنقدر بی ریا است آیا اگر سنگهای خانه خدا شمشهای طلا باشد بهتر است یا حال-
خانه امام در جماران مشخص می کند که اگر امام علی (ع) (معصوم ) امروز هم می بود خانه اش چگونه بود
علی حاجی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
خداوندا بر پیامبر و آلش رحمت فرست
اگر صلوات معنی دیگری داره یکی بگه
زهرا سادات
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
کسی شما رو مجبور نکرده پول داخل ضریح مطهر بندازی کسی شما رو مجبور نکرده درهای حرمین شریف رو ببوسی
شما میتونی بی ادبی کنی مثل خیلیها که در حرم مطهر اینکار رو انجام میدن دراز بکشی
شما میتونی به مقام اما جسارت کنی پیش روی امام نماز بخوانی

اما این اجازه رو نداری که به اعتقادات یک ملت که همه اش از سر لطف محبت و ارادت خالصانه به امامان معصومشان هست رو رد کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
لَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللَّـهَ قِيَامًا وَقُعُودًا وَعَلَىٰ جُنُوبِهِمْ وَيَتَفَكَّرُونَ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَـٰذَا بَاطِلًا سُبْحَانَكَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ ﴿١٩١﴾آل عمران
فَإِذَا قَضَيْتُمُ الصَّلَاةَ فَاذْكُرُوا اللَّـهَ قِيَامًا وَقُعُودًا وَعَلَىٰ جُنُوبِكُمْ ۚ- آیه 103 سوره نساء
معنی آیات را لطفا یک نگاهی بیندازید خداوند امر فرموده جدای از نماز خواندن ایستاده و نشسته و خوابیده خدا را
عبادت کنید وقتی امر خداوند هست عمل به امر بی احترامی نیست هر چند در روابط بین انسانها دراز کشیدن در مکانهای عمومی بی احترامی است ولیکن شما توجه داشته باشید که حرم یعنی جایی که یک پشه حرمت دارد و شما اگر
آنرا برانید مئاخذه می شوید بعد ما بیاییم یک مسافر یک خسته یک بی مکان را در حرم اذیت کنیم بست بالا و بست پایین در حرم نیز به همین معنی است اینکه می گویند فلانی بست نشسته کتایه از همین حرم و بست است که در فرهنگ ایران باستان نیز بست پناهگاه کسانی بود که به مکانهای مقدس پناه می آوردند و از تعرض مصون می شدند. و این در اسلام نیز در خصوص حرم ها و شخص محرم وجود دارد.
در خصوص پول ریختن داخل ضریح فکر نمی کنم جنبه مذهبی داشته باشد و تا آنجا که من می دانم مومن در تنگنا حق خوردن گوشت مردار را دارد ولی حق سئوال کردن و تقاضای پول نمودن از غیر را ندارد و این مقدار آبروی مومن در اسلام با ارزش است و ما بیاییم مکانهایی را قرار بدهیم و به صورت رسمی و سازمانی این امر را برای قبور ائمه محقق کنیم بانی خیر شدن و ایجاد مکانهای عام المنفعه بسیار خوب است ولی به چه صورتی - خیلی از کارهای رایج و ریشه دار ما ریشه در اسلام و تشیع ندارد.
بلکه سنتها و سلیقه ها در آن دخیل بوده اند
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
افسوس که این مزرعه را اب گرفته دهقات مصیبت زده را خواب گرفته.واقعا که ادم بی اطلاع و پر ادعایی هستی.فقط یه چیزایی از تفکرای علی شریعتی بهت مالیده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
یه جاهاییش قابل تاییده ولی با بیشتر مطالبش از بیخ مخالفم
ضمنا ربط این بحثها به موضوع مطلب چی بود؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
رذالت وهابیت دیگر نیاز به اثبات ندارد و اگر قدری از عقل خود استفاده کنند وضعیت عوض می شود
ایرانی
United Kingdom
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
اهل سنت اعتقاد دارد که نباید بر روی قبور ضریح درست کرد حالا تو بگو من وهابی هستم اصلا وهابی فقط واسه رد اهل سنت درست کردین منتشر بشه شاهکاره
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
خوب بابا جون بیا اعتقادتو از قرآن وروایت صحیحه از کتب شیعه ثابت کن
آقای ایرانی یه روزی از اعتقادات سوال میپرسن به وقتش
ناشناس
France
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
ببخشید اون بارگاه ابوحنیفه نیست بلکه مسجد منسوب به وی است.
بارگاهش جای دیگری است.
کمی انصاف داشته باشید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
پس بارگاه داره این ابوکثیفه؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
شما انصاف داشته باش بقیه رو ببین
کلب آل علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
اللهم عجل لولیک الفرج "البقیع لنا"
8شوال روز جهانی بقیع تسلیت باد.
از دشمنان اهل بیت علیهم السلام جز این متوقع نیست! تمام این شعارهای توحید شیطانی نواصب بهانه ایست برای دشمنی با شیعه و ائمه هدی و اهل بیت علیهم السلام و الا چگونه قبور ائمه شیعه -العیاذبالله-از مظاهر شرک محسوب میشود ولی قبور بزرگان جماعت عمریه و بکریه و گنبد و بارگاه ساختن برای ایشان شرک نیست؟؟؟!!! توقع ما از کسانیست که ادعای تشیع دارند آیا برای ما بقیع مهمتر است یا قدس؟؟؟ چرا 30سالست فقط تمام هم و غم شما قدس و فلسطین و غزه ناصبی است؟! و هیچگونه اقدامی برای بقیع نمیکنید؟؟؟!!! حتما مصلحت اسلام و مسلمین در این است!!!
اللهم العن الجبت والطاغوت
مسلم
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
آقای«کلب ال علی»اسم قشنگتری برای خودت پیدا نکردی؟آیا اهل بیت از اینکه شیعیانشان اینچنبن خودشان را خوار و ذلیل کنند راضی و خوشحال می شوند؟ شما یک اسم خوب و زیبنده ی انسان برای خودت انتخاب کن و سعی کن شیعه و پیرو خوبی برای اهل بیت باشی.چرا با اینکارها شان شیعه را در نزد دیگران پایین می آورید؟
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
برادرم آقامسلم به این روایت پیامبر ص دقت کنید:
خداوند در سگ 10صفت قرار داده که شایسته است مومنین این 10صفت راداشته باشند
(خائفین/محبین/مریدین/زاهدین/و...)
برایه بنده اگه یه صفته محبینش باشه دنیا وآخرت مارا رستگار کرده کماینکه صفات دیگر هم نیکو ست
وبنده استغفارمیکنم که خویش راروزی سگ اهلبیت بدانم وبه صحبت یه عده روشنفکر غرب زده توجه نفرماید
موفق باشید
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
جناب مسلم،همه ی شیعیان به این القاب افتخار میکنند
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
جناب مسلم
این که چیزی نیست
شاه عباس صفوی هم در ذیل نامه هاش می نوشته "کلب آستان علی ، عباس "
اگر فکر می کنید این القاب اظهار خواری است ، خواری نزد اهل بیت است. نزد کسانی که این گونه اظهار خواری کردن در برابر آنها به دور از اغراق نیست.
امید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
دلم همچون سگان در جستجویش.
نگهبانی در ان کو ارزویش
ایرانی
United Kingdom
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
کی جهانی شد ما خبر نداریم تو امارات و مر و عربستان مراسم دا رن؟
داغ بصیرت بر دل!!!
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
جناب کلب!!! توجه داشته باشند که نیازی نیست برای نشون دادن داغ شیعه از وضعیت دردناک بقیع،عصبانی بشن و پاچه ی قدس شریف که اولین قبله ی مسلمین هست رو بگیرن!!! اگه کلب هم هستی مثل کلب اصحاب کهف باش و از ارزشهای الهی پاسداری کن!
آقایون شیعه نیوز خواهشا پیام ما رو به کلبعلی برسونن. یا علی.
کلب آل علی 2
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
بسی پادشاهی کنم در گدایی
چو باشم گدای گدایان زهرا
........
داداش گلم در مورد اینکه کدوم مهمتره باید ببینیم کدوم یکی رو پیگیری کنیم حکومتمون حفظ میشه!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
لعمت خدا بر انسانهای درو و و هابیت
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
الهم العن الجبت و الطاغوت
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
فكر نكنم اگه بارگاههاي بالا تخريب بشه ،‌براي شما شيعيان ناگوار باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
صدالبته اما موضوع اینجاست که گرگ به گرگ ها هم رحم نمیکنه حرف ما اینه
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
آخر یه روز شیعه برات حرم می سازه
حرم برای تو شه کرم می سازه

آخر یه روز شیعه برات ضریح می سازه
مثل ضریح شش گوشه بهش می نازه

به کوری عایشه و دشمن حیدر
بقیع تو آباد میشه گل پیمبر

خدا کنه حاجت ما یه روز روا شه
بقیع خاکیتم مثل کرب و بلا شه

دخیل میبندیم و میگیم بر تو اسیریم
حسن حسن میگیم پای ضریح می میریم

آخر برات یه گنبد طلا می سازیم
شبیه گنبد امام رضا می سازیم

سقاخونه به پا کنیم با شور و احساس
سر قبر ام البنین مادر عبّاس...
ایشالله آقامون میاد با هم حرم میسازیم.

الهم عجل لولیک الفرج.
مطمئن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
به همبن خیال باش!!
زهرا سادات
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
جناب مطمئن ما مطمئنیم خیال نیست
محمدرضا
United States
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
جناب مطمئن همونطور که بعد از تخریب سامرا مطمئن بودیم و بهتر و شکیل تر و زیباتر داریم میسازیمش بقیع رو هم خواهیم ساخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
آقا یا خانوم نامطمئن ونامبارک
آقام امام زمان(عج) که بیاد بساط همه شما جمع میشه
قبل اومدنش برای مادرم همه حرم میسازیم
بسوز
زهرا سادات
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
من با نظر برادرم کلب آل علی موافقم

البته مساله قدس متفاوت اون بیشتر مبارزه با ظلم و رژیم اسرائیل
ولی ایا میشه در حال حاضر برای بقیع و مظلومیت بقیع کاری کرد ؟
میثم تمّار
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
سلام، آیا تا به حال بارگاه ملکوتی ائمه بقیع علیهم السلام را قبل از تخریب دیده اید؟ با تصویر بسیار با کیفیت و بی نظیر از بقیع پیش از تخریب توسط وهابیون که نمونه آن را در هیچ کجای وب سراغ ندارید!؟ و مطلبی با عنوان منتظر حضور سبزتان و نظرات سازنده شما هستم.
http://meisametammar.mihanblog.com
حمید رابعی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
سلام اقای بحرینی
عمق فاجعه تخریب بقیع بر هیچ انسان آزاده ای پوشیده نیست ولی شما در این خبر جنایت وهابیت را تلویحا تایید کرده و وضع حرم مطهر ائمه بقیع را مناسب دانسته اید !! که خواهان تخریب قبور بخاری و ابوحنیفه و خالد بن ولید لعنت الله علیهما شده اید

شاید برداشت غلطی از این پست داشته ام ولی مطمئنا شیعه هیچگاه به تخریب قبور مقدسات اهل سنت اقدام و با آن مقابله به مثل نخواهد کرد و همیشه پیگیر بازسازی حرم مطهر ائمه بقیع خواهد بود
شاید این کار (تخریب و توهین) برای شیعیان بسیار راحت تر از وهابیت ممکن باشد ولی این نوع کارها و ترویج آن نوعی هرج و مرج در جامعه اسلامی به وجود خواهد اورد
باتشکر
حمید رابعی
مسئول پایگاه بقیع
رافضی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
ما به همه اماما به جون و دل می نازیم / ضریحشون رو مثل امام رضا می سازیم ...
اللهم عجل لولیک الفرج
امامی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
آقای «رافضی»به جای اینکه به فکر ساختن ضریح برای آن بزرگواران باشی برو با سیره و راه و فکر آنان آشنا شو .خواهی دید که آن امامان نه تنها به ساخت ضریح و گنبد و بارگاه بر روی قبر هایشان امر نکرده اند بلکه صریحا از ان نهی کرده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
آقاي (( امامي ))
وظيفه همه است كه به سيره و سنت پيغمبر و اهل بيتش عليهم السلام اقتدا كنيم كه يكي از آنها بزرگداشت اولياء خدا است ، نه فقط نهي نكردند بلكه دستور دادند حرمها را بسازيم ا مردم به زيارت بيايند به كتاب تهذيب الاحكام ج 6 ص 22 مراجعه كن
ظاهرا يا تو خودت وهابي هستي يا وهابي زده
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
امام های ما کجا صریحا ساختن گنبد و ضریح رو رد کردند؟؟؟
لطفا حرفی که می زنید مستند باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
«... وَ مَن يُعَظِّمْ شَعَــئِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَى الْقُلُوبِ»؛ «و هر كس كه شعاير خدا را بزرگ دارد در حقيقت آن [حاكى] از پاكى دل هاست»
رافضی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
أَتَیْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ ع وَ قُلْتُ لَهُ یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ مَا لِمَنْ زَارَ قَبْرَهُ یَعْنِی أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ ع وَ عَمَرَ تُرْبَتَهُ قَالَ یَا أَبَا عَامِرٍ حَدَّثَنِی أَبِی عَنْ أَبِیهِ عَنْ جَدِّهِ الْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍّ ع عَنْ عَلِیٍّ ع أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ص قَالَ لَهُ وَ اللَّهِ لَتُقْتَلَنَّ بِأَرْضِ الْعِرَاقِ وَ تُدْفَنُ بِهَا قُلْتُ یَا رَسُولَ اللَّهِ مَا لِمَنْ زَارَ قُبُورَنَا وَ عَمَرَهَا وَ تَعَاهَدَهَا فَقَالَ لِی یَا أَبَا الْحَسَنِ إِنَّ اللَّهَ تَعَالَى جَعَلَ قَبْرَکَ وَ قَبْرَ وُلْدِکَ بِقَاعاً مِنْ بِقَاعِ الْجَنَّهِ وَ عَرْصَهً مِنْ عَرَصَاتِهَا وَ إِنَّ اللَّهَ جَعَلَ قُلُوبَ نُجَبَاءَ مِنْ خَلْقِهِ وَ صَفْوَهٍ مِنْ عِبَادِهِ تَحِنُّ إِلَیْکُمْ وَ تَحْتَمِلُ الْمَذَلَّهَ وَ الْأَذَى فَیَعْمُرُونَ قُبُورَکُمْ وَ یُکْثِرُونَ زِیَارَتَهَا تَقَرُّباً مِنْهُمْ إِلَى اللَّهِ وَ مَوَدَّهً مِنْهم لِرَسُولِهِ أُولَئِکَ یَا عَلِیُّ الْمَخْصُوصُونَ بِشَفَاعَتِی الْوَارِدُونَ حَوْضِی وَ هُمْ زُوَّارِی غَداً فِی الْجَنَّهِ یَا عَلِیُّ مَنْ عَمَرَ قُبُورَکُمْ وَ تَعَاهَدَهَا فَکَأَنَّمَا أَعَانَ سُلَیْمَانَ بْنَ دَاوُدَ عَلَى بِنَاءِ بَیْتِ الْمَقْدِسِ وَ مَنْ زَارَ قُبُورَکُمْ عَدَلَ ذَلِکَ ثَوَابَ سَبْعِینَ حَجَّهً بَعْدَ حَجَّهِ الْإِسْلَامِ وَ خَرَجَ مِنْ ذُنُوبِهِ حَتَّى یَرْجِعَ مِنْ زِیَارَتِکُمْ کَیَوْمَ وَلَدَتْهُ أُمُّهُ فَأَبْشِرْ وَ بَشِّرْ أَوْلِیَاءَکَ وَ مُحِبِّیکَ مِنَ النَّعِیمِ وَ قُرَّهِ الْعَیْنِ بِمَا لَا عَیْنٌ رَأَتْ وَ لَا أُذُنٌ سَمِعَتْ وَ لَا خَطَرَ عَلَى قَلْبِ بَشَرٍ وَ لَکِنَّ حُثَالَهً مِنَ النَّاسِ یُعَیِّرُونَ زُوَّارَ قُبُورِکُمْ کَمَا تغیر الزَّانِیَهُ بِزِنَائِهَا أُولَئِکَ شِرَارُ أُمَّتِی لَا أَنَالَهُمُ اللَّهُ شَفَاعَتِی وَ لَا یَرِدُونَ حَوْضِی ؛ راوی از حضرت صادق –ع- می پرسد ؟ ای فرزند رسول خدا ! کسی که قبر امیر المومنین –ع- را زیارت کند و قبر او را آباد و تعمیر کند چه پاداش و ثوابی دارد ؟ حضرت صادق –ع- در پاسخ از جدش رسول خدا –ص- نقل می کند که خطاب به امیر المومنین –ع- فرمود : به خدا قسم تو در سرزمین عراق کشته خواهی شد و در آن جا مدفون می شوی . امیر المومنین –ع- می پرسد ؟ یا رسول الله ! کسی که قبر های ما را زیارت کند و آن را آباد کند و با آن قبرها مانوس باشد چه پاداشی دارد ؟ پیامبر –ص- فرمود : ای اباالحسن ! خداوند قبرتو و فرزندانت را قطعه ای از قطعه ها و عرصه های بهشت قرار داده است و دل های برگزیدگان خلقش و بندگانش را مشتاق زیارت شما قرارداده است . آنها ذلت و خواری و اذیت را در راه زیارت شما تحمل می کنند و قبر های شما را برای تقرب به خدا و دوستی رسول خدا –ص- آباد می کنند و پی در پی قبور شما را زیارت می کنند . یا علی –ع- ! فردای قیامت ، شفاعت خاص من شامل اینها است و اینها وارد برحوض می شوند و زیارت کنندگان من خواهند بود . یا علی ! هرکس قبرهای شما را آباد کند و با آنها مانوس باشد مانند کسی است که به حضرت سلیمان –ع- در ساختن بیت المقدس کمک کرده است و هر کس قبور شما را زیارت کند ثوابش معادل حج واجب و هفتاد حج دیگر پس از آن است ووقتی بر می گردد از گناهانش بیرون می رود مانند کسی که از مادر متولد شده است . پس دوستان و دوستدارانت را به نعمت هایی که هیچ چشمی ندیده و هیچ گوشی نشنیده و به ذهن هیچ انسانی خطور نکرده بشارت ده ..........
( بحارالأنوار 97 120 باب 2- ثواب تعمیر قبور النبی و الأئمه )
رافضی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
وَکَذلِکَ أَعْثَرْنا عَلَیْهِمْ لِیَعْلَمُوا أَنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَ أَنَّ السَّاعَهَ لا رَیْبَ فِیها إِذْ یَتَنازَعُونَ بَیْنَهُمْ أَمْرَهُمْ فَقالُوا ابْنُوا عَلَیْهِمْ بُنْیاناً رَبُّهُمْ أَعْلَمُ بِهِمْ قالَ الَّذِینَ غَلَبُوا عَلى‏ أَمْرِهِمْ لَنَتَّخِذَنَّ عَلَیْهِمْ مَسْجِداً ( کهف- 21)
و این چنین مردم را متوجه حال آنها کردیم تا بدانند وعده (رستاخیز) خداوند حق است و در پایان جهان و قیام قیامت شکى نیست، در آن هنگام که میان خود در این باره نزاع مى‏کردند: گروهى مى‏گفتند بنائى بر آن بسازید (تا براى همیشه از نظر پنهان شوند و از آنها سخن نگوئید که) پروردگارشان از وضع آنها آگاهتر است (ولى آنها که از رازشان آگاهى یافتند و آن را دلیلى بر رستاخیز دیدند) گفتند ما مسجدى در کنار (مدفن) آنها مى‏سازیم (تا خاطره آنها فراموش نشود) .
رافضی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
«فِي بُيُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَن تُرفَعَ وَيُذكَرَ فِيهَا اسمُهُ يُسَبِّحُ لَهُ فِيها بِالغُدُوِّ وَالْآصالِ. رِجالٌ لا تُلْهِيهِمْ تِجارَةٌ وَلا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ...»؛ نور (24)، آيات 36و37؛ «در خانه‏هايى كه خدا رخصت داده رفعت يابد و در آن، ذكر خدا شود و صبح و شام در آن تسبيح ذات پاك او كنند. پاك‏مردانى كه هيچ كسب و تجارت، آنان را از ياد خدا غافل نگرداند...».
رافضی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
سيوطى از انس بن مالك و بريده نقل كرده كه رسول خدا(صلى ‏الله‏ عليه) اين آيه را «فِي بُيُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَن تُرفَعَ...» قرائت نمود، شخصى جلو آمد، عرض كرد: اين بيوت كدامند؟ حضرت(صلى ‏الله‏ عليه) فرمود: بيوت انبيا. ابوبكر در اين هنگام نزد رسول خدا(صلى‏ الله‏ عليه) آمد و خطاب به خانه على و فاطمه(عليهم‏السلام) كرده و عرض كرد: اى رسول خدا! آيا اين خانه از آن بيوت است كه خدا و تو اراده كرده‏اى كه تعظيم شود. پيامبر(صلى ‏الله‏ عليه) فرمود: آرى، از بهترين آن بيوت است. در المنثور، سيوطى، ج 5، ص 50
زهرا سادات
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
جناب امامی اومدی یه چیزی بگی و بری
من نمیدونم بعضی ها چرا اینقدر اصرار دارند مسائل بی ربط رو بهم ربط بدن
متهم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
رافضی جون دستت درد نکنه . بچه شیعه باید همیشه اینجوری توپش پر باشه . نحن ابناء الدلیل نمیل حیث یمیل .
محمدرض
United States
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
احسنت جناب رافظی خدا خیرت بده
جناب امای عقل رو هم خداوند برای استفاده داده است
مرید الحسین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
ای بابا دلتون خوشه گنبد و بارگاه اونا شرک نیست فقط شیعه شرکه ... شیعه بدچجوی مظلومه تا آقامون نیاد همینه ....
اللهم عجل لولیک الفرج بحق الزینب سریعا سریعا
سید اکبر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
خداییش با اون عکس هایی که رو نمایی کردین
تو کل ایران که مثل توپ صدا کرده،دیگه دنیا رو نمیدونم
خوب زدی وسط خال
یا علی
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
هرکی این عکسارو گذاشته هیچی سواد نداشته و اصلا از وهابیت هم هیچی سرش نمی شه
وهابی ها تمام مسجدهایی که حتی به نام عمر و ابوبکر هم ساخته شده و در مکانهایی که اتفاق مذهبی و معجزه رخ داده ساخته شده را درشو جوش داده و این عکسها مال کشورهایی هست که وهابی ها در اونجا سلطه ندارند مگر نه قبر عثمان هم توی بقیع هست و حتی سنگ قبر هم نداره وهابیت با سنی ها فرق می کنن و مزار سنی ها توی کشورهای دیگر هم از نظر وهابی ها شرک است مگر اینکه نویسنده این پست تعمدا بخواهد جنگ شیعه و سنی راه بیندازه
آرامگاه ائمه در بقیع رو در حکومت سنی ها ساختند و در زمان وهابی ها تخریب کردند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
در جواب اقاى مسلم به كلب ال على o بدان منظور از سگ و كلب كه دوستان براى خود در مقابل مولا قائل ميشوند منظور داشتن صفات ان است كه در احاديث امده كه ١٥ خصلت در اين حيوان است كه اگر در كسى باشد به درجه و مقام ميرسد ( در دين ) كه يكى وفادارى به صاحب و مولاى خود و ديگر هيچوقت صاحب خود را ترك نميكند حتى اكر او را براند ( مانند سگ يكى از اصحاب كهف ) و ديگر شب زنده دار و به كم قانع و در صورت خطر براى صاحبش جان خود را به خطر مى اندازد و ديگر اگر براى يك روز هم لطفى از صاحبش ببيند هرگز فراموش نميكند و حظور صاحبش را قبل از ديدن او حس ميكند و مطيع صاحبش هست و در صورت كتك خوردن هم نه به صاحب حمله ميكند و نه از او گريزان ميشود و •••• خلاصه اكر در دين نسبت به اولياى خدا كسى چند تا از اين صفات را داشته باشد رستگار است و مانند صدر اسلام و غيره نا عاقبت به خير نميشود o
اهل بیت
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
می رسد از مدینه بوی غم

فاطمه باز دیده گریان شد

چونکه قبر چهار فرزندش

در حریم بقیع ویران شد

آتش کینه شعله ها دارد

از دل سر سپرده های یهود

لعنت حق به هر چه وهابی

لعنت فاطمه به آل سعود

قصد دارند ریشه را بزنند

صحبت از قبرها بهانه بُوَد

ریشه و بغض و کینه اینان

آتش و دود و تازیانه بُوَد

لعنت حق بر آن کسانی که

اولین شعله را به پا کردند

حق پیغمبر معظم را

با لگد پشت در ادا کردند

در مدینه ز بعد پیغمبر

ناله های بلند ممنوع است

در مرام پلید این مردم

زن زدن از امور مشروع است

گریه کردند آسمانی ها

با نوای حزینۀ زهرا (س)

به گمانم که باز تازه شده

داغ مسمار و سینۀ زهرا

بعد از آنکه زدند مادر ما را

کینه های قدیم سر وا کرد

کاش روزیِ هیچکس نشود

ضربِ سنگین سیلیِ نامرد

کاش مهدی بیاید و با او

ریشه فتنه را براندازیم

عاقبت بهرِ مادر سادات

گنبد و بارگاه می سازیم

با نیابت ز قبر مادرمان

سوی ام البنین سلام کنیم

دست بر سینه در مقابل او

مثل عباس احترام کنیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
همه اينهاراميدانيم بازهم ميگوييم اتحادبين جهان اسلام ، بله اتحادبامردم عادي جهان اسلام شعار زيباييست كه تحقق هم پيداميكند اما ايا دنيا ي اسلام وقدرت كشورهاي جهان اسلام بدست مردم عادي ميباشد و ايا دولتمردان كشوري چون عربستان حرف گوش مردم عادي اش ميكندياوهابيون ضدشيعه باوركنيم كه ماايرانيان ازهمه جهت تنهامانديم هم ازنظرسياسي درجهان كه باكشورهاي ابرقدرت فعلي دنيا درگيرهستيم وهم ازنظردرون ديني كه ازيك ميلياردوچهارصدميليون نفرمسلمان {تقريبي} ماتنهايكصدوبيست ميليون نفريم {بازم تقريبي گفتم ببخشيد}خدابمارحم كندولي خدايي اش من نديدم يا نشنيدم كه اروپاييان ياامريكاييان يا چينيان ياروسها و كشورهاي غيراسلامي يك ايراني رابخاطرفرستادن صلوات تنبيه كرده باشن شايدبهترباشه كه دولتمردان مابااونها بيشترجوربشين تاامثال وهابيون حساب كارخودشونوبكنن تا تاريخ مظلوميت شيعه يكبارديگه درزمان ما يا آيندگان فرزندان ما تكرارنشود بيشتربينديشيم كه بقول كاربري محترم درسايتي ديگه،اتحادبايددرسياستهاوتوسط سياستمداران برزبان جاري شود كه دشمن اصلي و واقعي ماازدرون دين خواهدبودكه خيلي وحشي ترازانهاي ديگه هست.
اي كاش ظهورآقايمان اينهمه به تاخيرنمي افتادتاوهابيت بيش ازاين رشدننمايدوبه شيعه ظلم نكند.اي كاش..
شیعه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
آقا عدد شیعه در دنیا خلی بیشتر از اونی که شما ذکر کردید .

شایان ذکر است که آیت‌الله العظمی شیخ "جعفر سبحانی" نیز در مناظره مکتوبی که با "سلمان العوده" از شیوخ منحرف وهابی داشته‌، به عدد 25 درصد اشاره نمود. طبیعی است یک عالم با این عظمت در جهان اسلام هنگامی که آماری ارائه می‌دهد و یا مطلبی را بیان می‌کند، با علم کامل اقدام به چنین کاری می ورزد؛ به خصوص هنگامی که طرف مقابل مناظره وی نیز با سکوت خود این آمار را تایید می‌کند.

حضرت آیت‌الله العظمی بهجت نیز در یکی از بیانات چند سال پیش خود تعداد شیعیان را در جهان بیش از 400 میلیون نفر عنوان کرده بود.

به تمام این مسائل باید تقیه سنی‌های شیعه شده را که از ترس کشته شدن توسط وهابیون و سلفی‌های تندرو، شیعه شدن خود را پنهان می‌کنند

نقل از http://miana.miyanali.com/42 ا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
تقيه ديگه چيه؟ بنظرم شيعه مولا علي بايد با افتخار فرياد بزنه و بگه اشهد ان عليا ولي الله و از هيچي نترسه نه از وهابي و نه از مرگ !
alireza h
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
آقای ناشناس مثل اینکه خیلی اهل مطالعه نیستی و به مسائلاعتقادی هم زیاد اهمیت نمی دهی چون اگر برایت مهم بود می رفتی مطالعه میکردی . بله شکی نیست که شهادت به ولایت باید در جهان فریاد زده شود بی ابا و دشمنان ما با این کلمه مجبورند عناد علنی زیاد نکنند با اینکه بازهم توهین ها حتی به این مقدسات زیاد است و آن ها می سوزند که آل پیامبر جانشینان بر حق پیامبرند . اما تقیه ای که امام صادق علیه السلام فرموده اند چیست ؟ تقیه آن است که ما نرویم در علن و در میان سنی ها شروع به هتاکی و لعن خودشان و خلفای نجسشان بکنیم . بله در بین خودمان این عمل واجب است تبری از دشمنان لکن مبادا با آنها در جلویشان تندی کنیم مثلا نرویم در مسجد الحرام که پر از سرباز سگ وهابی هست لعن عمر کنیم خب صد در صد ما را می گیرند و اذیت می نمایند اگر تازه اعدام نکنند .
در انتها حدیثی از امام صادق علیه السلام به این مضمون نقل شده خدمتتان عرض می کنم : راوی آمد خدمت حضرت گفت شخصی از شیعیان شما رفته در بین عامة ( اهل سنت ) لعن خلفایشان را می کند ، ... حضرت فرمود خدا لعنتش کند چرا که او ما و محبین ما را در خطر می اندازد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
آقا علیرضا و تمام کسانی که این قدر ناپخته هر حرفی رو هر جا می زنن، به نظرم شما خودتون مصداق اتم لعن امام صادق علیه السلام هستید.
رو حرفم تامل کنید قبل از این که عصبانی بشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
اوه اوه اوه ببین این خالد بن ولید..... چه بارگاهی داره ه ه ه ه !!!!!!!!!!!!!!!!!1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
شعيه نيوز خب وقتي مياي سانسور ميكني ميشه اين كه خيلي ها فكر ميكنن من دارم تعريف ميكنم ديگه! خب اين مردك خالد زنا كار بوده توي تاريخ خود اهل تسنن هم هست ديگه چرا سانسور ميكني؟؟؟؟؟
زهرا سادات
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
اتفاقا شیعه نیوز به صورت حرفه ی سانسور کرد چون من کاملا متوجه شدم منظور شما چی بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
خواهرم سانسور حرفه اي ديگه چه صيغه ايه؟ خبر رساني بايد كامل باشه به شرط رعايت واقعيات و مستندات خب منم بر اساس مستندات خود عمري ها نوشتم خالد زنا كار بوده چون اون شخصي كه حاضر به پرداخت زكات به ابوبكر نشده بود رو بعد كشتن بلافاصله با همشرق همبستر شده بود كه حتي خليفه دوم هم از اين كارش ناراضي بوده و ميان اين دو تا اخر حيات عمر اختلاف بوده ! ديگه اينجا سانسور چه معني داره؟
اللهم عجل لوليك الفرج
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
سلام عليكم
بيشنهاد ميكنم اين بست رو بخونيد كتاب شيعه و اتهامات ناروا :

http://313dorood.blogfa.com/post-252.aspx

نوشته ي مرجع عالي قدر ايت الله سيد صادق شيرازي(اين كتاب بيش از 50 سال بيش نوشته شده است )
و اين شبهات جيز تازه اي نيست علما بارها جواب دادند كو كوش شنوا!!!!!!!!!!!
زهرا سادات
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
بعضی نظرات بد جوری حال ادم رو بد میکنه

جدال بیخود نظرات بی منطق بدون مطالعه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
و توهين همچنان ادامه دارد......
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
س. برادران و دوستان محترم تا خرج مفتي ها راانگليس تعيين كنه همينه بيا تو استان ما ببين چه كار ميكنند خدا لعنتشان كند
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
مظلومیت ائمه مظلوم بقیع فقط نداشتن گنبد وبارگاه نیست .اوج مظلو میت این حضرات معصو مین مغفول ماندن معارف اهل بیت در شهر پیامبر است.
محمد بهرامي
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
لعنت بر وهابي و وهابيت. اللهم عجل لوليك الفرج
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
جدا لازم است که پدر و مادر ها بچه هایشان را طوری بار بیاورند که اگر مثلا دکتر فیزیک اتمی هم شدند بتوانند از اصول دینشان هم مثل توحید خداوند یگانه و نبوت حضرت رسول ص و ولایت بلا فصل مولا امیرالمومنین علی بن ابی طالب ع مانند کوه راسخ دفاع کرده تا شاهد این شبهاتی که در بالا مطرح شده نشوند جدا پدر مادر ها باید طاعان سختی روز قیامت بدهند
فانوس دریایی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
بعضی وقتها ارزو می کنم کاش ما هم مثل این فرزندان شیطان بودیم و به اسم اسلام این مظاهر شرک را نابود می کردیم
هدایت جو
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
با سلام
روزی در عزاداری شهادت امام حسین علیه السلام شخصی سنی آمد خدمت مرحوم علامه امینی (ره) و گفت بیایید به جای عزاداری به مباحث علمی پیرامون شهادت حضرت امام حسین علیه السلام بپردازیم ایشان سخنی فرمودند که باید آویزه گوش ما شیعیان بشود فرمودند : اگر روز غدیر هم را بزرگ میگرفتیم امروز شما به راحتی کتمان آن نمی کردید بله آقایی که می فرمایید جلسات علمی را بیشتر می کردیم شاید تمام اقشار جامعه نتوانند در مباحث علمی شرکت کنند اما از کوچک و بزرگ عزاداری و جشنهای مذهبی را خوب میشناسند و میتوانند شرکت کنند حتی بچه های دو و سه ساله هم درک میکنند.و اما در مورد بقعه و بارگاه اینجانب سوالی دارم اگر می توانید جواب دهید چطور در قرآن خداوند می فرماید در کنار مقام ابراهیم نماز به جای آورید که از شعائر الله است آیا سنگی که حضرت ابراهیم قدوم مبارکشان را گذاشته و خانه کعبه را ساخته از وجود مبارک ائمه علیهم السلام بالاتر است؟ یا اینکه آیا توسل به صاحبان عزت و احترام نزد خداوند کاریست بیهوده؟ پس چرا برادران حضرت یوسف نزد پدر می روند و می گویند یا ابانا استغفرلنا این یعنی چه ؟مگر حضرت یعقوب خدا بود؟ بعد آقا در قسمتی نوشته ا ند ضریحی نبود که لازم باشد پولی در آن بیاندازیم آقای عزیز کی گفته که شما هرجا ضریحی دیدید در آن پول بیاندازید خود را مسخره می کنید یا مذهب را هیچ کس نگفته لازم است یا اینکه هر دری دیدی ببوسی این یک قاعده جهت احترام و اظهار دوستی است تو چرا کسی را که دوست داری می بوسی آیا مشرکی؟ مثلا من بچه ام را ببوسم حتماً مشرکم یا اشکال دارد آقای محترم لازم نیست تو نکن حرجی بر تو نیست و آیا حفظ احترام اماکن مقدسه با ولو نشدن در آن اشکالی دارد خب شما تقصیر نداری رفتی دیدی مردک وهابی تو حرم رسول خدا در چند قدمی ضریح مبارک ایشان دراز کشیده و تخت خوابیده شما هم برو اینکار را بکن فردای قیامت هم خوابیده در محضر رسول خدا صلی الله علیه و آله یا بزرگان دین حاضر شوید؟ تو که از رسول الله صلی الله علیه و آله بالاتر نیستی ایشان وقتی به در خانه حضرت فاطمه می رسیدند میایستادند و سلام به اهل بیت علیهم السلام میدادند. و اما اینکه میگویی در کعبه پول نمی اندازند بنده خدا مگر بقاع متبرکه چگونه باید اداره شود تو خوابی یا خودت را به خواب زده ای یکی از بیشترین درامدهای عربستان از همین محل حج هست آنجا نیازی نیست پول در ضریح بیاندازی بلکه تمام مکه برای عربستان حکم ضریح را دارد و همینکه جنابعالی تشریف بردی کلی پول تو جیبشون ریختی بیدار شو بنده خدا
هدایت جو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
عزیز دلم ما به کوری چشم وهابیت حرم امامن علیه السلام زیبا با شکوه و جلل می سازیم تا کور شود هر آنکه نتواند دید و نکته دیگر اینکه آمام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف بارها به مشاهد معظمه رفت و آمد کرده اند و کسانی از بزرگان شیعه و مراجع خدمت ایشان مشرف شده اند اگر ساخت با شکوه حرمها ایرادی داشت ایشان از هرکسی سزاوارتر بودند که بفرمایند اشکال دارد در حالیکه حداقل این بنده حقیر چیزی نشنیده ام و چیزی نقل نشده است حالا هر کسی که طبق کلام خدا در قرآن کریم کسانیکه خود نیاز به هدایت دارند چطور می خواهند دیگران را هدایت کنند در حالیکه بین ما بزرگواریست که خود هدایت یافته الهی است تعجیل در فرجش صلوات بر محمد و آل محمد
جاويد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
چه شيعه چه سني همه ما مسلمان و برادريم
اينا فقط فتنه هاي كفار براي جدا كردن ما مسلمان ها از همديگه اس
پس هر كي به اين مسايل دامن بزنه. آب تو آسياب دشمن ريخته
هدف ما انسان هام رسيدن به خداس
به حاشيه نريم لطفآ...
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
وهابی ها شما ها قوم عجوج و مجوج هستید مگه این ک امام زمان خودشون بیان تا بهتون بفهمونن ک دنیا صاحب داره!اگه لنگ طهر باشه ما بگیم الان روزه شما ها میگید نه شبه!